Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 903
Likede indlæg: 5249

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf FruDulle » 27. jul 2016, 04:50

dgd2007 skrev:
ShuruQ skrev:At det pludselig er DAESH alle siger. Jeg forstår så udmærket hvorfor det er en god ide, men halvdelen mindst der bruger det nu, kendte ikke navnet før for nylig.

Det er franskmændene (og senere John Kerry), der er begyndt på det. Obama og alle danske udenrigsministre og wannabe udenrigsministre siger stadigvæk i-SIL :D

Christian Jensen har da sagt Daesh længe.
1
Whatever
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 295
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2466

Indlægaf Pjeps » 27. jul 2016, 05:00

Jeg undrer mig over, at så mange mennesker finder pokemon spillet så fedt.
2
:ninja:
IrmaPigen
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1655

Indlægaf IrmaPigen » 27. jul 2016, 05:21

Pjeps skrev:Jeg undrer mig over, at så mange mennesker finder pokemon spillet så fedt.

Ditto. Jeg fatter hat.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1463
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 12700

Indlægaf kidkomb » 27. jul 2016, 07:09

Lemonella skrev:
kidkomb skrev:Jeg besluttede mig for, at rydde lidt ud i mail-strøm, så jeg unsubscribede en del nyhedsbreve jeg aldrig kigger på og jeg begyndte at anmelde alle spam-mailsne som phishing scam.
Efter jeg har gjort det har jeg fået ca dobbelt så mange spam-mails som jeg plejer :gruble:

Det er der en logisk forklaring på. De fleste spam-mails er sendt for, at se om du reagerer på dem. Gør du det ved, at unsubscribe og smide din e-mail. Kan de se, at du reagerer og så sender de endnu flere.

Det anede mig. Øv :(
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 174
Likede indlæg: 4977

Indlægaf paint » 27. jul 2016, 07:52

landsbytossen skrev:
paint skrev:" Fri leg i OL-byen: 42 kondomer til hver atlet

OL-byen tårner sig op i Rio, og atleterne bliver mødt af spartansk indrettede værelser uden tv, men med masser af kondomer."

http://www.dr.dk/sporten/ol/rio2016/bil ... hver-atlet

Jeg troede de kom derover for at dyrke sport (altså ikke dén slags sport)

OL, varer i 15-16 dage, så 42 kondomer per atlet, giver 2.5 gange 'sport' per dag. Har de overhovedet tid og kræfter til at stille op til konkurrencerne? :gruble:

De kan få det dobbelt så sjovt, da det er 42 pr. person og dermed 84 omgange pr. par.

Yes. Men nu skriver jeg "per atlet". Jeg kom i tanke om samme regnestykke som dig, da jeg havde skrevet indlægget. Men gad ikke at rette det. ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 315
Likede indlæg: 7234

Indlægaf Fyrst Eberhard » 27. jul 2016, 07:55

DR1's programmer for tiden:

Søren Ryge is pløkking duer in English, he is banding and svovling og nearly hit a drivhus, but ingen duer.

Og så er der denne cliffhanger:

"Se med i næste uge på DR1, hvor Jacob Riising tager sin gamle mor med på nudistcamping i Wuppertal."

Næste naturlige skridt må være et licensfinansieret rejseprogram, hvor Keld og Hilda tager hele familien med til Mallorca.
4
Peace!
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 903
Likede indlæg: 5249

Indlægaf FruDulle » 27. jul 2016, 11:43

At lægerne mener at min fod er enten er brækket for 1/2-1 år siden, eller at jeg bare har noget ekstra knogle som så laver ballade nu.
0
Whatever
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 864
Likede indlæg: 12819

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. jul 2016, 11:56

Jeg ringede i går til min veninde fra supermarkedet, fordi jeg havde fundet strømpebukser på tilbud i hendes datters størrelse og ville høre, om jeg skulle købe nogen for hende. Det måtte jeg meget gerne, så det gjorde jeg. Det, jeg undrer mig over, er, at hun ikke har overført penge til mig via Mobilepay. Det ville jeg selv gøre, hvis nogen tilbød at købe noget for mig, både for ikke at glemme det og som en almindelig tak for hjælpen-gestus nu, hvor det er blevet så let med den slags overførsler.

