Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 623
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 12156

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 6. jun 2016, 20:33

Jeg undrer mig (igen igen igen) over min nabo...

Seneste påhit fra hendes side er, at stå ved sit vindue og lave højlydte bræk-lyde, når folk hun ikke kan lide, går forbi.

Der mangler seriøst nogle brikker i den knold.
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 7837

Indlægaf ShuruQ » 6. jun 2016, 22:56

icelady skrev:Jeg undrer mig (igen igen igen) over min nabo...

Seneste påhit fra hendes side er, at stå ved sit vindue og lave højlydte bræk-lyde, når folk hun ikke kan lide, går forbi.

Der mangler seriøst nogle brikker i den knold.

13-årige burde ikke bo for sig selv :tie:.

Jeg undrer mig over hvorfor jeg aldrig kan lette popo'en i seng men altid strækker den bare liiiiiiiiiiiiiidt længere.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 6. jun 2016, 23:00

:gruble:.

fnis.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 6. jun 2016, 23:14

ShuruQ skrev:

Jeg undrer mig over hvorfor jeg aldrig kan lette popo'en i seng men altid strækker den bare liiiiiiiiiiiiiidt længere.

Ej men ikke engang 13-årige er så dumme!

Hun har klaget til boligforeningen & viceværten (eller ejendomsfunktionær, som det så fint hedder) over, at når der klippes græs her, kan de nøjes med at køre 9 gange rundt på det stykke plæne udenfor hendes vindue, fremfor de 15 gange, de kører frem og tilbage nu. :stoned:

Altså...har hun været ude og måle, hvor meget klipperen kan dække i bredden og så regnet sig frem til det eller hvad?
1
....

Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 6. jun 2016, 23:18

icelady skrev:
ShuruQ skrev:

Ej men ikke engang 13-årige er så dumme!

Hun har klaget til boligforeningen & viceværten (eller ejendomsfunktionær, som det så fint hedder) over, at når der klippes græs her, kan de nøjes med at køre 9 gange rundt på det stykke plæne udenfor hendes vindue, fremfor de 15 gange, de kører frem og tilbage nu. :stoned:

Altså...har hun været ude og måle, hvor meget klipperen kan dække i bredden og så regnet sig frem til det eller hvad?

Vorherre til øg :tie:.

Har hun overvejet at tage et arbejde/ekstraarbejde? Hun har da klart for megen tid til rådighed.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 6. jun 2016, 23:22

ShuruQ skrev:
Vorherre til øg :tie:.

Har hun overvejet at tage et arbejde/ekstraarbejde? Hun har da klart for megen tid til rådighed.

Hun har fået bevilliget førtidspension, så hendes tid går med at se, hvor hurtigt hun kan tømme de øl, hendes mand henter til hende :D

I den lokale Fakta siger de, at han kommer gerne cirka 10 minutter efter åbningstid og køber den første 6-pack :D

Hun er psykisk syg; Før vi blev uvenner snakkede jeg en del med hende, og hun fortakte at hun havde en psykisk sygdom (kan ikke huske hvilken). Spurgte hende så, om hun fik medicin for det.

"Nej, for jeg kan sagtens klare mig uden." Jamen så siger vi det. :tie:
0
....

Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 233
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 4045

Indlægaf HappyPaww » 7. jun 2016, 06:17

At folk ikke lige tjekker, at temperaturen er sådan ca 17 nu - og ikke 27... Og griner lidt af dem der går og fryser i små shorts og stropbluser :D
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1083
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9732

Indlægaf 2SHY » 7. jun 2016, 06:30

HappyPaww skrev:At folk ikke lige tjekker, at temperaturen er sådan ca 17 nu - og ikke 27... Og griner lidt af dem der går og fryser i små shorts og stropbluser :D

Til gengæld kan det være der er 27 grader når de får fri fra arbejde ;)
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3051
Kontakt:

