Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 247
Likede indlæg: 5046

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 20. sep 2016, 06:32

HappyHippo skrev:Hvorfor findes myg så?

Jeg læste faktisk fornylig, at nogle forskere havde undersøgt det og fundet ud af, at myg absolut ikke gør nogen gavn. Jeg har ellers altid tænkt, at der måske var nogle fisk, der levede af deres larver el.lign., så de gjorde gavn på en eller anden måde. Men forskerne havde fundet ud af, at myggene oftest lever i vandhuller, der tørrer ud på et tidspunkt, og at der ikke er nogen dyr, der lever af dem. De havde bl.a. suget maveindholdet op på svaler, og der var ingen myg i. Så vi kan sagtens udrydde bæsterne uden at ramme andre dyr i fødekæden.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 732
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14911

Indlægaf icelady » 20. sep 2016, 18:20

Hvorfor i alverden Oral B har lavet en elektrisk tandvbørste med positions-genkendelse???

Altså...har du glemt hvor dine tænder er???
9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1191
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 11152

Indlægaf 2SHY » 20. sep 2016, 19:01

Hvad fanden min nabo laver :gruble: Når han endelig er hjemme så er der brag og ting der smækker og jeg ved ikke hvad. Han burde virkelig få installeret et softclose toiletsæde. Det er lige så jeg sidder og hopper i sofaen, når det bliver knaldet i
Senest rettet af 2SHY 20. sep 2016, 20:40, rettet i alt 1 gang.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1701
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 15596

Indlægaf kidkomb » 20. sep 2016, 20:31

ShuruQ skrev:Altså hvis katten er død en naturlig død og alt det der, så fred med det herfra, men jeg undrer mig altså stadig. Det ser helt forkert ud :tie:.

http://ekstrabladet.dk/vrangen/kvinde-f ... et/6303765

Bwahah, wtf?
Jeg tilslutter mig, hvis katten ikke har lidt overlast, så er jeg egentlig ok med det.
Men jeg synes det er meget, meget mærkeligt :ad!:
1
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 8304

Indlægaf ManicNinja » 20. sep 2016, 21:21

Sara-lm skrev:Sidder og ser "Besat af skønhed" på Kanal 4, og én af de her tøser udtaler så "Jeg har drømt om størrere bryster siden jeg var teenager", og hun er så 18, og derved stadig teenager.

Hvad man ikke har i hovedet, må man ha' i brystimplantatet ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 20. sep 2016, 21:24

Pixie88 skrev:At så mange mennesker hader mandage. Jeg synes helt klart at tirsdag er værst.

Enig. Selv har jeg tit fejret mandagen med bobler og nogen. Fordi jeg synes, det er så synd for den stakkels mandag. Den skal vide, vi er mange, der holder af den.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 328
Likede indlæg: 5524

Indlægaf Juki » 20. sep 2016, 21:40

Sara-lm skrev:Sidder og ser "Besat af skønhed" på Kanal 4, og én af de her tøser udtaler så "Jeg har drømt om størrere bryster siden jeg var teenager", og hun er så 18, og derved stadig teenager.

I reklamerne der blev vist for programmet før det startede, der var der en der var utilfreds med sine asymmetriske næsebor :gruble:

Jeg ved ikke om hun har været med i programmet endnu, men hendes næse så ganske almindelig ud :stoned:
0
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 414
Likede indlæg: 8145

Indlægaf Flora » 20. sep 2016, 21:42

ShuruQ skrev:Altså hvis katten er død en naturlig død og alt det der, så fred med det herfra, men jeg undrer mig altså stadig. Det ser helt forkert ud :tie:.

http://ekstrabladet.dk/vrangen/kvinde-f ... et/6303765

Ej, hun kunne da have nøjedes med at bruge pelsen. Hvem gider at rende rundt med et udstoppet kattehoved? :stoned: :wacko:
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2224

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 20. sep 2016, 22:04

icelady skrev:At ikke een eneste af nyhedskanalerne endnu har lavet opslag om, at bordtennis-spilleren er videre i turneringen i Para-OL.

Er Para-ol slet ikke interessant. :gruble:

Ikke i mine øjne. Jeg elsker det rigtige OL, men jeg anerkender hverken ungdoms-OL eller para-OL. Jeg anerkender for den sags skyld heller ikke sølv- og bronzemedaljer. Det er min holdning at der skal være ét OL - delt op i sommer- og vinterdiscipliner som det er nu, og så er det verdens bedste, der skal konkurrere mod hinanden. Der er kun én vinder, og det er kun vinderen der skal præmieres.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 20. sep 2016, 22:15

Hvorfor folk der hører stemmer i hovedet, ikke fatter at de ikke behøver adlyde stemmerne, bare fordi stemmerne siger personen skal gøre dit og dat.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 534
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6891

Indlægaf Delfin » 20. sep 2016, 22:43

Frk._Strawberry skrev:At min svigermor er i stand til at holde Facebook opdateret om at hun er indlagt til observation for blindtarmsbetændelse..
Alle de patienter jeg har set med blindtarmsbetændelse har været askegrå i ansigtet og ligget i fosterstilling pga smerter..
Men jeg kan jo blive klogere..

Det kunne jeg nu også godt have gjort, dengang jeg var på den (og ja jeg havde blindtarmsbetændelse)
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 20. sep 2016, 22:47

Advocatus-Diaboli skrev:
icelady skrev:At ikke een eneste af nyhedskanalerne endnu har lavet opslag om, at bordtennis-spilleren er videre i turneringen i Para-OL.

Er Para-ol slet ikke interessant. :gruble:

Ikke i mine øjne. Jeg elsker det rigtige OL, men jeg anerkender hverken ungdoms-OL eller para-OL. Jeg anerkender for den sags skyld heller ikke sølv- og bronzemedaljer. Det er min holdning at der skal være ét OL - delt op i sommer- og vinterdiscipliner som det er nu, og så er det verdens bedste, der skal konkurrere mod hinanden. Der er kun én vinder, og det er kun vinderen der skal præmieres.

Jeg har det lige omvendt: Almindeligt OL er jo bare ... nåja ... endnu en omgang sportsidioti i fjernsynet. Ligegyldigt og meget kedeligt.

Para-OL, derimod ... Her er der virkelig nogen, der har kæmpet mod forhindringer. Se, dét er en historie med helte og heltinder. Dét kan jeg lide - og det er pissegodt fjernsyn.

På samme måde optog de fag, jeg fik 11 og 13 i i skolen i sin tid mig ikke ret meget. Jeg kan lide knaster og kampgejst.
2

Winston Churchill
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 534
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6891

Indlægaf Delfin » 20. sep 2016, 22:49

Om han virkelig selv synes, han er sjov :træt:

http://ekstrabladet.dk/vrangen/skjult-k ... er/6300048
0
14 11 14 :banan:
Lykke
Kort karma: 102
Likede indlæg: 1935

Indlægaf Lykke » 21. sep 2016, 04:52

Delfin skrev:Om han virkelig selv synes, han er sjov :træt:

http://ekstrabladet.dk/vrangen/skjult-k ... er/6300048

WTF? Det er som om ingen mestre at være sjove længere. De er bare grænseoverskridende.
1
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 21. sep 2016, 08:08

ManicNinja skrev:
Para-OL, derimod ... Her er der virkelig nogen, der har kæmpet mod forhindringer. Se, dét er en historie med helte og heltinder.

Handikappede Ol-deltagere kæmper nu ikke hårdere end raske deltagere. Og man bliver slet ikke helt eller heltinde af at dyrke sport - uanset om man er rask eller handikappet.
3

Tilbage til "Generelt"