Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 275
Likede indlæg: 3839

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lemonella » 10. jun 2016, 12:02

Samano skrev:
kidkomb skrev:
Samano skrev:
kidkomb skrev::
Samano skrev:
kidkomb skrev:
Allergibyland.jpg

Er det den grafiske opstilling eller tallene du undrer dig over?

Bare tallene da :D

Hvad er der mærkeligt ved dem?
Det er da rimelig almen viden :)

Jeg vidste godt, at byboere er mere disponible, men jeg var ikke klar over, at det var SÅ udtalt.

Men nu det jo også en sammenligning mellem folk fra storbyen altså det indre KBH og måske også Århus med folk der opvokset på en decideret bondegård. De fleste almindelig danskere er jo et sted i mellem.

Jeg undrer mig så over, at der kun er målt på mænd mellem 30 og 40 år.
3
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 483
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6877

Indlægaf LadyFox » 10. jun 2016, 12:11

Hvorfor baresso deler gratis iste ud, når deres iste er SÅ dårlig. Det er da reklame.
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 276
Likede indlæg: 4742

Indlægaf Flora » 10. jun 2016, 12:14

LadyFox skrev:Hvorfor baresso deler gratis iste ud, når deres iste er SÅ dårlig. Det er da reklame.

Det var vel den eneste måde de kunne komme af med den :P
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 483
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6877

Indlægaf LadyFox » 10. jun 2016, 14:06

Flora skrev:
LadyFox skrev:Hvorfor baresso deler gratis iste ud, når deres iste er SÅ dårlig. Det er da reklame.

Det var vel den eneste måde de kunne komme af med den :P

Muligvis.. Men så risikerer de jo at folk ikke kommer igen en anden gang :wacko:

Den var virkelig grum, men Okay, der var heller ikke andre end os på Strøget der tog imod den.
1
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 504
Likede indlæg: 2045
Kontakt:

Indlægaf Vira » 10. jun 2016, 14:44

At jeg lige har set en dame i sandaler og dynefrakke.
2
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 384
Likede indlæg: 3923

Indlægaf Ballademager » 10. jun 2016, 16:58

Om jeg er den eneste, der ser denne lille avatar ved datoen på en masse indlæg?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 612
Likede indlæg: 5279

Indlægaf ManicNinja » 10. jun 2016, 17:21

At jeg ellers har følt mig rimeligt frisk i dag, men nu hvor jeg sidder på vej hjem i toget, er gassen pludselig i dén grad på vej ud af ballonen ...

Nå, løbetur it is. :naughty: Det har jeg lovet mig selv. Og jeg plejer jo at have det sååå godt bagefter ... :engel: :clap:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7799

Indlægaf ShuruQ » 10. jun 2016, 17:23

Karen Elleman.

Jeg synes forslaget om tvungen konfliktmæling i skilsmissesager med børn involveret er en fantastiks idé. Karen Elleman står så og taler om det personlige ansvar. Jo, selvfølgelig kan man tale om det personlige ansvar, men det er tydeligt hun ikke selv personligt har stået i en højkonfliktsag, med den holdning. Man siger at der skal to til en tango og det skal der også, langt hen af vejen, men jeg VED at i de her sager er en der sætter sig på tværs nok og børnene taber. Hvis den ene ikke er voksen nok til at tage det personlige ansvar på sig, så opstår de her sager. Jeg synes ærligt talt det er lidt alarmerende at socialministeren ikke er mere nuanceret end som så.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 384
Likede indlæg: 3923

Indlægaf Ballademager » 10. jun 2016, 17:36

ManicNinja skrev:At jeg ellers har følt mig rimeligt frisk i dag, men nu hvor jeg sidder på vej hjem i toget, er gassen pludselig i dén grad på vej ud af ballonen ...

Nå, løbetur it is. :naughty: Det har jeg lovet mig selv. Og jeg plejer jo at have det sååå godt bagefter ... :engel: :clap:

Af sti af sted :gogo: Du får det SÅ godt bagefter :banan:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 612
Likede indlæg: 5279

Indlægaf ManicNinja » 10. jun 2016, 17:43

Ballademager skrev:
ManicNinja skrev:At jeg ellers har følt mig rimeligt frisk i dag, men nu hvor jeg sidder på vej hjem i toget, er gassen pludselig i dén grad på vej ud af ballonen ...

Af sti af sted :gogo: Du får det SÅ godt bagefter :banan:

Helt bestemt - skal bare lige ankomme derhjemme først, så hopper jeg i løbetøjet. Jeg kan SAGTENS genkalde mig alle de gange, hvor et træt og/eller halvsløjt humør er blevet vendt fuldstændigt af en løbetur. Dét i sig selv er en meget effektiv motivation! :dance:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3849

Indlægaf dgd2007 » 10. jun 2016, 20:02

Ballademager skrev:Om jeg er den eneste, der ser denne lille avatar ved datoen på en masse indlæg?

Det ser helt anderledes ud på pc.
(Men der er ikke en ekstra avatar).
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 275
Likede indlæg: 3839

Indlægaf Lemonella » 11. jun 2016, 05:14

ShuruQ skrev:Karen Elleman.

Jeg synes forslaget om tvungen konfliktmæling i skilsmissesager med børn involveret er en fantastiks idé. Karen Elleman står så og taler om det personlige ansvar. Jo, selvfølgelig kan man tale om det personlige ansvar, men det er tydeligt hun ikke selv personligt har stået i en højkonfliktsag, med den holdning. Man siger at der skal to til en tango og det skal der også, langt hen af vejen, men jeg VED at i de her sager er en der sætter sig på tværs nok og børnene taber. Hvis den ene ikke er voksen nok til at tage det personlige ansvar på sig, så opstår de her sager. Jeg synes ærligt talt det er lidt alarmerende at socialministeren ikke er mere nuanceret end som så.

Det undrede jeg mig også over. Hun kan da ikke være så naiv, at hun tror, at alle kan klare den opgave som forældre i en skilsmisse sag.
Hun talte om, at "man på statens/kommunens regning kunne få gratis konflikt-hjælp". Ja og? Børnene har sgu da ikke råd til det og det er under alle omstændigheder dem der kan blive taberne i en grim skilsmisse.

Jeg sad faktisk og tænkte "dumme kælling" da jeg hørte hende.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Nipsting
Kort karma: 14
Likede indlæg: 81

Indlægaf Nipsting » 11. jun 2016, 15:16

At jeg efter 3 mdr effektiv træning - ligepludselig går i baglås og ikke træner
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 584
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10981

Indlægaf icelady » 12. jun 2016, 09:00

Tv3Puls..

De har et skilt med "Søndag i selskab med Jamie Oliver."...men tjekker man tv-guiden er der "Fra skrot til slot" hele dagen :gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 890
Likede indlæg: 12336

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jun 2016, 12:37

At nogen forsøger at gå i dialog med tydeligvis googletranslatede forumspamrobotter.
2
The more I eat the butter I feel

Tilbage til "Generelt"