Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Puffi » 12. aug 2016, 12:06

kidkomb skrev:
Puffi skrev:
Puffi skrev:At der er en Dorthe fra skolefritidsområdet i Fredericia Kommune (ifølge google), der har ringet til mig to gange. :forvirret: Uden at lægge besked. Hvis hun ringer igen, bliver jeg vist nødt til at tage den :lol:

Hun skulle snakke med Michael :stoned: :skeptisk:

Jamen, så giv ham dog den telefon. Helt ærligt, du gør det alt for svært for Dorthe her. Hun passer altså bare sit job.

Det regner, det må Dorthe have forståelse for.
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Orchidea
Kort karma: 17
Likede indlæg: 427

Indlægaf Orchidea » 12. aug 2016, 12:35

At i betragtning af, at jeg overordnet anser mig selv som et både fornuftigt og forholdsvis intelligent menneske, så er det alligevel for ofte, at jeg træder ned i gulvspanden med min ene fod når jeg gør rent :gruble:
13
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8523

Indlægaf 2SHY » 12. aug 2016, 12:47

Smiling_Goat skrev:
kidkomb skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg glemte helt at nævne, hvad jeg undrer mig over.

Jeg købte for et års tid siden en dyne ved Jysk. Det var ikke en dyr dyne, jovist, og jeg købte den mest, fordi jeg skulle have én til den (meget) korte periode, hvor det er for varmt til min vinterdyne og for koldt til et tæppe. Jeg gik dog et eller andet sted ud fra, at jeg kunne vaske den korrekt..

Jeg vil godt vaske mine dyner en gang om året, pga. husstøvmider osv., og en dyne skal vaskes ved 60 grader for at dræbe de kryb. Nåmen, den her kan kun klare 40 grader. Jeg var noget undrende og ringede til Jysk, som fortalte mig, at det skam er helt rigtigt, at jeg ikke kan komme af med husstøvmiderne. Og hvis jeg skulle få den vanvittige idé at vaske den ved 60 grader alligevel, ville stoffet simpelthen gå i stykker og fyldet falde ud.

Men.. Må man virkelig godt sælge en dyne, man ikke kan vaske ordentligt? Må man godt sælge noget, der ikke kan rengøres korrekt? Jeg mener, man kan jo få allergi og alt muligt, hvis man ikke kommer af med husstøvmiderne jævnligt. Det er ikke en ligegyldig ting. Det var Jysk-damen i øvrigt enig med mig i, så jeg måtte jo smide den ud, hvis det gik mig på.

Ehm.. huh?

Ja, det må man gerne. Det er op til forbrugeren at tjekke sådan noget inden køb.
Mange mennesker vasker aldrig deres dyner.
Men jeg ville også selv synes det var virkelig nederen.

Vanvittigt. Det svarer for mig lidt til at sælge karklude, der ikke kan vaskes ved 60 grader.

Men det kan også godt være, det er mig, der er hysterisk. Jeg ved det ikke.

Det synes jeg ikke. Jeg vasker vist min(e) dyne(r) ca. hver 3. måned og efter jeg har været syg og ligget meget i sengen f.eks. ved influenza eller andet. Jeg har det bare bedst med at den er ren og fri for sved og bakterier af forskellig art når jeg har ligget og nyst og snottet i en uge eller to :badr:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5928

Indlægaf Smiling_Goat » 12. aug 2016, 14:50

But why?

Billede

Det er en toiletrulleskjuler, hvis nogen skulle være i tvivl. For vi tænker jo alle: "Mine toiletruller ville bare være så meget pænere, hvis de fik en sweater på" :stoned:

Yikes, beklager størrelsen
4
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 12. aug 2016, 14:56

Smiling_Goat skrev:But why?

Billede

Det er en toiletrulleskjuler, hvis nogen skulle være i tvivl. For vi tænker jo alle: "Mine toiletruller ville bare være så meget pænere, hvis de fik en sweater på" :stoned:

Uh den stikker jeg måske. Som barn havde jeg en i stil med den her lavet i små perler :tie: Jeg havde den heldigvis som legetøj og ikke til at skjule toiletpapir :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 12. aug 2016, 15:00

2SHY skrev:

Uh den stikker jeg måske. Som barn havde jeg en i stil med den her lavet i små perler :tie: Jeg havde den heldigvis som legetøj og ikke til at skjule toiletpapir :lol:

Ahaha sådan nogle er jeg nødt til at lave. Mindst 16, og så skal de allesammen stå og stirre på wc'et :klap:

Den tanke gør mig glad.
7
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 12. aug 2016, 15:06

Smiling_Goat skrev:
2SHY skrev:

Ahaha sådan nogle er jeg nødt til at lave. Mindst 16, og så skal de allesammen stå og stirre på wc'et :klap:

Den tanke gør mig glad.

Sådan kan man også sikre sig at gæster ikke benytter toilettet :lol: Masser af creepy dukker der stirrer på en og vogter over hvor meget toiletpapir der bliver brugt pr. besøg!

