Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1246

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pixie88 » 26. sep 2016, 05:15

At jeg fryser selvom der er 22 grader i stuen. Det giver ingen mening :gruble:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 245
Likede indlæg: 4971

Indlægaf sigge » 26. sep 2016, 07:10

Hvordan jeg har fået så mange blå mærker på knæene? Godt nok ryddede vi loftet hjemme hos mine forældre i lørdags, men det var min søster, der lå og kravlede rundt deroppe, jeg har slet ikke været nede på knæ, kun kravlet op og ned af stigen og taget imod.
0
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 40
Likede indlæg: 1099

Indlægaf Nicolait » 26. sep 2016, 10:29

IrmaPigen skrev:
Nicolait skrev:At der står en tabascosovs i mit køleskab?

Gad vide hvordan den er endt der? :gruble:

Du har haft gæster der lavede bloody mary's?

Slet ikke. :lol:

Gad vide om der er nogen, der bare går og fylder mit køleskab op en gang imellem. :gruble:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 580
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 2921
Kontakt:

Indlægaf Vira » 26. sep 2016, 12:35

At der findes mennesker der har el-allergi
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 318
Likede indlæg: 5339

Indlægaf Juki » 26. sep 2016, 13:43

At et eller andet køkkenfirma reklamerer med en eller anden funktion/nogle skabe, så man kan gemme køkkenet væk :forvirret:
0
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1210
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 11977

Indlægaf Daine » 26. sep 2016, 15:36

Mille Dinesens helbredelse fra sclerose. Jeg troede, at sclerose var uhelbredelig :gruble:
Jeg har ikke nærlæst omkring det, men Mille har åbenbart helbredt sig selv, bla vha kostomlægning og focus på, hvad der er sundt for hende (jf hovedlinjerne omkring hendes nye bog). Det troede jeg helt ærligt ikke var muligt, og hvis det er, er det så noget der bliver forsket intensivt i fra scleroseforeningens side?
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 527
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6842

Indlægaf Delfin » 26. sep 2016, 16:06

Daine skrev:Mille Dinesens helbredelse fra sclerose. Jeg troede, at sclerose var uhelbredelig :gruble:
Jeg har ikke nærlæst omkring det, men Mille har åbenbart helbredt sig selv, bla vha kostomlægning og focus på, hvad der er sundt for hende (jf hovedlinjerne omkring hendes nye bog). Det troede jeg helt ærligt ikke var muligt, og hvis det er, er det så noget der bliver forsket intensivt i fra scleroseforeningens side?

https://scleroseforeningen.dk/blog/meda ... -forsvandt
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 245
Likede indlæg: 4971

Indlægaf sigge » 26. sep 2016, 16:10

Hvorfor "min" Superbrugs nu ikke sælger de almindelige, små vatrondeller mere, men kun de store kaldet "Makeup pads". De plejede at have de små i både Coop og Xtra-mærkerne, men nu er de pist væk. Gad vide, om de nu også er blevet sundhedsskadelige/politisk ukorrekte/på anden måde uetiske?
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 406
Likede indlæg: 6249

Indlægaf Lemonella » 26. sep 2016, 16:11

Daine skrev:Mille Dinesens helbredelse fra sclerose. Jeg troede, at sclerose var uhelbredelig :gruble:

Jeg læste for nyligt i månedsmagasinet LIV, en artikel om Mille Dinesen og der stod, at hun aldrig blev helt sikker på om hun nu også virkelig havde sclerose. Så det har hun måske ikke haft.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 528
Likede indlæg: 9903

Indlægaf Animi » 26. sep 2016, 20:20

Nogen gange undrer jeg mig over kvindetøjs design. Tit er det som om, det ikke er designet med tanke på at der skal være en bh inden under
8
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 715
Likede indlæg: 4280

Indlægaf Bøtte » 27. sep 2016, 05:30

At jeg cirka hver 3. gang vender mine strømpebukser forkert. På strømpebukser til gravide er der to syninger foran, og jeg gør mig virkelig umage for at vende dem rigtigt, så jeg ikke skal gøre det om, for det er efterhånden hårdt at nå med til tæerne. Men det er åbenbart ikke nok :genert:
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1680
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 15471

Indlægaf kidkomb » 27. sep 2016, 05:40

Bøtte skrev:At jeg cirka hver 3. gang vender mine strømpebukser forkert. På strømpebukser til gravide er der to syninger foran, og jeg gør mig virkelig umage for at vende dem rigtigt, så jeg ikke skal gøre det om, for det er efterhånden hårdt at nå med til tæerne. Men det er åbenbart ikke nok :genert:

Wut?
Er det derfor de nederen syninger er der?
Hvorfor er de på næsten alle strømpebukser så?
Jeg har altid vendt dem på røven :forvirret: -men jeg er selvfølgelig heller ikke gravid :lol:
1
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 715
Likede indlæg: 4280

Indlægaf Bøtte » 27. sep 2016, 05:44

kidkomb skrev:
Bøtte skrev:At jeg cirka hver 3. gang vender mine strømpebukser forkert. På strømpebukser til gravide er der to syninger foran, og jeg gør mig virkelig umage for at vende dem rigtigt, så jeg ikke skal gøre det om, for det er efterhånden hårdt at nå med til tæerne. Men det er åbenbart ikke nok :genert:

Wut?
Jeg har altid vendt dem på røven :forvirret: -men jeg er selvfølgelig heller ikke gravid :lol:

Sådan skal de også vende til børn :-D

Men de strømpebukser jeg har, som ikke er lavet til gravide er der kun en syning både foran og bagpå. Men dem lavet til gravide er der to foran.

Hvis jeg købte almindelige strømpebukser med to syninger på den ene side, tror jeg også jeg ville sætte dem med syningerne bagpå, tror jeg.
2
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 162
Likede indlæg: 2106

Indlægaf dykkersild » 27. sep 2016, 06:09

Jeg har mødt tidligere de sidste par dage - vi har lidt forskudte arbejdstider.

Det undrer mig, at de kolleger som går præcis til tiden om eftermiddagen -slet ikke har samme punktlighed om morgenen. Der burde sidde 3 kolleger på kontoret sammen med mig nu - der er kun mig.

Tankevækkende...
3
HappyPaww
Kort karma: 316
Likede indlæg: 5725

Indlægaf HappyPaww » 27. sep 2016, 06:20

Bøtte skrev:
kidkomb skrev:

Wut?

Sådan skal de også vende til børn :-D

Men de strømpebukser jeg har, som ikke er lavet til gravide er der kun en syning både foran og bagpå. Men dem lavet til gravide er der to foran.

Hvis jeg købte almindelige strømpebukser med to syninger på den ene side, tror jeg også jeg ville sætte dem med syningerne bagpå, tror jeg.

Er man ikke gravid og har strømper med to syninger (kile) skal de rigtigt nok sidde bagpå. Det er så at sige for ar give lidt ekstra plads :D Bred røv eller bred mave hehe...
2

Tilbage til "Generelt"