Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2113

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Danseprinsesse » 10. jul 2016, 19:31

Jeg var dybt forundret over jeres snak. Indtil det gik op for mig, at Pokemon ikke er de der små elektroniske kæledyr, vi havde i midt 90'erne (tamagotchi).
0
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 345

Indlægaf OsCoccygis » 10. jul 2016, 19:31

Nu undrer jeg mig bare over jer :panik:
0
Brugeravatar
Daflo
Kort karma: 31
Likede indlæg: 343

Indlægaf Daflo » 10. jul 2016, 20:11

Jeg undrer mig over hvordan jeg kan fange Pokemons med min iPhone, intet virker. Ihhh!
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8516

Indlægaf 2SHY » 11. jul 2016, 02:26

Hvad insekter har med fodbold at gøre :gruble: Nu har jeg set diverse billeder med nogle natsværmerlignende dyr på fodboldbilleder siden i går. Hvad går det ud på?
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Aesel82
Kort karma: 8
Likede indlæg: 135

Indlægaf Aesel82 » 11. jul 2016, 05:00

2SHY skrev:Hvad insekter har med fodbold at gøre :gruble: Nu har jeg set diverse billeder med nogle natsværmerlignende dyr på fodboldbilleder siden i går. Hvad går det ud på?

Stadion blev "invaderet" af insekter op til kampen. Der er ingen, der ved hvorfor, men de var vist overalt.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 720
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6863

Indlægaf Daine » 11. jul 2016, 05:50

Aesel82 skrev:
2SHY skrev:Hvad insekter har med fodbold at gøre :gruble: Nu har jeg set diverse billeder med nogle natsværmerlignende dyr på fodboldbilleder siden i går. Hvad går det ud på?

Stadion blev "invaderet" af insekter op til kampen. Der er ingen, der ved hvorfor, men de var vist overalt.

Påvirkede de kampen? Jeg hat også set sjove billeder ad Ronaldo der hopper rundt.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Aesel82
Kort karma: 8
Likede indlæg: 135

Indlægaf Aesel82 » 11. jul 2016, 05:55

Daine skrev:
Aesel82 skrev:

Påvirkede de kampen? Jeg hat også set sjove billeder ad Ronaldo der hopper rundt.

Jeg lagde ikke så meget mærke til dem under kampen (faldt muuuligvis også i søvn :fløjt: ).
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 720
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6863

Indlægaf Daine » 11. jul 2016, 06:01

Aesel82 skrev:
Daine skrev:
Aesel82 skrev:

Jeg lagde ikke så meget mærke til dem under kampen (faldt muuuligvis også i søvn :fløjt: ).

Jeg så den slet ikke, fodbold er ikke lige mig :D Men var Ronaldo i det hele taget med? Har set overskrifter som "Portugal kunne også uden Ronaldo", til gengæld ikke nogen der nævner insekter :sur:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Fynbo
Kort karma: 17
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 154

Indlægaf Fynbo » 11. jul 2016, 06:11

Daine skrev:Jeg så den slet ikke, fodbold er ikke lige mig :D Men var Ronaldo i det hele taget med? Har set overskrifter som "Portugal kunne også uden Ronaldo", til gengæld ikke nogen der nævner insekter :sur:

Ronaldo måtte udgå med en skade efter 25 minutters spilletid.
2
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 11. jul 2016, 07:25

Hvorfor man får luft i maven af nogle typer mad. Altså hvor kommer luften fra?
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 11. jul 2016, 08:04

Vira skrev:Hvorfor man får luft i maven af nogle typer mad. Altså hvor kommer luften fra?

Jeg mener, at have læst, at visse madtyper kan gære lidt i maven og derfor udvikler luft. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
TheAuthor
Kort karma: 52
Likede indlæg: 408

Indlægaf TheAuthor » 11. jul 2016, 08:27

Mennesker, der synes det er klamt at kysse (egne) børn på munden. Altså hvorfor?

Jeg kysser ikke mine børn på munden så tit og da slet ikke, hvis de er snottede/har mad i hovedet eller lignende. Men for det meste er mine børn faktisk rimelig rene og raske og skulle de synes det var sjovt, fik de gerne et kys på munden.
2
Everyone Deserves Their Happy Ending ..
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 11. jul 2016, 08:28

Lemonella skrev:
Vira skrev:Hvorfor man får luft i maven af nogle typer mad. Altså hvor kommer luften fra?

Jeg mener, at have læst, at visse madtyper kan gære lidt i maven og derfor udvikler luft. :)

Ja det ved jeg godt. Synes bare ikke det kan være hele forklaringen :-D
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9712

Indlægaf kidkomb » 11. jul 2016, 08:36

TheAuthor skrev:Mennesker, der synes det er klamt at kysse (egne) børn på munden. Altså hvorfor?

Jeg kysser ikke mine børn på munden så tit og da slet ikke, hvis de er snottede/har mad i hovedet eller lignende. Men for det meste er mine børn faktisk rimelig rene og raske og skulle de synes det var sjovt, fik de gerne et kys på munden.

Jeg forbinder kys med noget seksuelt og derfor kysser jeg ikke gerne børn på munden.
Der blev ikke kysset på munden, da jeg var barn, så derfor har jeg kun oplevet det som voksen.
Det ser jeg egentlig ikke noget galt i.
Det skal selvfølgelig formidles til barnet på en måde der sikrer, at barnet ikke føler sig forkert eller andet.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
TheAuthor
Kort karma: 52
Likede indlæg: 408

Indlægaf TheAuthor » 11. jul 2016, 08:44

kidkomb skrev:Jeg forbinder kys med noget seksuelt og derfor kysser jeg ikke gerne børn på munden.
Der blev ikke kysset på munden, da jeg var barn, så derfor har jeg kun oplevet det som voksen.
Det ser jeg egentlig ikke noget galt i.
Det skal selvfølgelig formidles til barnet på en måde der sikrer, at barnet ikke føler sig forkert eller andet.

Jeg undrer mig stadig. Måske fordi jeg slet ikke ser et kys i sig selv som noget seksuelt. Slet, slet ikke.

Det kommer an på måden, konteksten og 1000 andre ting. Jeg kysser jo ikke mine børn på samme måde som jeg kysser min mand. ;)
3
Everyone Deserves Their Happy Ending ..

Tilbage til "Generelt"