Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
computermus
Kort karma: 41
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 893

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf computermus » 14. aug 2016, 13:55

HappyQ skrev:
ShuruQ skrev:
Æble skrev:Googlede det lige. Hun har også været med i et reality program om at være gammel gravid. Og fik to børn med sin afdøde mands sæd. Begge drenge var i bilen.

http://m.nzherald.co.nz/world/news/arti ... d=11693114

Det er den sørgeligste og mærkeligste historie jeg nogensinde har hørt om tror jeg.

:8: .

Den det er mest tragisk for er nok drengen, altså det er virkelig synd babyen skulle udsættes for det, men hendes kamp er ovre, hans er først lige begyndt med et evigt stigma.

Fx på BT's facebookside er han allerede stemplet som djævlen selv, psykopat og meget andet.

Hold da op - der en der ligefrem mener, at drengen burde aflives :tie:

Så kunne jeg fristes til at sige til vedkommende der har den mening, at "peger du en finger af andre, peger tre på dig selv". Det er immervæk ikke drengens skyld at hans mor har opført sig meget uansvarligt (i mangel af bedre ord). Men hvor meget forstår en 6-årig af det han har gjort, og er han selv i en eller anden grad blevet udsat for vold og har fået at vide "Hvis ikke du stopper så får du en røvfuld" eller. lign.
Moderen til disse børn skal nu leve med visheden om at hun kunne have forhindret at hendes lille datter blev slået ihjel.
Jeg står fuldstændig uforstående overfor hvorfor hun ikke tog babyen med sig.
0
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 432

Indlægaf Aspargsen » 14. aug 2016, 14:13

girl_beat skrev:...at chips smager SÅ godt, når man burde være udenfor og dyrke noget motion :gruble:

Hvis man skulle vælge mellem Chips og cola eller motion ved jeg godt hvad jeg ville vælge
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 387

Re: Hvad undrer du dig over

Indlægaf Anlewi » 14. aug 2016, 14:17

Aspargsen skrev:
HappyHippo skrev:
kidkomb skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Mennesker, typisk ældre, der bruger lommetørklæde, ik'? Hvordan laver de den dér trompet-lyd, når de pudser næse?
Og vigtigst: hvorfor?

Det er lidt ligesom, når folk skriger deres nys ud. Eller folk, der "slår" deres indkøbspose ud med så meget kraft de overhovedet kan mønstre, så samtlige uheldige sjæle i nærheden får høreskader?
Ej, men hvorfor!?

Altså, jeg kan pudse næse med lyd, hvis der er undertryk og jeg puster luft ud af øjnene.
Og nyser med lyd fordi det er mest behageligt.
Har engang slået en pose så kraftigt ud, at der gik hul i bunden

Jeg er et meget larmende menneske...

Hvordan kan man puste luft ud af øjenene, det er godt nok første gang jeg har hørt om det :8:

Jeg kan også puste luft ud af øjnene
0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10154

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. aug 2016, 14:49

At Pernille Blumes mor gad at have TV2 på besøg, da hun skulle se sin datter svømme finale.
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4428

Indlægaf Rosa Espinosa » 14. aug 2016, 15:10

Hvorfor det er så svært at finde motivationen til at tabe sig? Man er tyk, man vil gerne tabe sig, hvorfor går man så ikke i gang? Har før tabt 45 kg og skal "kun" tabe 10 kg nu. Burde være piece of cake. Ummm cake.

Kan du så komme i gang!
6
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 14. aug 2016, 15:42

Hvilke stoffer de damer der kommenterer synkronsvømningen er på :gruble:
Deres begejstring er så overdrevet, at de umuligt kan være clean :8:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6808

Indlægaf Daine » 14. aug 2016, 15:44

Brydning. Eller den måde de starter en brydekamp på?

En fyr i meget stramt tøj ligger sig ned, på spredte knæ, mens modparten knæler ned bagved ham. Og når dommeren giver signal maser han modparten i gulvet. Det ligner indledningen på en obskur sexfilm.

