Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fru Sunshine » 30. maj 2016, 04:26

Mine dutter er så lange og trælse, at de svinger i utakt, hvis de bliver sluppet løs - og gør ondt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Suzan
Kort karma: 8
Likede indlæg: 149

Indlægaf Suzan » 30. maj 2016, 05:06

Det er nævnt før, men jeg undrer mig ofte over de der underlige Facebook-opslag som man skal "kopiere, ikke dele" ( hvis man er en rigtig ven. 95 % vil jo ikke :stoned: :-D )

Hvorfor hvorfor hvorfor?
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 30. maj 2016, 05:13

Suzan skrev:Det er nævnt før, men jeg undrer mig ofte over de der underlige Facebook-opslag som man skal "kopiere, ikke dele" ( hvis man er en rigtig ven. 95 % vil jo ikke :stoned: :-D )

Hvorfor hvorfor hvorfor?

Jeg fatter det heller ikke, som i virkelig ikke :gruble:.

Kan vi ikke aftale at hvis du finder ud af hvorfor før mig så giver du lige et praj og vice versa :genert:?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Suzan
Kort karma: 8
Likede indlæg: 149

Indlægaf Suzan » 30. maj 2016, 05:30

Helt klart!
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3561

Indlægaf Lemonella » 30. maj 2016, 05:47

Skralde skrev:I får mig til at undre mig over, hvorfor så mange kvinder elsker at rende uden bh på :gruble: Jeg hader at have dem i fri "dressur" - sidste gang jeg praktiserede det, havnede de i suppen :blush:

Jeg hader af et godt hjerte, at have "seletøj" på. Det strammer og jeg føler, jeg ikke kan trække vejret.
Nu har jeg så heller ikke verdens største brystparti (85 b/c) og selvom de med tiden, er rykket lidt mere syd på, så render jeg altså ikke rundt og får dem i klemme nogen steder eller dypper dem i suppen. :lol:

Apropos det med, at der sker ulykker med lange bryster, så har jeg en veninde der har fået et brystløft. Hun fortalte mig, med et stort grin, at de lukkede for afløbet i brusekabinen. :lol:
3
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3934

Indlægaf Angelina » 30. maj 2016, 05:52

Skralde skrev:I får mig til at undre mig over, hvorfor så mange kvinder elsker at rende uden bh på :gruble: Jeg hader at have dem i fri "dressur" - sidste gang jeg praktiserede det, havnede de i suppen :blush:

Mine havner ikke i noget, de er blot to flade hudposer ... og det første jeg gør når jeg træder ind af dørren derhjemme er at smide bh'en -..
3
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 30. maj 2016, 06:57

Hvad man egentlig kalder en kvindelig udgave af en drengerøv? :gruble:
0
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5071

Indlægaf Fyrst Eberhard » 30. maj 2016, 07:47

Lemonella skrev:Hvad man egentlig kalder en kvindelig udgave af en drengerøv? :gruble:

Linda P ?
7
Peace!
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8506

Indlægaf 2SHY » 30. maj 2016, 07:56

Fyrst Eberhard skrev:
Lemonella skrev:Hvad man egentlig kalder en kvindelig udgave af en drengerøv? :gruble:

Linda P ?

Connie?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 30. maj 2016, 07:58

2SHY skrev:
Fyrst Eberhard skrev:

Linda P ?

Connie?

Jeg tror min rigtig gode veninde Conni, vil blive lidt sur, hvis jeg gik rundt og kaldte mig en "Connie" :lol:
0
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8506

Indlægaf 2SHY » 30. maj 2016, 08:00

Lemonella skrev:
2SHY skrev:
Fyrst Eberhard skrev:

Linda P ?

Connie?

Jeg tror min rigtig gode veninde Conni, vil blive lidt sur, hvis jeg gik rundt og kaldte mig en "Connie" :lol:

Ja jeg ved godt den ikke er heldig :blush: Det er mere fordi vi hjemme hos mig kalder en drengerøv en Brian
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 30. maj 2016, 08:16

2SHY skrev:
Lemonella skrev:
2SHY skrev:
Fyrst Eberhard skrev:

Linda P ?

Connie?

Ja jeg ved godt den ikke er heldig :blush: Det er mere fordi vi hjemme hos mig kalder en drengerøv en Brian

Jeg har netop læst mig til, at ordet "drengerøv", efterhånden er blevet en helt okay betegnelse for en voksen mand med interesser for hurtige biler og den slags. En "brian", skulle så være den negative betegnelse. Så var det jo jeg undrede mig over, hvad det kvindelige modstykke hed.

Jeg er interesseret i biler og jeg læser Motor. Jeg ser "drengerøvs"-film. Jeg spiller computerspil (WoW). Jeg ser fodbold og en masse andet sport. Jeg foretrækker, at drikke øl af flasken. Jeg er en god bøvser og griner gerne af mine egne vittigheder :D Husets værktøjskasse er min. Jeg samler møbler, hænger billeder op, renser afløb, skifter pakninger etc.

Det er vi mange piger/kvinder der gør, men vi er jo ikke "drengerøve". Så hvad kalders vi så? :)
0
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 612
Likede indlæg: 3411

Indlægaf FruDulle » 30. maj 2016, 09:02

kidkomb skrev:Mine bryster er i dørhåndtagshøjde og jeg kan ikke tælle på to hænder, hvor mange gange jeg har haft blodudtrækninger på areola, fordi dørhåndtaget "hev fat i" min ene pat.

Jeg tænkte, at du må have ekstremt lange kasser. Og forstod det ikke helt for de måtte jo være nærmest en 1/2 meter lange :8: indtil det gik op for mig at det måske din højden der gør det :rulle: :D
2
Whatever
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9681

Indlægaf kidkomb » 30. maj 2016, 09:06

FruDulle skrev:
kidkomb skrev:Mine bryster er i dørhåndtagshøjde og jeg kan ikke tælle på to hænder, hvor mange gange jeg har haft blodudtrækninger på areola, fordi dørhåndtaget "hev fat i" min ene pat.

Jeg tænkte, at du må have ekstremt lange kasser. Og forstod det ikke helt for de måtte jo være nærmest en 1/2 meter lange :8: indtil det gik op for mig at det måske din højden der gør det :rulle: :D

Tjek, ikke ret lang er jeg :lol:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 612
Likede indlæg: 3411

Indlægaf FruDulle » 30. maj 2016, 09:07

kidkomb skrev:
FruDulle skrev:

Tjek, ikke ret lang er jeg :lol:

Det glæder mig at du ikke har en 1/2 meter lange bryster :D
4
Whatever

Tilbage til "Generelt"