Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 260
Likede indlæg: 4303

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 5. aug 2016, 21:28

Bimmerdyret skrev:
HappyPaww skrev:et NSFW forum.

...som står for hva ???

:blush2:

Not safe for work.
1
Debattens sødeste :engel:
Aesel82
Kort karma: 8
Likede indlæg: 135

Indlægaf Aesel82 » 5. aug 2016, 21:29

Bimmerdyret skrev:

...som står for hva ???

Not Safe For Work :slem:
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 5. aug 2016, 21:32

Wizzze skrev:Jeg undrer mig over hvad kvindelige billister mon bruger de der 10 minutter, der går fra de sætter sig ind og starter bilen, til de faktisk kører, på ? :gruble:

Altså, jeg bruger ikke 10 minutter, men jeg spænder f.eks. sikkerhedsselen og indtaster evt. adresse i GPS'en før jeg begynder at kører - i modsætning til de fleste mandlige bilister jeg har kørt med :-D
3
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2406

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 21:42

Bimmerdyret skrev:
Flowergirl skrev:Den sag med Topgunn som angiveligt har haft slået en ung pige tilbage i februar, og hvor der nu er rejst tiltale.
Det undrer mig hvordan folk kan få sig selv til at skrive kommentarer som "at hun vil bare have Fame", "hun er en skøge" osv. Folk er generelt gode til at pointere, at man ikke ved endnu om pigen taler sandt, men man ved vel heller ikke om hun faktisk gør.
Det må egentlig være ubehageligt at folk kommer med så grimme kommentarer og siger at man lyver, blot fordi det er en kendt som har gjort det. Lige meget hvad er det da aldrig sjovt at blive overfaldet.

Helt enig..

Som tilføjelse... så undrer det mig at man omtaler Topgunn ( :forvirret: ) som kendt...

Men det er han jo?? :D Altså han henvender sig ikke til mig, men han er da kendt i den yngre generation fx (Ligesom Christopher :dåne:)
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 785

Indlægaf Bimmerdyret » 5. aug 2016, 21:44

Juki skrev:
Bimmerdyret skrev:
Flowergirl skrev:Den sag med Topgunn som angiveligt har haft slået en ung pige tilbage i februar, og hvor der nu er rejst tiltale.
Det undrer mig hvordan folk kan få sig selv til at skrive kommentarer som "at hun vil bare have Fame", "hun er en skøge" osv. Folk er generelt gode til at pointere, at man ikke ved endnu om pigen taler sandt, men man ved vel heller ikke om hun faktisk gør.
Det må egentlig være ubehageligt at folk kommer med så grimme kommentarer og siger at man lyver, blot fordi det er en kendt som har gjort det. Lige meget hvad er det da aldrig sjovt at blive overfaldet.

Helt enig..

Som tilføjelse... så undrer det mig at man omtaler Topgunn ( :forvirret: ) som kendt...

Men det er han jo?? :D Altså han henvender sig ikke til mig, men han er da kendt i den yngre generation fx (Ligesom Christopher :dåne:)

Har aldrig hørt om ham, og mediemæssigt er han ikke ligefrem en linselus..
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2406

Indlægaf Juki » 5. aug 2016, 21:46

Bimmerdyret skrev:
Juki skrev:
Bimmerdyret skrev:

Helt enig..

Har aldrig hørt om ham, og mediemæssigt er han ikke ligefrem en linselus..

Heh, men derfor kan han vel godt være kendt alligevel? :P Og mediemæssigt afhænger det vel af hvor og hvilke nyheder man læser.
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10365

Indlægaf icelady » 5. aug 2016, 21:50

TheAuthor skrev:
Den tråd gik jo overraskende hurtigt over i, at folk nærmest mente det var børnemishandling og hun var syg i hovedet, ikke egnet som forælder og alverdens sindssyge beskyldninger :tie:

Altså det var vel ikke værre, end hvis baby ikke har det godt, kan de gå fra kampen igen? Måske baby bare ville sove sig igennem kampen, det kan man jo ikke forudse, så det er da bare at prøve.

Men jeg kan se tråden er væk fra gruppen nu?

Som så mange andre tråde endte det ud i mudderkast og pådutning af egne holdninger.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 6. aug 2016, 08:58

Undre mig over hvor sommerferien er blevet af?

P " kan slet ikke komme i gear til mandag morgen"
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 496
Likede indlæg: 1608

Indlægaf Spjaerten » 6. aug 2016, 09:01

Panton skrev:Undre mig over hvor sommerferien er blevet af?

P " kan slet ikke komme i gear til mandag morgen"

Skægt jeg har først ferie om 2 uger og synes den hsr været lang :lol:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5791

Indlægaf Animi » 6. aug 2016, 09:57

Jeg undrer mig over at jeg har slettet min ex fra facebook og vores beskeder, alligevel dukker han op under chatten :gruble:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 321
Likede indlæg: 3485

Indlægaf dgd2007 » 6. aug 2016, 12:03

Aesel82 skrev:
Bimmerdyret skrev:

...som står for hva ???

Not Safe For Work :slem:

Jeg troede, det var Not Suitable (=passende) For Work.
Men det er selvfølgelig samme ide.
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5791

Indlægaf Animi » 6. aug 2016, 12:28

Jeg undrer mig over folk der er uforståede overfor transkønnede.
Og det er overhovedet ikke fordi jeg prøver at være nedladende eller provokerende men... vi lever i en verden hvor folk kan fødes med fire ben og tre arme... hvor siamesiske tvillinger bliver født således at de deler én krop... børn der bliver født med to hoveder, fordi deres siamesiske tvilling aldrig nåede at udvikle sig... folk der bliver født uden arme og ben... en pige der lider af en sygdom, der gør at hendes hoved er vokset men hendes krop er stadigvæk som et spædbarns... men at det psykiske og biologiske køn ikke stemmer overens, dét kan nogen folk slet ikke forstå.
Og jeg forstår ærligt talt ikke hvorfor. For mig er det ret simpelt - der er sket en fejl, så kønnet i hjernen ikke stemmer overens med det biologiske køn.
14
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. aug 2016, 18:15

En ung pige jeg så inde i Aalborg. Hun havde en fin hvid sommerkjole på. Kjolen var dog så lårkort at det nederste af hendes mås hang udenfor og det stykke kjolen så dækkede af måsen var den så gennemsigtig man kunne se resten af måsen samt g-strengen.

Folk skal gå klædt som de ønsker, jeg klæder mig jo også som jeg ønsker, men jeg undrer mig stadig lidt. Måske er jeg bare gammel oveni :genert:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. aug 2016, 21:44

TV-Shop. Og at det åbenbart stadig løber rundt,
4
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11831

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. aug 2016, 21:53

ShuruQ skrev:TV-Shop. Og at det åbenbart stadig løber rundt,

Ja det undrer virkelig også mig, men jeg kender selv en der stadig ikke rigtigt at kommet igang med at bruge internettet ret meget, og hun kan godt finde på at købe fra TV-shop. Det må næsten være hendes slags der holder det kørende :lol:
1
The more I eat the butter I feel

Tilbage til "Generelt"