Jeg er ret sikker på at man kan Google sig til nogle opskrifter på sådan en sag :lol:
1

Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9724

Indlægaf kidkomb » 12. aug 2016, 15:12

:nerve: :nerve: :panik:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 12. aug 2016, 15:18

OG rummet skal udelukkende være lyst op af stearinlys :D

Halloween er i oktober ikke? Jeg tror muligvis, jeg er nødt til at holde en fest :fløjt:
1
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 39
Likede indlæg: 990

Indlægaf Anne Droid » 12. aug 2016, 15:28

Studsgaard skrev:
Smiling_Goat skrev:
kidkomb skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Mennesker, typisk ældre, der bruger lommetørklæde, ik'? Hvordan laver de den dér trompet-lyd, når de pudser næse?
Og vigtigst: hvorfor?

Det er lidt ligesom, når folk skriger deres nys ud. Eller folk, der "slår" deres indkøbspose ud med så meget kraft de overhovedet kan mønstre, så samtlige uheldige sjæle i nærheden får høreskader?
Ej, men hvorfor!?

Jeg gad virkelig godt være sådan en kvinde, der nyser med et diskret: "Hrmng" bag en hånd og så kan gå videre med sit liv i al ubemærkethed. I stedet er jeg sådan en kvinde, der eksploderer i et nys af fedtmulske proportioner, der får væggene til at dirre og alle omkringstående til at måbe vantro - jeg overdriver ikke desværre. Jeg modtog engang en SMS med: "prosit" fra min kæreste efter et nys. Han var ellers gået i Fakta.

Jeg har forsøgt at være den diskrete kvinde, men jeg kan virkelig ikke. Hver gang jeg skal nyse faktisk. Jeg når at tænke: "Åh nej, men måske denne gang...." og så.. Ja. Det er træls.

Sådan er det med alle kvinderne i min familie. Mændene derimod, de nyser stille og diskret :rulle:

Åh jeg føler med dig.
Jeg er også sådan en der nyser helt vildt. Jeg og når jeg nyser så kommer der altid en hel masse nys, gerne fem-otte nys i træk, og jeg når aldrig at trække vejret imellem dem. Så jeg bliver helt forpustet.
Jeg har engang præsteret at få et helt auditorium til at vende sig om og kigge efter mig, jeg havde virkelig kæmpet imod men jeg kunne ikke holde nyset tilbage - det var virkelig pinligt.
Jeg vil også gerne kunne nyse sådan et lille feminint nys.

I er ikke alene. Mine nys bliver også bemærket :genert:
Der kan være virkelig skrald på, især når de kommer 8-10 stykker i træk. Så er jeg nødt til at stå op. Jeg plejer at sige til folk at det ikke smitter, for jeg nyser kun sådan når der er noget jeg ikke kan tåle.
0
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11776

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. aug 2016, 15:34

Ha, jeg havde en veninde hvor de havde 3-4 af den slags toiletdukker med papir ude på toilettet. Og så havde de også mange udstoppede dyr hængende i sådan en meget lang dunkel gang. Hvis ikke hendes forældre var massemordere så ved jeg snart ikke hvem der skulle være det. Åh og der var en dør nede i kælderen som altid var låst. Hvorfor fik jeg overhovedet lov til at gå derover og lege? Wtf mor og far??
3
The more I eat the butter I feel
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 12. aug 2016, 15:45

Dirtylittledevil skrev:Ha, jeg havde en veninde hvor de havde 3-4 af den slags toiletdukker med papir ude på toilettet. Og så havde de også mange udstoppede dyr hængende i sådan en meget lang dunkel gang. Hvis ikke hendes forældre var massemordere så ved jeg snart ikke hvem der skulle være det. Åh og der var en dør nede i kælderen som altid var låst. Hvorfor fik jeg overhovedet lov til at gå derover og lege? Wtf mor og far??

Jeg tror, du beskriver, hvordan mit fremtidige hjem skal se ud :love:

På udvalgte tidspunkter skal der også stå en afspiller i kælderen, der spiller bankelyde, mumlen, lave skrig og den slags :D.. Det er smukt, for så ville jeg nemlig kunne gå forbi døren, mens lydene kommer fra kælderen og alle ville være sådan helt: "whaaaaaat?"

Jeg glæder mig til at få børn
6
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4282

Indlægaf Flora » 12. aug 2016, 16:01

Den her er enten fuld eller ved at føde det gigantiske barn der gemmer sig under kjolen :gruble:

Billede
1
Debattens sødeste :engel:
JoyNips
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2964

Indlægaf JoyNips » 12. aug 2016, 16:01

Folk der tager deres sko af i toget efter en lang arbejdsdag. Hvad får dem til at tro, at vi andre ikke kan lugte dem?!
4
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1160
Likede indlæg: 6821

Indlægaf Wizzze » 12. aug 2016, 16:08

JoyNips skrev:Folk der tager deres sko af i toget efter en lang arbejdsdag. Hvad får dem til at tro, at vi andre ikke kan lugte dem?!

Der burde falde sådan nogen ilt masker ned fra loftet, ligesom på fly :D
2
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Generelt"