Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5871

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Smiling_Goat » 14. aug 2016, 20:09

Hvad der lige sker for min mave. Jeg har aldrig set den så udspilet med så stor kontrast mellem tykkelsen om ribben og ved navlen. Det ser så sært ud, at jeg målte det for sjov. Om ribbenene er jeg 67 cm (som jeg plejer) og ved navlen er jeg 79 cm.. Jeg ligner seriøst en pære.
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 14. aug 2016, 21:20

At en vandmelon kan lugte "sur" :gruble:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3404

Indlægaf dgd2007 » 15. aug 2016, 12:08

DR's hjemmeside:

marathonsvømning.png

:gruble: :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2341

Indlægaf paint » 15. aug 2016, 12:17

ShuruQ skrev:At en vandmelon kan lugte "sur" :gruble:.

Billede
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 15. aug 2016, 12:25

Hvorfor der altid er hvepse på min bil når jeg kører fra arbejde! Og mig der er panisk angst for de forbandede kræ! :whine: Og de bliver endda siddende når man kører!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2134

Indlægaf sigge » 15. aug 2016, 13:10

2SHY skrev:Hvorfor der altid er hvepse på min bil når jeg kører fra arbejde! Og mig der er panisk angst for de forbandede kræ! :whine: Og de bliver endda siddende når man kører!

Dovne sk*derikker, der bare vil have et gratis lift. :sur:

Lidt apropos: Da jeg var i New Zealand var vi ude i nationalpark et pænt stykke væk fra nærmeste civilisation. Da vi så skulle der fra med båd, var der en humlebi/brumbasse, der fløj med ombord. Den fulgte med båden på hele sejlturen, hver gang vi lagde til ved et stop i nationalparken, fløj den lige ind og kiggede på land og kom så tilbage igen. Først da vi nærmede os den by, hvor bådens endestation var, fløj den væk fra båden og ind til land. Jeg er overbevist om, at den skulle besøge familie i byen eller ind for at handle eller noget, og lige så sit snit til at hvile vingerne og få noget gratis transport. :-D
14
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 15. aug 2016, 13:18

paint skrev:
ShuruQ skrev:At en vandmelon kan lugte "sur" :gruble:.

Billede

:lol: :lol: :lol: :lol: .

Var virkelig sært, det var lidt som "surt" pålæg, men skulle lige smage på den, fy for ....... blæste kinderne op og styrtede ud på toilettet og spyttede det ud. Kæft det var nasty :tie:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1144
Likede indlæg: 6732

Indlægaf Wizzze » 16. aug 2016, 09:28

Undrer mig over hvornår jeg lærer at ikke alle toiletter har softclose :tie: :rulle:
Når sådan et toiletbræt smadrer ned, så larmer det altså, og alle kigger så mærkeligt på en, når man kommer ud bagefter :blush: :genert:
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6817

Indlægaf Daine » 16. aug 2016, 10:28

Wizzze skrev:Undrer mig over hvornår jeg lærer at ikke alle toiletter har softclose :tie: :rulle:
Når sådan et toiletbræt smadrer ned, så larmer det altså, og alle kigger så mærkeligt på en, når man kommer ud bagefter :blush: :genert:

Jeg tror bare de tænker "Kæft han har rent faktisk LÆRT at slå brættet ned! :8: Godt nok larmende, men alligevel. Respekt."

:devil2:
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
PerXX
Kort karma: 2
Likede indlæg: 87

Indlægaf PerXX » 16. aug 2016, 11:21

Pityt skrev:
Daine skrev:
Pityt skrev:
Daine skrev:Brydning. Eller den måde de starter en brydekamp på?

En fyr i meget stramt tøj ligger sig ned, på spredte knæ, mens modparten knæler ned bagved ham. Og når dommeren giver signal maser han modparten i gulvet. Det ligner indledningen på en obskur sexfilm.

Hvem faen har fundet på det?

Grækerne :-D Men de VAR efter sigende også meget glade for homosex :fløjt:

Okay :D Det ser virkelig virkelig mystisk ud, når de gør det. Ham der knæler gør virkelig noget ud af det, svaj i ryggen og godt strittende numse. Og hvis ham bagved ikke lige er hurtig nok til at kaste sig over ham, vrikker han med røven :forvirret:
Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg er forarget eller bare skal lillepigefnise. Jeg tror jeg skifter kanal i stedet :lol:

Jeg synes det er lidt frækt :blush:

I så fald bør du måske overveje Tyrkisk brydning.
i stedet for trikot, er uniformen bar overkrop og læderbukser.
De kæmpende smørers så ind i olivenolie fra top til tå, og kæmper så for at få nedlagt hinanden - som oftest ved at stikke hånden ned i hinandens bukser(!). Der er dog specifikke regler imod at "angribe testikler eller anus"...

PS - man kan også vinde ved at rive bukserne af modstanderen.

Det er naturligvis en meget mandig sport, og meget "No homo!" :lol:
4
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 16. aug 2016, 11:47

At gamle gangbesværede damer altid vælger at krydse vejen langt væk fra fodgængerovergangen...
1
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 777

Indlægaf Bimmerdyret » 16. aug 2016, 12:19

2SHY skrev:Hvorfor der altid er hvepse på min bil når jeg kører fra arbejde! Og mig der er panisk angst for de forbandede kræ! :whine: Og de bliver endda siddende når man kører!

Parkerer du under et træ eller i nærheden af buske/bede med blomster osv?
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 16. aug 2016, 13:36

PerXX skrev:
Pityt skrev:
Daine skrev:
Pityt skrev:
Daine skrev:Brydning. Eller den måde de starter en brydekamp på?

En fyr i meget stramt tøj ligger sig ned, på spredte knæ, mens modparten knæler ned bagved ham. Og når dommeren giver signal maser han modparten i gulvet. Det ligner indledningen på en obskur sexfilm.

Hvem faen har fundet på det?

Grækerne :-D Men de VAR efter sigende også meget glade for homosex :fløjt:

Okay :D Det ser virkelig virkelig mystisk ud, når de gør det. Ham der knæler gør virkelig noget ud af det, svaj i ryggen og godt strittende numse. Og hvis ham bagved ikke lige er hurtig nok til at kaste sig over ham, vrikker han med røven :forvirret:
Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg er forarget eller bare skal lillepigefnise. Jeg tror jeg skifter kanal i stedet :lol:

Jeg synes det er lidt frækt :blush:

I så fald bør du måske overveje Tyrkisk brydning.
i stedet for trikot, er uniformen bar overkrop og læderbukser.
De kæmpende smørers så ind i olivenolie fra top til tå, og kæmper så for at få nedlagt hinanden - som oftest ved at stikke hånden ned i hinandens bukser(!). Der er dog specifikke regler imod at "angribe testikler eller anus"...

PS - man kan også vinde ved at rive bukserne af modstanderen.

Det er naturligvis en meget mandig sport, og meget "No homo!" :lol:

Orv...hvor kan man se det henne? :slem:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 16. aug 2016, 14:01

Bimmerdyret skrev:

Parkerer du under et træ eller i nærheden af buske/bede med blomster osv?

Ikke lige under et træ men i nærheden. Til gengæld holder jeg typisk under et træ når jeg kommer hjem. Så... Hvepse når jeg får fri men ikke når jeg går ud til bilen der hvor jeg holder i nærheden af hvor jeg bor
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1144
Likede indlæg: 6732

Indlægaf Wizzze » 16. aug 2016, 17:08

Hvorfor er det mere interessant når landmænd søger kærlighed, end når blikkenslagere, buschauffører, landmålere eller djøf'ere søger kærlighed? :gruble:
1
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Generelt"