Hvem faen har fundet på det?
5
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 14. aug 2016, 15:45

Daine skrev:Brydning. Eller den måde de starter en brydekamp på?

En fyr i meget stramt tøj ligger sig ned, på spredte knæ, mens modparten knæler ned bagved ham. Og når dommeren giver signal maser han modparten i gulvet. Det ligner indledningen på en obskur sexfilm.

Grækerne :-D Men de VAR efter sigende også meget glade for homosex :fløjt:
3
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 14. aug 2016, 15:53

Hvorfor der ikke er lavet en collab mellem Lie To Me og House MD. Lightman og House ville være geniale sammen!
6
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 14. aug 2016, 15:59

Pityt skrev:

Okay :D Det ser virkelig virkelig mystisk ud, når de gør det. Ham der knæler gør virkelig noget ud af det, svaj i ryggen og godt strittende numse. Og hvis ham bagved ikke lige er hurtig nok til at kaste sig over ham, vrikker han med røven :forvirret:
Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg er forarget eller bare skal lillepigefnise. Jeg tror jeg skifter kanal i stedet :lol:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 14. aug 2016, 16:06

Daine skrev:
Pityt skrev:

Okay :D Det ser virkelig virkelig mystisk ud, når de gør det. Ham der knæler gør virkelig noget ud af det, svaj i ryggen og godt strittende numse. Og hvis ham bagved ikke lige er hurtig nok til at kaste sig over ham, vrikker han med røven :forvirret:
Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg er forarget eller bare skal lillepigefnise. Jeg tror jeg skifter kanal i stedet :lol:

Jeg synes det er lidt frækt :blush:
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3515

Indlægaf Lemonella » 14. aug 2016, 16:12

Stillingen hedder parterre og bruges, hvis kampen bliver afbrudt (af dommeren) og en af bryderne har overtaget i kampen. Stillingen er en straf for den bryder der ikke havde overtaget og er ikke en startposition. :)

Har 2 sønner der dyrkede meget brydning i deres unge år. De har begge været Sjællandsmestre i deres vægtklasser. (Ja ja, jeg praler nu :D )
3
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 432

Re: Hvad undrer du dig over

Indlægaf Aspargsen » 14. aug 2016, 16:27

Anlewi skrev:
Aspargsen skrev:
HappyHippo skrev:
kidkomb skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Mennesker, typisk ældre, der bruger lommetørklæde, ik'? Hvordan laver de den dér trompet-lyd, når de pudser næse?
Og vigtigst: hvorfor?

Det er lidt ligesom, når folk skriger deres nys ud. Eller folk, der "slår" deres indkøbspose ud med så meget kraft de overhovedet kan mønstre, så samtlige uheldige sjæle i nærheden får høreskader?
Ej, men hvorfor!?

Altså, jeg kan pudse næse med lyd, hvis der er undertryk og jeg puster luft ud af øjnene.
Og nyser med lyd fordi det er mest behageligt.
Har engang slået en pose så kraftigt ud, at der gik hul i bunden

Jeg er et meget larmende menneske...

Hvordan kan man puste luft ud af øjenene, det er godt nok første gang jeg har hørt om det :8:

Jeg kan også puste luft ud af øjnene
:gisp: :ad!: :forvirret2: :nerve:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 14. aug 2016, 16:29

Lemonella skrev:

Stillingen hedder parterre og bruges, hvis kampen bliver afbrudt (af dommeren) og en af bryderne har overtaget i kampen. Stillingen er en straf for den bryder der ikke havde overtaget og er ikke en startposition. :)

Har 2 sønner der dyrkede meget brydning i deres unge år. De har begge været Sjællandsmestre i deres vægtklasser. (Ja ja, jeg praler nu :D )

Ok. Ikke at det giver mere mening, men jeg blev da klogere :) Jeg havde tv'et på mute, så det gik ikke op for mig, at de var midt i en kamp :D
1
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 14. aug 2016, 16:31

Pityt skrev:
Daine skrev:
Pityt skrev:

Jeg synes det er lidt frækt :blush:

Ej, øv! Virkelig? :lol:
1

Tilbage til "Generelt"