Det er ikke en stor ting, og jeg mangler ikke pengene og skal nok få dem, når vi ses. Det er bare en undren.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 622
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9019

Indlægaf LadyFox » 27. jul 2016, 12:13

DetSorteCirkus skrev:Jeg ringede i går til min veninde fra supermarkedet, fordi jeg havde fundet strømpebukser på tilbud i hendes datters størrelse og ville høre, om jeg skulle købe nogen for hende. Det måtte jeg meget gerne, så det gjorde jeg. Det, jeg undrer mig over, er, at hun ikke har overført penge til mig via Mobilepay. Det ville jeg selv gøre, hvis nogen tilbød at købe noget for mig, både for ikke at glemme det og som en almindelig tak for hjælpen-gestus nu, hvor det er blevet så let med den slags overførsler.

Det er ikke en stor ting, og jeg mangler ikke pengene og skal nok få dem, når vi ses. Det er bare en undren.

Er du sikker på at hun bruger Mobilepay?
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. jul 2016, 12:14

LadyFox skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg ringede i går til min veninde fra supermarkedet, fordi jeg havde fundet strømpebukser på tilbud i hendes datters størrelse og ville høre, om jeg skulle købe nogen for hende. Det måtte jeg meget gerne, så det gjorde jeg. Det, jeg undrer mig over, er, at hun ikke har overført penge til mig via Mobilepay. Det ville jeg selv gøre, hvis nogen tilbød at købe noget for mig, både for ikke at glemme det og som en almindelig tak for hjælpen-gestus nu, hvor det er blevet så let med den slags overførsler.

Ja, ellers ville jeg ikke undre mig.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 622
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9019

Indlægaf LadyFox » 27. jul 2016, 12:15

DetSorteCirkus skrev:
LadyFox skrev:

Ja, ellers ville jeg ikke undre mig.

Ja okay :D Jeg kender bare en del der går udfra at det er noget alle har, så det kunne da godt være :)
1
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. jul 2016, 12:19

LadyFox skrev:Er du sikker på at hun bruger Mobilepay?

Ja, ellers ville jeg ikke undre mig.[/quote]
Ja okay :D Jeg kender bare en del der går udfra at det er noget alle har, så det kunne da godt være :)[/quote]

Det var bestemt ikke surt ment :D Jeg har det bare sådan, at jeg ikke undrer mig over noget, som der kunne være en åbenlys logisk grund til.
Jeg bliver heller ikke knotten over det, dels fordi jeg ikke mangler pengene, dels fordi der kan være andre grunde til det end manglende vilje til at bruge tid på at overføre. Derfor bliver det kun til en undren.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1463
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 12700

Indlægaf kidkomb » 27. jul 2016, 12:33

Jeg sad en stund og funderede over, hvorfor du specificerede, at det var din "veninde fra supermarkedet" og kom til den konklusion, at der nok var en forhistorie i en anden tråd om en veninde der arbejder i et supermarked..... :stoned:
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. jul 2016, 12:35

kidkomb skrev:

Jeg sad en stund og funderede over, hvorfor du specificerede, at det var din "veninde fra supermarkedet" og kom til den konklusion, at der nok var en forhistorie i en anden tråd om en veninde der arbejder i et supermarked..... :stoned:

:lol: Jeg syntes også selv, at det kom til at lyde forkert.
"I går ringede jeg fra supermarkedet til min veninde", dét havde været bedre
1
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 315
Likede indlæg: 7234

Indlægaf Fyrst Eberhard » 27. jul 2016, 12:48

At det først nu er gået op for mig, at ordet "vommet" åbenbart er et officielt ord, for dét at være 'tykmavet og bøvet'.

Sikke et pragtfuldt ord!

Og som om det ikke var nok, lyder ordbogens eksempel på brugen af det, således:

"Du ligner præcis det du er. En overvægtig, vommet, hjerneskadet malermester."

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=vommet
8
Peace!

Tilbage til "Generelt"