Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3770

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophaya » 22. jul 2016, 16:48

Lemonella skrev:
Wizzze skrev:Undrer mig over at ingen endnu har opfundet en god snasket flødekaramel der ikke sætter sig i tænderne? :gruble:
Der må da være formuer gemt i sådan en ting.

Nu fik du mig til, at sidde her og blive irriteret over, at jeg ikke kan huske, hvad de karameller hed, man i kort tid kunne købe i Rema1000. De var simpelthen så lækre og satte sig ikke ret meget i tænderne.

Var det dem med havsalt i en lyserød æske? Jeg har to pakker liggende i skabet, så kan da tjekke hvad de hedder :-D
1
x
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9148

Indlægaf Fru Sunshine » 22. jul 2016, 18:35

At en person på FB efterlyser hudfarvede strømpebukser, der kan løfte bagdelen, og der så er en, der svarer:"Hudfarvede strømpebukser burde forbydes. De er bare så grimme. Brug lidt selvbruner i stedet for."

Jeg undrer mig nok mest over, at selvbruner skulle kunne give et løft til bagdelen. Derefter behovet for at fortælle, at det vedkommende gerne vil have, er grimt.
14
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3511

Indlægaf Lemonella » 22. jul 2016, 18:51

Sophaya skrev:
Lemonella skrev:
Wizzze skrev:Undrer mig over at ingen endnu har opfundet en god snasket flødekaramel der ikke sætter sig i tænderne? :gruble:

Nu fik du mig til, at sidde her og blive irriteret over, at jeg ikke kan huske, hvad de karameller hed, man i kort tid kunne købe i Rema1000. De var simpelthen så lækre og satte sig ikke ret meget i tænderne.

Var det dem med havsalt i en lyserød æske? Jeg har to pakker liggende i skabet, så kan da tjekke hvad de hedder :-D

Ja det var det nemlig. De var så gode. :savl:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3770

Indlægaf Sophaya » 22. jul 2016, 18:54

Lemonella skrev:
Sophaya skrev:
Lemonella skrev:

:genert:

image1 (11).JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
x
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6726

Indlægaf Wizzze » 22. jul 2016, 19:26

Sophaya skrev:
Lemonella skrev:
Sophaya skrev:
Lemonella skrev:

:genert:

image1 (11).JPG

Hvor mon tandlæger investerer deres penge? :gruble:
Der kunne komme en god konspirationsteori ud af, at det var tandlæger der stod bag slik- og karamelindustrien :-D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 259

Indlægaf Vinaia » 23. jul 2016, 06:24

Jeg undrer mig over, hvilke overvejelser der mon ligger bag beslutningen om gulvenes design i Arrivas tog.

"Åh, lad os lave det så gulvet ligner konfetti! Så er det lige som om der er FEST hver gang man tager toget! Jaaaaa!" :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2131

Indlægaf sigge » 23. jul 2016, 08:47

icelady skrev:At Mercedes har tegnet en 2-årig kontrakt med Nico Rosberg.

Jo, manden er dygtig, det skal der ikke herske tvivl om.

Men 2 år mere, med 2 kørere, som absolut ikke kan snuppe hinanden; som begge er ekstreme perfektionister og egoister, og som ikke just har gode erfaringer med hinanden??

Det ender galt.

Edit: snakker om F1. :)

Han er tysker.

Nu har jeg aldrig brudt mig om Hamilton, så jeg håber lidt på, at det er ham, der først bliver træt af det anstrengte klima og skrider over til et andet team. :-D
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10257

Indlægaf icelady » 23. jul 2016, 09:08

sigge skrev:
Han er tysker.

Nu har jeg aldrig brudt mig om Hamilton, så jeg håber lidt på, at det er ham, der først bliver træt af det anstrengte klima og skrider over til et andet team. :-D

Forstår ikke lige hvorfor det skal påpeges han er tysker? :gruble:

Edit: Jeg er Hamilton-tilhænger; mest fordi han altid har været udadvendt, hvor Rosberg har været indelukket.

