Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 754

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyQ » 17. jul 2016, 16:28

Hvorfor jeg pludselig får notifikationer og mails om tråde, jeg aldrig har hverken skrevet eller læst i. :gruble:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 17. jul 2016, 16:35

Dirtylittledevil skrev:
Pixie88 skrev:Vores opvaskemaskine. Den er ret hardcore og kan fjerne alt, lige pånær avokado. Ved ikke hvad der er med den, men den ene ting nægter den at fjerne.
Har gang i et lille eksperiment (læs: jeg er doven og nægte at vaske op i hånden, når jeg har en maskine til det) med en tallerken hvorpå der er lidt avokadosnask. Den har været igennem opvaskeren hver dag i snart en uge, men lortet bliver ikke rent!
Rører jeg ved det, er avokadoen blød og ikke hård og indtørret, så lige umiddelbart giver det ingen mening.

Det er et sandt mysterie!

Jeg har samme problem. Dog også med rester af æggeblommer.

Det var satans. Jeg har lige lagt en skål i maskinen, hvor jeg har haft æggeblommer i. Så må vi se om min er på samme måde :-D
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11694

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. jul 2016, 16:41

Pixie88 skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Pixie88 skrev:Vores opvaskemaskine. Den er ret hardcore og kan fjerne alt, lige pånær avokado. Ved ikke hvad der er med den, men den ene ting nægter den at fjerne.
Har gang i et lille eksperiment (læs: jeg er doven og nægte at vaske op i hånden, når jeg har en maskine til det) med en tallerken hvorpå der er lidt avokadosnask. Den har været igennem opvaskeren hver dag i snart en uge, men lortet bliver ikke rent!
Rører jeg ved det, er avokadoen blød og ikke hård og indtørret, så lige umiddelbart giver det ingen mening.

Det var satans. Jeg har lige lagt en skål i maskinen, hvor jeg har haft æggeblommer i. Så må vi se om min er på samme måde :-D

Omg jeg har lige læst at det skal man passe på med fordi æggerester kan koagulere i opvaskeren og tilstoppe et eller andet vandafløb :panik: (fordi jeg ledte efter noget på skrift om det med æg og avocado)
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 17. jul 2016, 16:51

Dirtylittledevil skrev:
Pixie88 skrev:
Dirtylittledevil skrev:

Omg jeg har lige læst at det skal man passe på med fordi æggerester kan koagulere i opvaskeren og tilstoppe et eller andet vandafløb :panik: (fordi jeg ledte efter noget på skrift om det med æg og avocado)

Oh nooooes! :panik: Godt jeg har en kæreste til at fikse den slags :dåne:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3407

Indlægaf dgd2007 » 17. jul 2016, 17:05

HappyQ skrev:Hvorfor jeg pludselig får notifikationer og mails om tråde, jeg aldrig har hverken skrevet eller læst i. :gruble:

Kan du være kommet til at abonnere på et helt forum? Så får man nemlig en hel del :)
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3524

Indlægaf Lemonella » 17. jul 2016, 18:49

Japanere.
Jeg har altid troet, at japanere var et høfligt folkefærd, men i den den busfuld japanske turister der ankom til hotel Scandic i går, var der godt nok ret mange meget uhøflige personer imellem.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11694

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. jul 2016, 20:54

Folk i de der køb og salg grupper, som poster et lille gnidret foto som forestiller en lang tyk arm som holder et eller andet, med teksten "Lampe, byd!" og så regner de med at der kommer en bølge af købere løbende som vil elske at byde på denne mysterie-lampe som ingen ved noget om.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Indlægaf Fuck.exe » 17. jul 2016, 21:15

Ennovy skrev:Jeg undrer mig over at Allmost_Famous står som bortvist.

Og jeg undrer mig over hvornår hun mon kommer tilbage igen :gruble: Gad vide hvor længe man er bortvist, hvis man har været uartig af mildere grad.
0
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 570
Likede indlæg: 5084

Indlægaf ManicNinja » 17. jul 2016, 21:34

Ennovy skrev:Jeg undrer mig over at Allmost_Famous står som bortvist.

Det er da nærmest synd - nu har hun jo fået den salgstråd, hun plæderede sådan for.

Mon ikke det i øvrigt er i den forbindelse, at hun og moderatorerne er røget i totterne på hinanden?
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 388

Indlægaf Anlewi » 18. jul 2016, 01:54

Voksne mennesker og pokemon go....
Syntes det virker skørt og blev en anelse :gruble: da der øjensynligt rendte sådan en fidus rundt i min hjemmelavede kartoffelsalat
7
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Indlægaf Badesandalen » 18. jul 2016, 08:09

Hvad pokker folk kigger på på nettet som de er SÅ bange for at andre finder ud af. :gruble:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Indlægaf Badesandalen » 18. jul 2016, 08:20

Er A_F blevet slettet helt nu?
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3392

Indlægaf FruDulle » 18. jul 2016, 09:36

Badesandalen skrev:Er A_F blevet slettet helt nu?

Hun har i hvert fald hverken indlæg eller tråde, så mon ikke.
0
Whatever
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 754

Indlægaf HappyQ » 18. jul 2016, 10:05

dgd2007 skrev:
HappyQ skrev:Hvorfor jeg pludselig får notifikationer og mails om tråde, jeg aldrig har hverken skrevet eller læst i. :gruble:

Kan du være kommet til at abonnere på et helt forum? Så får man nemlig en hel del :)

Det var jeg, så mange tak for hjælpen :gogo:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2135

Indlægaf sigge » 18. jul 2016, 12:49

Lemonella skrev:Japanere.
Jeg har altid troet, at japanere var et høfligt folkefærd, men i den den busfuld japanske turister der ankom til hotel Scandic i går, var der godt nok ret mange meget uhøflige personer imellem.

Jeg synes, jeg har hørt på et tidspunkt, at de er utroligt høflige, når de er hjemme. Men når de rejser ud, ryger noget af den gode opdragelse.
0

Tilbage til "Generelt"