Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11753

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. aug 2016, 16:13

I det hele taget folk der tror deres fødder/tæer er vildt populære, som sætter deres bare tæer op på togsædet overfor, eller bare tæer op på det bord hvor andre skal sidde og spise, eller dem som poster selfies af deres bare fødder og tror det er charmerende. NEJ! Det er det så ikke. Pak dem et sted hen hvor jeg ikke skal se på dem eller komme i kontakt med dem tak.
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2379

Indlægaf paint » 12. aug 2016, 16:51

Jo. Den er god nok. Det er hendes alder :8: https://www.google.dk/search?q=christie ... 09&dpr=0.9

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Flora » 12. aug 2016, 16:54

paint skrev:Jo. Den er god nok. Det er hendes alder :8: https://www.google.dk/search?q=christie ... 09&dpr=0.9

Billede

Men er hun ikke også primært lavet af plastik? :gruble:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2379

Indlægaf paint » 12. aug 2016, 17:08

Flora skrev:
paint skrev:Jo. Den er god nok. Det er hendes alder :8: https://www.google.dk/search?q=christie ... 09&dpr=0.9

Jeg undrede mig selv noget, over hendes udseende. Min kæreste, gjorde det i endnu højere grad og sagde det samme, som du ;)

Men ifølge diverse amerikanske sider, der holder skarpt øje med kendissers udseende og især plastic-operationer, har hun kun fået lavet et øjenlågs-løft. Om det så er rigtig, skal jeg ikke kunne sige. Hun ser ret utrolig ud, for en kvinde i hendes alder.

Billede
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 615
Likede indlæg: 3434

Indlægaf FruDulle » 12. aug 2016, 17:18

Jeg er 35 og gad godt se sådan ud :love:
4
Whatever
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Flora » 12. aug 2016, 17:30

paint skrev:
Flora skrev:

Jeg undrede mig selv noget, over hendes udseende. Min kæreste, gjorde det i endnu højere grad og sagde det samme, som du ;)

Men ifølge diverse amerikanske sider, der holder skarpt øje med kendissers udseende og især plastic-operationer, har hun kun fået lavet et øjenlågs-løft. Om det så er rigtig, skal jeg ikke kunne sige. Hun ser ret utrolig ud, for en kvinde i hendes alder.

Billede

Hvis det er rigtigt hun ikke har fået lavet andet end et øjenlågsløft er det ret vildt, ja :gisp:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2333

Indlægaf Studsgaard » 12. aug 2016, 18:26

At jeg nu sidder og lytter til koncert lige ovre fra Fårup sommerland og kender en del af sangene??!

Da jeg så det var page 4 der skulle spille. Måtte jeg Google at det var et drengeband, men kikkede ikke nærmere. Og nu kan jeg så høre at mange af hittene der har spillet her i året så er deres.

Jeg føler mig en smule gammel og undrer mig om jeg på mine gamle dage :gammel: er ved at blive til en lille poptøs :lol2: :dance:
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 12. aug 2016, 19:13

Hvorfor helvede man skærer sine brystvorter af, efterfølgende smider dem i fryseren, imens man venter på de rette kemikalier at konservere dem i :shock:?

Altså hvad skal det gøre godt for og ikke mindst hvordan kommer man på den ide :gruble:.

(sidder og ser TV og extreme bodymodifications)
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 12. aug 2016, 19:20

paint skrev:
Flora skrev:

Billede

Ingen tvivl om hun holder sig godt, men man skal også huske at tænke på make-up kan gøre meget samt at vi i dag har photoshop. Det jeg vil sige med det er at hun så såmænd sagtens kun kan have fået øjenlågsløft, hvor make-up og photoshop gør det ud for hvad der kan ligne plastikkirurgi :)
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3766

Indlægaf Novella » 12. aug 2016, 21:46

Hvorfor jeg har en gigantisk bule i panden. Jeg aner ikke hvor den stammer fra - helt sikkert ikke et slag, snarere en hævelse fra en myggestik, der er gået i selvsving. Jeg kan bare ikke se noget stik eller mærke noget, der klør eller andet. Bulen opdagede jeg først i spejlet i morges.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 13. aug 2016, 08:02

Jeg undrer mig kraftigt over en del af kommentarerne på Ekstrabladets Facebook-side til denne artikel.

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/m ... 299062#_=_

Men det bekræfter vel der er noget om snakken.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 13. aug 2016, 08:39

Opdragelsesinstitution?

Drengen er 6 år gammel og nok ikke ond ... Han var vel frustreret og gik over gevind, det er selvfølgelig ubeskriveligt tragisk, men at anbringe ham på en opdragelsesinstitution ødelægger ham da nok mere, han har brug for støtte og kærlighed for at blive hel igen. .... Det er ikke sikkert opdragelsesinstitution er så slemt som det lyder, det lyder bare helt forkert i forhold til hvad jeg tænker den lille dreng har brug for.

http://www.bt.dk/krimi/mor-efterlod-boe ... dende-baby
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3450

Indlægaf dgd2007 » 13. aug 2016, 10:21

[...]

Ja, det er virkelig underligt (sygt!) med det ideal, der er i USA om, at modne og ældre kvinder stadig skal forsøge at ligne teenagere eller folk i 20'erne.

Selv Kina er angiveligt ved at blive påvirket af "fake ungdom"-dyrkelsen. Kan ikke huske, hvor jeg læste det, men høflighed tidligere: "Er du kun 65? Jeg troede, du var mindst 70!" (= du virker så klog og livserfaren). Nu: "Er du 65? Du ser da ikke en dag ældre ud end 60." :genert:
1
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 167
Likede indlæg: 892

Indlægaf Æble » 13. aug 2016, 10:38

ShuruQ skrev:Opdragelsesinstitution?

Drengen er 6 år gammel og nok ikke ond ... Han var vel frustreret og gik over gevind, det er selvfølgelig ubeskriveligt tragisk, men at anbringe ham på en opdragelsesinstitution ødelægger ham da nok mere, han har brug for støtte og kærlighed for at blive hel igen. .... Det er ikke sikkert opdragelsesinstitution er så slemt som det lyder, det lyder bare helt forkert i forhold til hvad jeg tænker den lille dreng har brug for.

http://www.bt.dk/krimi/mor-efterlod-boe ... dende-baby

Kæft en underlig historie. Jeg vil gerne tilføje til "opdragelselsinstitution": 62. Årig med nyfødt og 6 årig? Hun blev gravid med sæd fra hendes afdøde mand der døde i 2011?? Billedet af hende? Hvad fuck sker der for at hun går fra en nyfødt?? Hvilken 6 årig udfører den slags grov vold? (Kraniet smadret til grød) WTF????
2
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 167
Likede indlæg: 892

Indlægaf Æble » 13. aug 2016, 10:38

Hov og hvorfor opdager hun det først to timer senere ???
2

Tilbage til "Generelt"