Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 21
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 362

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 4. jul 2016, 08:43

Wizzze skrev:
Fyrst Eberhard skrev:At TV2 har valgt Morten Bisgaard som ekspert i TV2 Sporten. Han fortæller intet, siger øh efter hvert tredje ord og er totalt ligegyldig. Et godt eksempel på, at man ikke nødvendigvis er ekspert fordi man har spillet fodbold.

Han plejer ihvertfald ikke levere dybere analyser, er han ikke mest kommentator på kampene? :gruble:

Han har været "ekspert" på én af de andre kanaler, og der undrede jeg mig også over hvem der havde tænkt, at det var en god idé.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2376

Indlægaf paint » 4. jul 2016, 08:47

Bisgaard, ved dog, trods alt, noget om fodbold

http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-06-19- ... lt-forkert
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5097

Indlægaf Fyrst Eberhard » 4. jul 2016, 08:48

Wizzze skrev:
Fyrst Eberhard skrev:At TV2 har valgt Morten Bisgaard som ekspert i TV2 Sporten. Han fortæller intet, siger øh efter hvert tredje ord og er totalt ligegyldig. Et godt eksempel på, at man ikke nødvendigvis er ekspert fordi man har spillet fodbold.

Han plejer ihvertfald ikke levere dybere analyser, er han ikke mest kommentator på kampene? :gruble:

Jeg er ikke sikker på fordelingen, men det lader til, at han fast sidder med Rådhuspladsen i baggrunden, når sporten har brug for en "vurdering".
0
Peace!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9231

Indlægaf Fru Sunshine » 4. jul 2016, 08:54

At nogen synes kynisme er noget positivt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 4. jul 2016, 09:15

At mange mennesker falder i svime over bacon. SÅ godt er det altså heller ikke, det er bare kød der er røget og saltet.
Citronfromage derimod - det er noget jeg kan forstå!
3
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10303

Indlægaf icelady » 4. jul 2016, 09:19

Pixie88 skrev:At mange mennesker falder i svime over bacon. SÅ godt er det altså heller ikke, det er bare kød der er røget og saltet.

Ja, hvad sker der lige for citronfromages venden-tilbage :D

Det har da ellers i en del år været ildeset, men nu er Arla (mener jeg det er) begyndt at sælge små bøtter med citronfromage i nogle butikker :savl:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3443

Indlægaf dgd2007 » 4. jul 2016, 09:30

Undtagelsen skrev:Hvordan man kan kalde fejringen af 4. juli i Søndermarken en tradition for så bagefter at fortælle at det startede sidste år.
Uden at have søgt ordbogens definition på en tradition, så er et enkelt år da ikke nok.

Man kan have intention om at gøre det til en tradition, men det er det altså ikke endnu.

Det minder mig om, jeg synes, der for et stykke tid siden blev reklameret for en ny Disney-klassiker :gruble:
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 4. jul 2016, 09:38

Pixie88 skrev:At mange mennesker falder i svime over bacon. SÅ godt er det altså heller ikke, det er bare kød der er røget og saltet.

Smag og behag. :D

Jeg har verdens bedste slagter og hans eget saltede og røgede bacon er bare det bedste jeg nogen sinde har smagt. :savl:
Køber man det fabriksfremstillede bacon er det "bare kød der er røget og saltet". Slagterens bacon er det absolut intet "bare" over! :) I hvert fald ikke min slagters.

Citronfromage er lækkert. Basta! :D
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 4. jul 2016, 09:43

... hvorfor der pludselig er udbrudt indædt krig mellem vegetarer og kødspisere? :gruble:
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 4. jul 2016, 10:12

At nu også Nigel Farage fratræder. Den Brexit har godt nok rodet rundt i politikerne derovre :gruble:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 4. jul 2016, 10:14

Lemonella skrev:

Smag og behag. :D

Jeg har verdens bedste slagter og hans eget saltede og røgede bacon er bare det bedste jeg nogen sinde har smagt. :savl:
Køber man det fabriksfremstillede bacon er det "bare kød der er røget og saltet". Slagterens bacon er det absolut intet "bare" over! :) I hvert fald ikke min slagters.

