Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3456

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyPaww » 22. jun 2016, 05:06

At folk virkelig gider læse og skrive i tråde om håndvask, bademetoder og tørremåder. For ikke at tale om rengøring og vaskevaner :træt3: :gab:

Der er da ikke noget så inderligt ligegyldigt!

Agurketid...
6
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 22. jun 2016, 06:27

At man ikke finder et lidt mindre forurenet sted at plukke hyldeblomster end langs en meget trafikeret hovedvej. Da jeg kørte hjem af Viborgvej (mellem Århus og Viborg) i går, så jeg to personer på forskellige steder, der var holdt ind for at plukke hyldeblomster lige ved siden af vejen.
Jeg ville ikke have lyst til at drikke hyldeblomstsaft, der var lavet på blomster med så meget bilos. (Nu drikker jeg i det hele taget helst ikke hyldeblomstsaft, men stadig.)
4
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 193

Indlægaf Muddi » 22. jun 2016, 06:34

sigge skrev:At man ikke finder et lidt mindre forurenet sted at plukke hyldeblomster end langs en meget trafikeret hovedvej. Da jeg kørte hjem af Viborgvej (mellem Århus og Viborg) i går, så jeg to personer på forskellige steder, der var holdt ind for at plukke hyldeblomster lige ved siden af vejen.
Jeg ville ikke have lyst til at drikke hyldeblomstsaft, der var lavet på blomster med så meget bilos. (Nu drikker jeg i det hele taget helst ikke hyldeblomstsaft, men stadig.)

Jeg elsker hyldeblomstsaft, men det ville jeg godt nok heller ikke have lyst til at drikke :tie:
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10345

Indlægaf icelady » 22. jun 2016, 07:34

http://www.dr.dk/nyheder/regionale/nordjylland/la-kaemper-mod-ordet-gratis

Ved de fleste borgere ikke, at når der står "gratis" så betyder det at det er betalt af skatteydere? :gruble:

Virker på mig som en lidt....petitesse-agtig sag at kæmpe for.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3545

Indlægaf Ballademager » 22. jun 2016, 08:07

Jeg undrer mig over, hvad folk, der poster ting fra grupper som "Danmark for danskerne" og "Dk er vores land" er så bange for? :gruble: Føler de virkelig, at vores danskhed er så truet, at de bliver nødt til at spamme på den måde?
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 22. jun 2016, 08:13

Kommodedyret skrev:Om det er prollet at købe et DKNY æble?

(I want one :D )

Hvad er det for en slags æbler?
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1387

Indlægaf D.itsen » 22. jun 2016, 08:19

Jeg undre mig over at jeg kan have levet 34 år uden det er blevet opdaget, at jeg åbenbart har et rimelig stort hul mellem forkamrene i mit hjerte. Det betyder intet nu, og hvis det skal fikses er det et rimelig lille indgreb (altså udover de selvfølgelig skal ind i hjertet), men kæft jeg synes det er spøjst. Og det så mega fedt ud på skærmen, det er nu ret sejt at se sit hjerte inklusiv atypi i aktion
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 22. jun 2016, 10:24

I åbent debat at en gæsteskriver har "111" likede indlæg :gruble:.

Altså jeg undrer mig over hvordan den kan tælle likede indlæg ved ikke registrerede brugere. Eller om det bare er gæstebruger tilsammen der har 111 likede indlæg.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3457

Indlægaf dgd2007 » 22. jun 2016, 10:28

Målrettede reklamer er (heldigvis) endnu ikke så udviklede her i DK. Jeg har modtaget et rigtigt brev fra Lån & Spar (som jeg ladrig har haft noget at gøre med), stilet direkte til mig med navn og adresse og det hele. De ved også, hvilken boligform jeg har, og ville bare lige tilbyde et møde om at omlægge mine boliglån.

Noget nærgående må jeg sige, men så vidt så godt. Men når de så slutter med at tilbyde en ærværdig 60+ årig to biografbillet inkl. slik, hvis jeg bestiller et møde inden den og den dato, så ... :genert:
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4286

Indlægaf Flora » 22. jun 2016, 10:37

ShuruQ skrev:I åbent debat at en gæsteskriver har "111" likede indlæg :gruble:.

Altså jeg undrer mig over hvordan den kan tælle likede indlæg ved ikke registrerede brugere. Eller om det bare er gæstebruger tilsammen der har 111 likede indlæg.

Det er alle gæstebrugere der tilsammen har fået 111 likes. Husker det var oppe at vende dengang åbent forum blev oprettet og Patrick forklarede det var sådan det hang sammen :)
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 22. jun 2016, 10:39

Flora skrev:
ShuruQ skrev:I åbent debat at en gæsteskriver har "111" likede indlæg :gruble:.

Det er alle gæstebrugere der tilsammen har fået 111 likes. Husker det var oppe at vende dengang åbent forum blev oprettet og Patrick forklarede det var sådan det hang sammen :)

Tak :gogo:.

Så giver det mere mening.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 22. jun 2016, 10:45

At min vokse-dame har anmodet om venskab på Facebook. Altså min brazilian vokse-dame. Det er sådan lidt akavet, for et eller andet sted kender hun jo dåsen bedre end hun faktisk kender mig...
17
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9728

Indlægaf kidkomb » 22. jun 2016, 11:28

Hvordan ham der RødeKors-duden kan få 6 års fængsel for SÅ syge ting.
Han er dømt for lignende forbrydelser to gange før. TO gange?
Wtf?
Han har misbrugt en 13-årig på helt afskyelige måder.
Jeg forstår det slet, slet ikke.
Han burde ikke lukkes ud igen.
Det er for fanden børn han gør det mod.
Jeg er så upassende, at jeg håber han får et, øhm,ikke så behageligt ophold i fængslet.
11
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10345

Indlægaf icelady » 22. jun 2016, 14:19

kidkomb skrev:Hvordan ham der RødeKors-duden kan få 6 års fængsel for SÅ syge ting.
Wtf?
Jeg er så upassende, at jeg håber han får et, øhm,ikke så behageligt ophold i fængslet.

I de der gentagelses-tilfælde så jeg gerne, de blev spærret inde på livstid. Når de gør det igen vidner det om, de ikke kan se det skadelige i deres ugerninger.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9728

Indlægaf kidkomb » 22. jun 2016, 14:24

icelady skrev:
kidkomb skrev:Hvordan ham der RødeKors-duden kan få 6 års fængsel for SÅ syge ting.
Wtf?

I de der gentagelses-tilfælde så jeg gerne, de blev spærret inde på livstid. Når de gør det igen vidner det om, de ikke kan se det skadelige i deres ugerninger.

Jamen, præcis. Han er da farlig?
Jeg synes, at hvis man allerede er straffet for alvorlige overgreb to gange før og så gør det igen.
Så er man altså farlig. Og skal holdes inde.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Generelt"