Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 534
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6891

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 14. sep 2016, 19:22

TheAuthor skrev:
Delfin skrev:
Hmm når jeg skrev shut up et eller andet sted herinde, så er det ikke fordi, man ikke må holde mest af vinter. Jeg synes bare, man kunne godt lige kunne lade andre nyde de få varme dage om året uden at man absolut behøver højlydt at håbe på, at andres glæde forsvinder hurtigst muligt. Jeg brokker mig da ikke heller ikke konstant resten af året, selvom jeg hader småkolde og regnvåde dage.

Jeg er så ego, at jeg sjældent under andre noget, når det "noget", på samme tid påvirker mit helbred så meget, at jeg har migræneanfald i massevis, nogle (sjældnere) gange inkl. opkast. :tie:
Varmt/lummert vejr er en pain for mig. Så jeg brokker mig, hvis det passer mig.

Så gør det, når jeg ikke hører det :D

Min leddegigt kan meget bedre lide varme end kulde.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1105
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 12618
Kontakt:

Indlægaf Ado » 14. sep 2016, 19:27

Delfin skrev:
Ado skrev:Garrhh! Og jeg undrer mig over, hvilken lovbog det er jeg ikke har læst, hvor der står, at den eneste årstid man må elske, er sommeren. Men at man tilgengæld godt må hade efteråret og vinteren.
Jeg elsker (og her burde jeg have brugt versaler) efterår og vinter. Det er på ingen måde mere sært, end dem der elsker knaldvarme og sommer.

Hmm når jeg skrev shut up et eller andet sted herinde, så er det ikke fordi, man ikke må holde mest af vinter. Jeg synes bare, man kunne godt lige kunne lade andre nyde de få varme dage om året uden at man absolut behøver højlydt at håbe på, at andres glæde forsvinder hurtigst muligt. Jeg brokker mig da ikke heller ikke konstant resten af året, selvom jeg hader småkolde og regnvåde dage.

Jo, men det samme kan jeg jo sige. Hvorfor kan folk ikke lade mig nyde efteråret og vinteren i fred, uden jeg skal høre på: "Du er altså sær! Alle foretrækker sommeren".
Øhm, nej, det gør alle ikke. Og jeg håber at varmen skrider hurtigst muligt. Fordi jeg får det træls i det vejr.
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 14. sep 2016, 19:28

TheAuthor skrev:
Altså jeg brokker mig ikke uopfordret (medmindre det er relevant for den anden part, at jeg er sløj af migræne).
Men bliver jeg spurgt "er det ikke rart med noget ekstra sommervarme", så er svaret nej.

Det kan jeg godt leve med. Det er mere dem, der konstant udbryder et pyyyyyyh bare det snart er slut
0
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 14. sep 2016, 19:30

Ado skrev:Jo, men det samme kan jeg jo sige. Hvorfor kan folk ikke lade mig nyde efteråret og vinteren i fred, uden jeg skal høre på: "Du er altså sær! Alle foretrækker sommeren".
Øhm, nej, det gør alle ikke. Og jeg håber at varmen skrider hurtigst muligt. Fordi jeg får det træls i det vejr.

Nåh men jeg synes ikke, du er sær, jeg vil bare have lov at nyde det uden at høre på for meget stønnen
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 528
Likede indlæg: 9915

Indlægaf Animi » 14. sep 2016, 19:31

Novella skrev:Hvordan denne her bus er kommet herind? Jeg har lige været forbi, og de er ved at fiske den ud. Den må være kørt venstre om i rundkørslen, ellers er vinklen ikke mulig.
Det er i øvrigt en meget trafikeret viadukt, hvor jeg har passeret syttentusind gange :/

http://ekstrabladet.dk/112/grotesk-ulyk ... er/6294031

Hvis du ikke allerede selv har set det: http://ekstrabladet.dk/112/derfor-kiled ... ro/6294181 :D
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 528
Likede indlæg: 9915

Indlægaf Animi » 14. sep 2016, 19:33

Ift vejret så vil jeg da vædde min højre arm på, at når vi kommer ind i januar (hvis ikke tidligere) skal man høre på folk der siger "puh hvor er det koldt" "bliver det ikke snart varmere" "gid det snart er sommer".
Hvilket er forståeligt nok - men altså, uanset vejret er der jo altid nogen der nok skal brokke sig :D
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 14. sep 2016, 19:34

Delfin skrev:
Ado skrev:Jo, men det samme kan jeg jo sige. Hvorfor kan folk ikke lade mig nyde efteråret og vinteren i fred, uden jeg skal høre på: "Du er altså sær! Alle foretrækker sommeren".