Citronfromage er lækkert. Basta! :D

I behøver nu ikke forklare jer, jeg forstår bare ikke hypen omkring bacon, både de konventionelle og det fra slagterne :-D
Folk skal bare gå amok i bacon - så er der mere citronfromage til mig :lol:
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 614
Likede indlæg: 3433

Indlægaf FruDulle » 4. jul 2016, 10:14

Sorenspige skrev:
icelady skrev:Om Washworld virkelig kan tjene penge på et ubegrænset vask-din-abonnement til 129,- pr måned. :gruble: (det kan da ikke være de abonnementer de tjener penge på.)

Og derudover; er det så virkelig ubegrænset. :gruble:

Jeg undrer mig mere over, om der virkelig er nogen, som har tid og penge til at vaske deres bil flere gange om måneden :gruble:?

Her går det højt, hvis vores bil bliver vasket 2-3 gange årligt :genert:.

:genert: vasker i hvert fald 3 gange om måneden...og har også abonnent ved wash World :D ift tid tager det jo kun 10 min inkl at klappe spejle ind, antenne af, køre ind, vaske, køre ud og fikse spejl og antenne
0
Whatever
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 4. jul 2016, 11:02

FruDulle skrev::genert: vasker i hvert fald 3 gange om måneden...og har også abonnent ved wash World :D ift tid tager det jo kun 10 min inkl at klappe spejle ind, antenne af, køre ind, vaske, køre ud og fikse spejl og antenne

Mit sommerforsæt er i hvert fald også at vaske den oftere. Her efter sidste gang kom jeg flere gange til at se på den og syntes, den var så flot, og sådan burde den altid være :D
3 gange pr. mdr. når jeg dog nok ikke op på.
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 784

Indlægaf Bimmerdyret » 4. jul 2016, 22:28

For et par dage siden kom jeg i tanke om den der "ToGoodToGo" app, hvor man kunne finde madsteder i sit område hvor man så kan få "overskudsmad" til billig penge omkring lukketid og dermed gøre en ekstra indsats mod madspild.

Og der er mange gode steder, bagerier, Sushirestaurenter osv i mit område.
Snakkede så med nogle venner om appen - og deres reaktion undrede mig.

Det var da sammenligneligt med at skralde!!!!

Ok, jeg er ikke skralder, jeg ville ikke have noget imod at spise mad tilberet udfra skraldet mad, jeg har stor respekt for dem der skralder (ihædighed, viden osv), men kunne ikke finde på at gøre det selv (ok, jeg har ikke behov for at gøre det, så hellere lade andre få goderne - hvis I forstår - no offence)

Jeg undres...
4
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 5. jul 2016, 06:28

FruDulle skrev:
Sorenspige skrev:
icelady skrev:Om Washworld virkelig kan tjene penge på et ubegrænset vask-din-abonnement til 129,- pr måned. :gruble: (det kan da ikke være de abonnementer de tjener penge på.)

Og derudover; er det så virkelig ubegrænset. :gruble:

Jeg undrer mig mere over, om der virkelig er nogen, som har tid og penge til at vaske deres bil flere gange om måneden :gruble:?

Her går det højt, hvis vores bil bliver vasket 2-3 gange årligt :genert:.

:genert: vasker i hvert fald 3 gange om måneden...og har også abonnent ved wash World :D ift tid tager det jo kun 10 min inkl at klappe spejle ind, antenne af, køre ind, vaske, køre ud og fikse spejl og antenne

Men man skal køre der hen og fx holde i kø. Her kan der godt være 5-7 biler i kø i weekenden. Min mand siger, at bilvask er mændenes undskyldning for at høre fodbold på P3 :D.
1

Tilbage til "Generelt"