Indlægaf Annione » 7. jun 2016, 06:34

Jeg er på kursus i Bergen, med ene nordmænd. Det jeg undrer mig over er; ingen siger godmorgen, når de kommer ind i vores undervisningslokale - vi sad her alle sammen i går også.
Er jeg blevet vildt gammel? :gruble:
2
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 32
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 497

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 7. jun 2016, 06:58

Jeg undrer mig over at vores HR chef insisterer på at vi kalder en kvinde til samtale til et job der absolut ikke er egnet til en kvinde, da det er ret fysisk krævende. "Men det er bare for at være på den sikre side, så vi ikke bliver beskyldt for kønsdiskrimination".
Så murerfirmaerne skal også til at indkalde kvinder til samtale som murerarbejdsmand...eller, kvinde :rulle:
Nu var der heldigvis ikke mere end to kandidater der virkede interessante, så nr. 3. og 4. er mest fordi der bare skal indkaldes 4.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 7. jun 2016, 07:06

HappyPaww skrev:At folk ikke lige tjekker, at temperaturen er sådan ca 17 nu - og ikke 27... Og griner lidt af dem der går og fryser i små shorts og stropbluser :D

Sådan har jeg haft det de få gange jeg har været i Jomfru Ane Gade, og set piger i små toppe og miniskirts kl. lort om natten i vintermånederne. Nej, men har virkelig undret mig at de ikke i det mindste har en jakke med til når de skal være udenfor i stedet for at stå og ryste af kulde :devil:.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 233
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 4045

Indlægaf HappyPaww » 7. jun 2016, 07:21

2SHY skrev:

Sgu ikke i de her dage - det var hundekoldt i går (her i Kbh) :syg:
1
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 32
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 497

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 7. jun 2016, 07:30

Samano skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:Jeg undrer mig over at vores HR chef insisterer på at vi kalder en kvinde til samtale til et job der absolut ikke er egnet til en kvinde, da det er ret fysisk krævende. "Men det er bare for at være på den sikre side, så vi ikke bliver beskyldt for kønsdiskrimination".
Så murerfirmaerne skal også til at indkalde kvinder til samtale som murerarbejdsmand...eller, kvinde :rulle:
Nu var der heldigvis ikke mere end to kandidater der virkede interessante, så nr. 3. og 4. er mest fordi der bare skal indkaldes 4.

Nu er der jo rent faktisk kvinder der har fysikken til den slags arbejde.
Synes det rimelig forudindtaget at antaget at bare fordi det job er fysisk, så kan en kvinde ikke varetage det.
Ja kvinder er gennemsnitlig fysisk svagere end mænd, men altså derfor findes der jo alligevel fysisk stærk kvinder.

Ja, de findes. Men nu kan jeg vist med rimelig sikkerhed konstatere at denne 19 årige spinkle pige ikke har fysikken til det her job. Ud fra hendes ansøgning har hun ikke helt forstået hvad jobbet går ud på, og hvis ikke hun er i stand til at løfte de ting der skal løftes, så kommer det til at ligge hos mig alene. Det var netop for at undgå det, at vi oprettede den her stilling.
Det der egentlig irriterer mig mest er, at man jo netop diskriminerer ved at insistere på at denne kvinde skal til samtale - fordi hun er kvinde.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1083
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9732

Indlægaf 2SHY » 7. jun 2016, 07:41

HappyPaww skrev:
2SHY skrev:

Sgu ikke i de her dage - det var hundekoldt i går (her i Kbh) :syg:

Det er vist relativt :) Hvis der har været omkring 23 grader eller mere, er der ikke hundekoldt (i min verden). Der var i hvert fald rigeligt varmt her i Aalborg og jeg gik også rundt med bare arme og ben :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 7. jun 2016, 07:43

At der ikke findes pæne og nogenlunde tidssvarende bukser med høj talje.
Der findes faktisk kvinder der både har hofter og samtidig ikke gider vise røvsprækken frem, i de lavtaljede pæne bukser..
4
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Generelt"