Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11708

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. aug 2016, 18:12

At jeg er sulten igen allerede her kort tid efter aftensmaden. Iih altså!
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8465

Indlægaf 2SHY » 3. aug 2016, 18:26

Hvorfor der er nogle der praktisk talt aldrig blinker og nogle der blinker fuldstændig uhæmmet så øjenlåget nærmest sitrer
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1437

Indlægaf Dime » 4. aug 2016, 14:30

Normalt ser jeg måske en Smart hver anden uge, eller sådan noget (ok, indrømmet... de ER ret nemme at overse, men alligevel...)

Nu holder der 2 Smart'er parkeret på vejen på den ene side af lejligheden, og 1 på den anden side.
Der foregår noget fordækt og skummelt!
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Thestral » 4. aug 2016, 15:54

Når fyens.dk bruger ordet samkvemsproblem istedet for samværsproblem i en overskrift og igen i teksten længere nede i forbindelse med mordet på en 8 årig pige :tie:

http://www.fyens.dk/krimi/Politi-Otte-a ... ium=Social
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Søhest
Kort karma: 13
Likede indlæg: 121

Indlægaf Søhest » 4. aug 2016, 16:06

At lokalradioen har en reklame for et gartner firma kørende hvor en kvinde råber af sin mand "få så ordnet den have, din uduelige dovne sæk af en mand" (sådan cirka) og derefter en tydelig klaskelyd.

Er ægteskabsvold pludselig blevet morsomt fordi det er en kvinde der slår sin mand? :gruble:

(Ja, er nok egentlig ret forarget! :sur: )
11
Flowergirl
Kort karma: 9
Likede indlæg: 149

Indlægaf Flowergirl » 4. aug 2016, 17:44

Den sag med Topgunn som angiveligt har haft slået en ung pige tilbage i februar, og hvor der nu er rejst tiltale.
Det undrer mig hvordan folk kan få sig selv til at skrive kommentarer som "at hun vil bare have Fame", "hun er en skøge" osv. Folk er generelt gode til at pointere, at man ikke ved endnu om pigen taler sandt, men man ved vel heller ikke om hun faktisk gør.
Det må egentlig være ubehageligt at folk kommer med så grimme kommentarer og siger at man lyver, blot fordi det er en kendt som har gjort det. Lige meget hvad er det da aldrig sjovt at blive overfaldet.
2
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 565

Indlægaf Lulu » 4. aug 2016, 18:58

De blonde buser jeg så en kvinde have på tidligere i dag.

Det var blonder med "huller" mellem blonderne. Altså havde hun bukser på, hvor man ret tydeligt kunne se alt det man ønskede. Hvorfor gør man det?
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 4. aug 2016, 20:36

At jeg har kastet mig over Badehotellet og føler mig fortrinligt underholdt.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
paint
Kort karma: 94
Likede indlæg: 2355

Indlægaf paint » 4. aug 2016, 22:17

Når man ser nedenstående video, kan man godt rammes lidt af tanken om, hvor små og ubetydelige vi egentlig er, set i universel målestok.

Stjernerækken slutter med den største kendte stjerne, der lige nu er den røde supergigant UY Scuti, der er næsten fem milliarder gange så stor som Solen (som i sig selv, er 109 gange større end jorden)

Vi er en lille kosmisk nullermand, i en fjern afkrog af et enormt stort univers :gruble:

4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2377

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 07:11

Folk der brokker sig over billeder på nettet, fx herinde, fordi de er upassende at se på når nu de (brugerne) er på job.. Eh? :skeptisk:

Log af og pas dit job i stedet :forvirret:
12
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3433

Indlægaf HappyPaww » 5. aug 2016, 07:17

Juki skrev:Folk der brokker sig over billeder på nettet, fx herinde, fordi de er upassende at se på når nu de (brugerne) er på job.. Eh? :skeptisk:

Nogle af os har fleksibilitet og løse tøjler til den slags - eller pauser der kan bruges som man vil.

Og det kunne lige så godt være i offentlig transport mm at man heller ikke gider have kastet nøgenbilleder i fjæset, i en fx ellers "uskyldig" tråd. Ja generelt gider jeg bare slet ikke se det, med mindre jeg selv opsøger det - og Drt er vel også derfor at der er et NSFW forum.
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 07:22

HappyPaww skrev:
Juki skrev:Folk der brokker sig over billeder på nettet, fx herinde, fordi de er upassende at se på når nu de (brugerne) er på job.. Eh? :skeptisk:

Nogle af os har fleksibilitet og løse tøjler til den slags - eller pauser der kan bruges som man vil.

Og det kunne lige så godt være i offentlig transport mm at man heller ikke gider have kastet nøgenbilleder i fjæset, i en fx ellers "uskyldig" tråd. Ja generelt gider jeg bare slet ikke se det, med mindre jeg selv opsøger det - og Drt er vel også derfor at der er et NSFW forum.

Ja, det forstår jeg godt. Nu er det dog mest det med arbejdstiden der undrer mig.
0
Billede
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 5. aug 2016, 07:28

Jeg er enig, men på samme tid er mange nyhedssider jo også lidt upassende med deres billeder.
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 07:31

Badesandalen skrev:

Jeg er enig, men på samme tid er mange nyhedssider jo også lidt upassende med deres billeder.

Tjo, men hvis man læser nyheder på fx Ekstra Bladet så ved man vel at det er en mulighed med nøgne damer? Eller hvad tænker du med "upassende"? :genert:
0
Billede
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 5. aug 2016, 07:46

Juki skrev:
Badesandalen skrev:

Tjo, men hvis man læser nyheder på fx Ekstra Bladet så ved man vel at det er en mulighed med nøgne damer? Eller hvad tænker du med "upassende"? :genert:

Altså alle de der billeder af nøgne kroppe og seksuelle situationer er jo i sig selv ikke upassende, men jeg synes det er lidt upassende at de bliver smækket op til højre og venstre. Jeg synes også mange sider har en grum tendens til at vise billeder af døde og mishandlede dyr, og selvom det selvfølgelig er noget vi skal være opmærksomme på, har jeg virkelig ikke lyst til at få smidt et billede i hovedet af et pindsvin der er blevet sparket og stukket, brændt levende og smadret med store sten som det første når jeg prøver at læse nyheder.

Du har dog ret i at hvis man ikke vil snuppes i at kigge på afklædte kvinder, om det så er med vilje eller ej, skal man ikke læse på Ekstra Bladet.
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Tilbage til "Generelt"