Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1166
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10849

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 5. aug 2016, 21:10

Hvis jeg skal bruge ekstra tid før jeg kører, så er det oftest fordi jeg er ved at indtaste en destination på mobilen. Ellers går det noget hurtigere
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1125

Indlægaf Bimmerdyret » 5. aug 2016, 21:18

Dime skrev:Normalt ser jeg måske en Smart hver anden uge, eller sådan noget (ok, indrømmet... de ER ret nemme at overse, men alligevel...)

Nu holder der 2 Smart'er parkeret på vejen på den ene side af lejligheden, og 1 på den anden side.
Der foregår noget fordækt og skummelt!

Uhhh den kender jeg godt...det er RET skummelt.. fx... lidt som:
Jeg kommer kl 14: 00 og henter dig i min bil.
?? Hvordan ser din bil ud
Det er en rød Polo..

kl 14 = 20 røde Poloer på stedet :stoned: :panik:
0
Brugeravatar
Bimmerdyret

Indlægaf Bimmerdyret » 5. aug 2016, 21:23

Flowergirl skrev:Den sag med Topgunn som angiveligt har haft slået en ung pige tilbage i februar, og hvor der nu er rejst tiltale.
Det undrer mig hvordan folk kan få sig selv til at skrive kommentarer som "at hun vil bare have Fame", "hun er en skøge" osv. Folk er generelt gode til at pointere, at man ikke ved endnu om pigen taler sandt, men man ved vel heller ikke om hun faktisk gør.
Det må egentlig være ubehageligt at folk kommer med så grimme kommentarer og siger at man lyver, blot fordi det er en kendt som har gjort det. Lige meget hvad er det da aldrig sjovt at blive overfaldet.

Helt enig..

Som tilføjelse... så undrer det mig at man omtaler Topgunn ( :forvirret: ) som kendt...
2
Brugeravatar
Bimmerdyret

Indlægaf Bimmerdyret » 5. aug 2016, 21:25

HappyPaww skrev:et NSFW forum.

...som står for hva ???

:blush2:
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 383
Likede indlæg: 7232

Indlægaf Flora » 5. aug 2016, 21:28

Bimmerdyret skrev:

...som står for hva ???

Not safe for work.
1
Debattens sødeste :engel:
Aesel82
Kort karma: 25
Likede indlæg: 316

Indlægaf Aesel82 » 5. aug 2016, 21:29

Bimmerdyret skrev:

...som står for hva ???

Not Safe For Work :slem:
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1983

Indlægaf Mani » 5. aug 2016, 21:32

Wizzze skrev:Jeg undrer mig over hvad kvindelige billister mon bruger de der 10 minutter, der går fra de sætter sig ind og starter bilen, til de faktisk kører, på ? :gruble:

Altså, jeg bruger ikke 10 minutter, men jeg spænder f.eks. sikkerhedsselen og indtaster evt. adresse i GPS'en før jeg begynder at kører - i modsætning til de fleste mandlige bilister jeg har kørt med :-D
3
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 261
Likede indlæg: 3941

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 21:42

Bimmerdyret skrev:
Flowergirl skrev:Den sag med Topgunn som angiveligt har haft slået en ung pige tilbage i februar, og hvor der nu er rejst tiltale.
Det undrer mig hvordan folk kan få sig selv til at skrive kommentarer som "at hun vil bare have Fame", "hun er en skøge" osv. Folk er generelt gode til at pointere, at man ikke ved endnu om pigen taler sandt, men man ved vel heller ikke om hun faktisk gør.
Det må egentlig være ubehageligt at folk kommer med så grimme kommentarer og siger at man lyver, blot fordi det er en kendt som har gjort det. Lige meget hvad er det da aldrig sjovt at blive overfaldet.

Helt enig..

Som tilføjelse... så undrer det mig at man omtaler Topgunn ( :forvirret: ) som kendt...

Men det er han jo?? :D Altså han henvender sig ikke til mig, men han er da kendt i den yngre generation fx (Ligesom Christopher :dåne:)
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Bimmerdyret

Indlægaf Bimmerdyret » 5. aug 2016, 21:44

Juki skrev:
Bimmerdyret skrev:

Helt enig..

Men det er han jo?? :D Altså han henvender sig ikke til mig, men han er da kendt i den yngre generation fx (Ligesom Christopher :dåne:)

Har aldrig hørt om ham, og mediemæssigt er han ikke ligefrem en linselus..
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 261
Likede indlæg: 3941

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 21:46

Bimmerdyret skrev:
Juki skrev:
Bimmerdyret skrev:

Helt enig..

Har aldrig hørt om ham, og mediemæssigt er han ikke ligefrem en linselus..

Heh, men derfor kan han vel godt være kendt alligevel? :P Og mediemæssigt afhænger det vel af hvor og hvilke nyheder man læser.
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 710
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14056

Indlægaf icelady » 5. aug 2016, 21:50

TheAuthor skrev:
Den tråd gik jo overraskende hurtigt over i, at folk nærmest mente det var børnemishandling og hun var syg i hovedet, ikke egnet som forælder og alverdens sindssyge beskyldninger :tie:

Altså det var vel ikke værre, end hvis baby ikke har det godt, kan de gå fra kampen igen? Måske baby bare ville sove sig igennem kampen, det kan man jo ikke forudse, så det er da bare at prøve.

Men jeg kan se tråden er væk fra gruppen nu?

Som så mange andre tråde endte det ud i mudderkast og pådutning af egne holdninger.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 175
Likede indlæg: 1002

Indlægaf Panton » 6. aug 2016, 08:58

Undre mig over hvor sommerferien er blevet af?

P " kan slet ikke komme i gear til mandag morgen"
0
Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 907
Likede indlæg: 2825

Indlægaf Spjaerten » 6. aug 2016, 09:01

Panton skrev:Undre mig over hvor sommerferien er blevet af?

P " kan slet ikke komme i gear til mandag morgen"

Skægt jeg har først ferie om 2 uger og synes den hsr været lang :lol:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 508
Likede indlæg: 9389

Indlægaf Animi » 6. aug 2016, 09:57

Jeg undrer mig over at jeg har slettet min ex fra facebook og vores beskeder, alligevel dukker han op under chatten :gruble:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 541
Likede indlæg: 6520

Indlægaf dgd2007 » 6. aug 2016, 12:03

Aesel82 skrev:
Bimmerdyret skrev:

...som står for hva ???

Not Safe For Work :slem:

Jeg troede, det var Not Suitable (=passende) For Work.
Men det er selvfølgelig samme ide.
0

Tilbage til "Generelt"