Det var lidt pudsigt at se, hvordan Rosberg i ugen efter hans "hov, mine bremser duede søreme ikke i sidste sving så jeg kom til at blokere for Hamilton"-uheld, var meget aktiv på sociale medier.

Jeg forstår bare ikke helt, at de forlænger og dermed beholder begge to, når arbejdsklimaet mellem de 2 er så iskoldt, som det er. De kan da hilse på hinanden og ønske tillykke, men jeg tror næppe de bliver inviteret til hinandens fødselsdage :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 23. jul 2016, 09:36

HappyPaww skrev:Contouring-trenden... Med mindre man er i et foto
Studie og billederne ryger igennem photoshop bagefter, ser man altså bare beskidt ud. Nicehair har lige lagt en tutorial ud for dette look :tie:

Hende her fra Paradise hotel burde have afskrækket alle fra contour

http://ekstrabladet.dk/incoming/g89bp0/ ... tina-maria
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5031

Indlægaf ManicNinja » 23. jul 2016, 09:40

Fyrst Eberhard skrev:Jeg har lagt mærke til, at Radio Ballerup spiller uhensigtsmæssigt mange cover-versioner i løbet af dagen.

Ved de ikke, at det er forbundet med væmmelse, at høre den ene klassiker efter den anden blive maltrakteret på den måde?

Radio Ballerup? Radio Ballerup?
Fyrst? Er det stadig dig, der er indeni Eberhard? Er du okay?
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 100
Likede indlæg: 1818

Indlægaf Sangius » 23. jul 2016, 09:43

Vinaia skrev:Jeg undrer mig over, hvilke overvejelser der mon ligger bag beslutningen om gulvenes design i Arrivas tog.

"Åh, lad os lave det så gulvet ligner konfetti! Så er det lige som om der er FEST hver gang man tager toget! Jaaaaa!" :gruble:

De bruger et rodet design med vilje. Det gør de f.eks. også på sæderne i bussen og i toget. Det er så man ikke kan se hvor beskidt det er. :genert: :fløjt:

http://www.mx.dk/nyheder/global/story/22504815
1
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5031

Indlægaf Fyrst Eberhard » 23. jul 2016, 10:04

ManicNinja skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Jeg har lagt mærke til, at Radio Ballerup spiller uhensigtsmæssigt mange cover-versioner i løbet af dagen.

Ved de ikke, at det er forbundet med væmmelse, at høre den ene klassiker efter den anden blive maltrakteret på den måde?

Radio Ballerup? Radio Ballerup?
Fyrst? Er det stadig dig, der er indeni Eberhard? Er du okay?

Jeg tuner ind fordi der ikke er evighedssnak og helvedesreklamer, kun "musik". Men som det fremgår af indlægget, er jeg ikke okay, nej.
4
Peace!
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 23. jul 2016, 13:31

Den far, der lidt tidligere havde sine små, cyklende børn med og som forventede, at alle bare sprang til side for ikke at blive ramt af hans børn på fortovet. Jeg har ikke noget mod at flytte mig, men synes måske det er mere end en anelse tåbeligt at forvente at alle bare finder det helt fjong med to små børn, der zigzagger på fortovet :gruble:
Han blev pissesur da en ældre dame med rollator "holdt sin bane", så han måtte hjælpe det ene barn udenom :nerve:
11
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1380

Indlægaf Æske » 23. jul 2016, 13:57

Om motorcykler har parkeringsskiver.
3
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Jasmin
Kort karma: 17
Likede indlæg: 252

Indlægaf Jasmin » 23. jul 2016, 13:59

Hvorfor der kun er 5 pølser i en pakke, når nu der er 8 pølsebrød i en pakke. :gruble:
3
“Frihed består i at kunne alt det, som ikke skader andre”
Den franske erklæring om menneskerettigheder 1789

Tilbage til "Generelt"