Nåh men jeg synes ikke, du er sær, jeg vil bare have lov at nyde det uden at høre på for meget stønnen

Og jeg vil have lov til at nyde "mine" årstider, uden at weberne ruller øjne af mig. Og nej, den er ikke møntet på dig. Jeg har bare fået nok (igen) af den der "man må kun elske sommeren" mentalitet.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 14. sep 2016, 19:35

Animi skrev:Ift vejret så vil jeg da vædde min højre arm på, at når vi kommer ind i januar (hvis ikke tidligere) skal man høre på folk der siger "puh hvor er det koldt" "bliver det ikke snart varmere" "gid det snart er sommer".
Hvilket er forståeligt nok - men altså, uanset vejret er der jo altid nogen der nok skal brokke sig :D

Den hører jeg også hvert år. Men nej, det brokker jeg mig ikke over.
1
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5515

Indlægaf Novella » 14. sep 2016, 19:36

Animi skrev:
Novella skrev:Hvordan denne her bus er kommet herind? Jeg har lige været forbi, og de er ved at fiske den ud. Den må være kørt venstre om i rundkørslen, ellers er vinklen ikke mulig.
Det er i øvrigt en meget trafikeret viadukt, hvor jeg har passeret syttentusind gange :/

http://ekstrabladet.dk/112/grotesk-ulyk ... er/6294031

Hvis du ikke allerede selv har set det: http://ekstrabladet.dk/112/derfor-kiled ... ro/6294181 :D

Jo jo det med bremserne er jeg med på, men vinklen på viadukten er forkert i forhold til at køre almindeligt rundt i rundkørslen. Han har fandernedme kørt James Bond-stil med den bus, hvis han rent faktisk har styret den derind. Det lader dog til, at han har band'et på en lygtepæl og er blevet kastet ind. Hold kæft, det er heldigt så.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 732
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14911

Indlægaf icelady » 14. sep 2016, 20:22

At folk ikke lige bruger bare 2 minutter på at tjekke siden ud...

https://www.facebook.com/REMA-1000-DK-157538134694345/?fref=ts

Ældste opslag er 4 timer gammelt og siden har 12 LIkes.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 157
Likede indlæg: 2424

Indlægaf hotlips » 15. sep 2016, 05:25

Jeg blev citeret i citattråden men jeg fik ikke noget Bing, gad vide om min telefon har fået pixignomer nu igen.
0
Brugeravatar
Aspargsen
Bortvist
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Aspargsen » 15. sep 2016, 05:48

Animi skrev:Ift vejret så vil jeg da vædde min højre arm på, at når vi kommer ind i januar (hvis ikke tidligere) skal man høre på folk der siger "puh hvor er det koldt" "bliver det ikke snart varmere" "gid det snart er sommer".

Selvfølgelig hvad skal man ellers tale om
Men jeg vil nu alligevel foreslå af man skærer det ned til 2 årstider, dejlig varm sommer og hvid vinter
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1273
Likede indlæg: 19665

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. sep 2016, 07:42

Denne hårspænde. Ualmindeligt dårlig ide!

nejj.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 8304

Indlægaf ManicNinja » 15. sep 2016, 10:19

Pixie88 skrev:Den afdeling jeg bor i. Her bor overvejende pensionister og de har gudhjælpemig fået vedtaget at der skal være en årlig konkurrence, om hvem der har den pæneste altan.
De har endda fået varmemesteren til at være dommer sammen med afdelingsbestyrelsen, og resultatet bliver offentliggjort i et referat fra bestyrelsen.

Det mest absurde er nok at alle disse koners altaner er fuldstændig identiske, med de samme blomster og altankasser, der er sågar nogle der har boret altankasser op på muren, for at deres altan skal se vildere ud.

Lad os så høre: Hvor mange af dem er varme på varmemesteren? Ja, for det er vel i virkeligheden dét at vinde hans gunst, som det arrangement handler om ...

Jeg ville klart følge godt med, hvis jeg var dig. Men nu har jeg også altid været en sucker for virkelighedens føljetoner ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 8304

Indlægaf ManicNinja » 15. sep 2016, 10:29

At jeg her i september uden problemer kan nyde temperaturer mellem 25-28 grader. For tre uger siden havde jeg været død i sådan et vejr. Enten er det noget mentalt ("det er jo efterår, så det gælder ikke rigtigt"). Eller også hjælper det mig mere, end jeg troede, at der hver aften er lukket og slukket allerede kl 20, og at det flere gange har været dejligt koldt om natten.

Jeg plejer at mistrives ret voldsomt ved alt over 22 grader, får migræne, sveder så meget, at jeg konstant har en følelse af at være i opløsning, mine ben hæver (mine ankler forsvinder cirka midt på dagen), og diverse allergier giver kløe, huden bliver knastør osv.

Men det her ... Det er sådan set bare lækkert. Måske er det i virkeligheden sådan, sommer føles, når man ikke er på p-piller mere? Også en tanke, jeg har haft. Forbandede hormonlort!
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"