Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2328

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 1. aug 2016, 21:30

Hvordan kan nogen, overhovedet, få ideen til at lave en sådan hat - og oven i købet, tro at nogen vil købe den ( set til salg i en genbrug) :gruble:

Billede
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 256

Indlægaf Vinaia » 2. aug 2016, 04:27

paint skrev:Hvordan kan nogen, overhovedet, få ideen til at lave en sådan hat - og oven i købet, tro at nogen vil købe den ( set til salg i en genbrug) :gruble:

Billede

Hahahahaha, hvor er den dog gyselig!! :lol:
2
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 2. aug 2016, 07:04

paint skrev:Hvordan kan nogen, overhovedet, få ideen til at lave en sådan hat - og oven i købet, tro at nogen vil købe den ( set til salg i en genbrug) :gruble:

Billede

Fordom On/ Jeg kunne forestille mig, den endte på en eller anden knallertfikseret 21-årig knægt med hjulben og ternet skjortes fødselsdag med en varm Slots og en Lolitadukke som tilbehør - gerne i Rødekro/Tinglev/Kværs-området /Fordom Off

:fløjt:
5
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 2. aug 2016, 15:22

Alle dem som brokker sig over at pokemonspillere har hovedet nede i deres smartphone hele tiden. Hvor har de brokhoveder haft deres opmærksom henne de sidste 5år? Nåja, nok i deres smartphones :fløjt: For nyt er det da ikke.
1
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3801

Indlægaf Delfin » 2. aug 2016, 21:09

Jeg forstår ikke, hvorfor det er blevet "in" at dele billeder af mennesker med downs syndrom med tekster i stil med dette opslag.

He was Born With Down Syndrome
Who Else Thinks He's Handsome

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Javist er han da sød, men han er vel ikke sødere end alle andre børn?
Deler man det for at vise, at man er fordomsfri eller hvad er ideen?
5
14 11 14 :banan:
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 2. aug 2016, 21:14

Undrer mig vitterligt over, at folk går så meget i forsvarsposition over kritikken af pokemon go. Bare fordi der findes værre ting i verden og stærre problematikker, så kan man da stadig bitche over det. Fint at folk hygger sig med det, men altså - der er også mange der hygger sig med at lytte til Nik & Jay, men dem må man godt øffe over. :D
2
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 3. aug 2016, 00:21

Vira skrev:Hvorfor jeg har så meget lim? :forvirret:

Jeg ligger inde med, superlim, universallim, trælim, limstift og kontaktlim

Jeg har haft lidt af det samme wtf moment under lidt oprydning. 4 neglelakfjernere, 5 glidecremere og 5-6 håndcremer. :gruble:
Jeg må virkelig være angst for slidt neglelak og tørre hænder og røvhul. :-D
1
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3418

Indlægaf HappyPaww » 3. aug 2016, 05:01

Delfin skrev:Jeg forstår ikke, hvorfor det er blevet "in" at dele billeder af mennesker med downs syndrom med tekster i stil med dette opslag.

Tror det er som modsvar til alle dem der vælger en abort, hvis de får at vide, at fosteret har DS. Ligesom lille Hugo, hvor forældrene kalder det opturssyndrom - de forsøger at sige at DS børn er søde og dejlige, akkurat som andre børn, og at man måske ikke pr automatik nødvendigvis skal abortere dem...
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5914

Indlægaf LadyFox » 3. aug 2016, 07:47

No1 skrev:Undrer mig vitterligt over, at folk går så meget i forsvarsposition over kritikken af pokemon go. Bare fordi der findes værre ting i verden og stærre problematikker, så kan man da stadig bitche over det. Fint at folk hygger sig med det, men altså - der er også mange der hygger sig med at lytte til Nik & Jay, men dem må man godt øffe over. :D

Folk øffer da oftere over Nik og Jay, end over folk der lytter til Nik og Jay.. Med Pokémon Go øffer folk til gengæld meget over dem der spiller det.
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11677

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. aug 2016, 12:38

Min trøje alene har dryppet noget der efterhånden er blevet til en regulær vandpyt nu, utroligt at den kan indeholde så meget vand.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3801

Indlægaf Delfin » 3. aug 2016, 12:53

HappyPaww skrev:
Delfin skrev:Jeg forstår ikke, hvorfor det er blevet "in" at dele billeder af mennesker med downs syndrom med tekster i stil med dette opslag.

Tror det er som modsvar til alle dem der vælger en abort, hvis de får at vide, at fosteret har DS. Ligesom lille Hugo, hvor forældrene kalder det opturssyndrom - de forsøger at sige at DS børn er søde og dejlige, akkurat som andre børn, og at man måske ikke pr automatik nødvendigvis skal abortere dem...

Ja det er nok sådan noget. Et lidt mere nuanceret billede var nok at foretrække
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11677

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. aug 2016, 13:21

Jeg kunne ikke drømme om at gå i højhælede sko, mine stolpeben er ikke forenelige med den slags fine sager. Men banneret i toppen forfølger mig med reklamer for tårnhøje sko hele tiden. Aint gonna happen.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2328

Indlægaf paint » 3. aug 2016, 16:00

"Forskere: Livet på Jorden burde først være opstået i fremtiden"

[...] "De har regnet på sandsynligheden for, at livet som vi kender det, skulle opstå i universet. Og de er nået frem til, at livet på Jorden i virkeligheden først burde have opstået langt ude i fremtiden"

http://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvid ... -fremtiden

På sæt og vis, kan jeg godt give forskerne ret; vi virker, sådan lidt for tidligt fødte, os mennesker, her på jorden. En slags universel 'smutter'. vi skulle først have været her, engang langt ude i fremtiden. :gruble:
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1445

Indlægaf Badesandalen » 3. aug 2016, 16:24

Gilderoy Lockhart.

1 - Han lader til at være klar over hvor dårlig han er til alt andet end Obliviate, så hvorfor bliver han ved med at hoppe frem og siger "den tager jeg!" foran folk? Det går altid galt. Tror han alle omkring ham er så dumme at de ikke kan se sandheden om ham?

2 - Er der aldrig nogen der undrer sig over alle de mennesker der pludselig har mistet hukommelsen? Og især når han har været i nærheden.

Much confuse.
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 3. aug 2016, 16:31

Min smartphone. Jeg fik den i sidste uge og 2 ting undrer mig:

1) Har man ikke adgang til en almindelig kalender? Hvis jeg ønsker at åbne den app der hedder "kalender" skal jeg logge ind med linked in og "få de seneste fotos og stillingsbetegnelser fra mødedeltagere". Øh nej, jeg vil bare gerne vide hvilken uge vi er i??
2) Jeg får creepy notifikationer fra en app (måske hedder den movie maker? men jeg har deaktiveret den og det sker stadig), som sammensætter mine billeder til små animationer eller laver slideshows med "minder" hvor der så står "Silkeborg, 31. juli". C.R.E.E.P.Y., lad så vær med det!!
0

Tilbage til "Generelt"