Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11748

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 21:45

2SHY skrev:Hvem er hun? :gruble:

Hun var engang fast deltager i programmet Singleliv :lol: og så skulle hun efter eget udsagn være utroligt omsværmet af unge lækre mænd. Hun kaldes også Cougar Stephanie
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8511

Indlægaf 2SHY » 6. jul 2016, 21:48

Dirtylittledevil skrev:

Hun var engang fast deltager i programmet Singleliv :lol: og så skulle hun efter eget udsagn være utroligt omsværmet af unge lækre mænd. Hun kaldes også Cougar Stephanie

Ah så er det derfor jeg ikke aner hvem hun er :lol: Jeg ser aldrig Singleliv :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 6. jul 2016, 21:49

2SHY skrev:
Dirtylittledevil skrev:

Ah så er det derfor jeg ikke aner hvem hun er :lol: Jeg ser aldrig Singleliv :)

Du er på ingen måde gået glip af noget :lol:
3
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5103

Indlægaf ManicNinja » 6. jul 2016, 21:49

Dirtylittledevil skrev:
Guilded_Lily skrev:Om Niels Brinck har fået måneansigt, eller om han "bare" er blevet tyk :gruble:

Hvis det er ham Station 2 værten, så tror jeg nærmest at han er ved at gå i opløsning :forvirret2:

Aj, det er altså SÅ godt ramt. Spot on! Jeg er også helt skræmt over det, når jeg en sjælden gang ser et glimt af ham på skærmen. Engang var han faktisk pæn. Det gør mig sgu næsten helt ked af det med det forfald ...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3437

Indlægaf dgd2007 » 6. jul 2016, 21:58

Dirtylittledevil skrev:Hun var engang fast deltager i programmet Singleliv :lol: og så skulle hun efter eget udsagn være utroligt omsværmet af unge lækre mænd. Hun kaldes også Cougar Stephanie

Skægt, dengang jeg var en ung, lækker mand, kan jeg slet ikke huske, at jeg drømme om at sværme om sådan en ... :genert: :gruble:
1
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5090

Indlægaf Fyrst Eberhard » 6. jul 2016, 22:01

ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Guilded_Lily skrev:Om Niels Brinck har fået måneansigt, eller om han "bare" er blevet tyk :gruble:

Hvis det er ham Station 2 værten, så tror jeg nærmest at han er ved at gå i opløsning :forvirret2:

Aj, det er altså SÅ godt ramt. Spot on! Jeg er også helt skræmt over det, når jeg en sjælden gang ser et glimt af ham på skærmen. Engang var han faktisk pæn. Det gør mig sgu næsten helt ked af det med det forfald ...

Jeg tror egentlig, at Niels Brinch kan levere en fin version af Tom Waits - Tom Trauberts Blues. Han trænger i hvert fald til at rømme sig snarest.
0
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 22:05

dgd2007 skrev:Skægt, dengang jeg var en ung, lækker mand, kan jeg slet ikke huske, at jeg drømme om at sværme om sådan en ... :genert: :gruble:

Der sad du vel også bare ved din computer hele tiden og lod som om du ikke var skolelærer.
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3437

Indlægaf dgd2007 » 6. jul 2016, 22:10

Dirtylittledevil skrev:Der sad du vel også bare ved din computer hele tiden og lod som om du ikke var skolelærer.

Vi havde sgu da ikke kompjutere dengang, vel! :stoned: :P Det var kun CPR og DR's valgstudie, der havde det :)
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jul 2016, 22:11

dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Der sad du vel også bare ved din computer hele tiden og lod som om du ikke var skolelærer.

Vi havde sgu da ikke kompjutere dengang, vel! :stoned: :P Det var kun CPR og DR's valgstudie, der havde det :)

Så hed det vel en elektronhjerne :lol2:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5103

Indlægaf ManicNinja » 6. jul 2016, 22:12

Fyrst Eberhard skrev:
ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:

Jeg tror egentlig, at Niels Brinch kan levere en fin version af Tom Waits - Tom Trauberts Blues. Han trænger i hvert fald til at rømme sig snarest.

Cover-versioner er tit noget værre noget. Det vil jeg alligevel ikke skyde Brinch i skoene. Men han kunne passende skrive sit eget hæse hit. En marinade-blues ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10301

Indlægaf icelady » 7. jul 2016, 10:59

Danskernes Parti og især deres væremåde på FB.

Har lige spildt en times tid på at læse opslag igennem; de snakker ned til "ikke-danskere", svarer ikke rigtigt på hvad der spørges om og/eller gør grin med folk.

Hvordan kan folk tage dem seriøst? Er det "social-klasse 97"-folk, der finder deres politik god. :gruble:
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1540

Indlægaf Bad Samaritan » 7. jul 2016, 11:08

icelady skrev:Danskernes Parti og især deres væremåde på FB.

Har lige spildt en times tid på at læse opslag igennem; de snakker ned til "ikke-danskere", svarer ikke rigtigt på hvad der spørges om og/eller gør grin med folk.

Hvordan kan folk tage dem seriøst? Er det "social-klasse 97"-folk, der finder deres politik god. :gruble:

6000 likes - på formuleringer som 'smid os et like hvis du er for etnisk udrensning'...

De skulle også lige koge suppe på EM og insinuere en eller anden form for blodsbroderskab med det islandske landshold. Det havde ingen herhjemme tilsyneladende nogen markant holdning til, før Islands fodboldforbund fik et føl. Kæft jeg synes det er pinligt... :(
4
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1540

Indlægaf Bad Samaritan » 7. jul 2016, 11:27

Men altså... jeg kan også godt se at ligheden mellem Islands og Danmarks vikinger er slående:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2330

Indlægaf Studsgaard » 7. jul 2016, 11:46

Hvorfor gamle folk der ikke tør kører mere en 80 km/t vælger at køre på motorvejen - eller have kørekort i det hele taget....
5
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5090

Indlægaf Fyrst Eberhard » 7. jul 2016, 12:06

Bad Samaritan skrev:Men altså... jeg kan også godt se at ligheden mellem Islands og Danmarks vikinger er slående:

Der er lidt - specialklassen i skoven til geek-level-1000-temafest, i et foreviget øjeblik efter at være blevet spurgt hvor højt de kan hoppe - over det nederste billede.
9
Peace!

Tilbage til "Generelt"