Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 16. aug 2016, 17:18

Wizzze skrev:Hvorfor er det mere interessant når landmænd søger kærlighed, end når blikkenslagere, buschauffører, landmålere eller djøf'ere søger kærlighed? :gruble:

Faktisk er det cirka lige uinteressant. Men måske det trods alt er marginalt bedre tv når den udkårne skal vises rundt på gården end når hun får lov at sætte sig på forreste bussæde? :D
9
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1141
Likede indlæg: 6706

Indlægaf Wizzze » 16. aug 2016, 17:49

Flora skrev:
Wizzze skrev:Hvorfor er det mere interessant når landmænd søger kærlighed, end når blikkenslagere, buschauffører, landmålere eller djøf'ere søger kærlighed? :gruble:

Faktisk er det cirka lige uinteressant. Men måske det trods alt er marginalt bedre tv når den udkårne skal vises rundt på gården end når hun får lov at sætte sig på forreste bussæde? :D

Mon udsendelsen var lige så interessant hvis vi havde smellOvision? :D :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3803

Indlægaf Delfin » 16. aug 2016, 18:08

catnip skrev:At gamle gangbesværede damer altid vælger at krydse vejen langt væk fra fodgængerovergangen...

Måske er der langt hen til den, når man er gangbesværet, og man skal den anden vej?
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 17
Likede indlæg: 535

Indlægaf catnip » 16. aug 2016, 18:10

Delfin skrev:
catnip skrev:At gamle gangbesværede damer altid vælger at krydse vejen langt væk fra fodgængerovergangen...

Måske er der langt hen til den, når man er gangbesværet, og man skal den anden vej?

I dag var det 5 meter. Jeg undrer mig bare over at de tager den chance...på ofte ret trafikerede veje...
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3803

Indlægaf Delfin » 16. aug 2016, 18:16

catnip skrev:
Delfin skrev:

I dag var det 5 meter. Jeg undrer mig bare over at de tager den chance...på ofte ret trafikerede veje...

Det er heller ikke fordi, jeg mener, det er genialt, men det er da en mulig forklaring
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 16. aug 2016, 18:33

Wizzze skrev:
Flora skrev:

Mon udsendelsen var lige så interessant hvis vi havde smellOvision? :D :gruble:

Haha nej. Så ville der nok være en del færre seere :D
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3505

Indlægaf Lemonella » 16. aug 2016, 18:53

Jeg er lige kommet hjem fra en Pokémontur til havnen. Så op til flere biler med små farvestrålende bamser/tøjdyr (?), bundet til kofangeren. Kæresten kaldte dem "bamsebanden". :D Jeg undrede mig bare. :gruble:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3418

Indlægaf HappyPaww » 16. aug 2016, 19:12

At PostNord har haft en pakke til mig liggende på lager i en uge, uden at sende den til afhentningsstedet :sur:
0
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 16. aug 2016, 19:38

Jeg går jævnligt tur i et nærliggende naturområde og når jeg støder på andre mennesker der, så hilser måske 7 ud af 10 trods det typisk er både første og sidste gang man ser hinanden. Går jeg rundt inde i en by, så hilser 0 ud af 10 mennesker jeg går forbi. Jeg undrer mig over hvorfor folk sådan hilser på fremmede mennesker bare forbi de er ude i naturen, når nu ingen kan finde på det inde i byen :gruble:
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3392

Indlægaf dgd2007 » 16. aug 2016, 19:39

Jeg er vist ikke lige målgruppen for den slags udsendelser :D så jeg tør ikke sige, om det vitterligt er mere interessant.

Men der er vel en forestilling om, at det kan være lidt sværere ... altså at landmænd måske møder færre mennesker i dagligdagen end buschauffører og blikkenslagere? :gruble:

Men det kan også bare være, de vred deres hjerner med, hvad de skulle lave en serie om, og så blev det lige det.
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Indlægaf ShuruQ » 17. aug 2016, 04:32

Visse af buddene her - fx de hvide sneakers, fodboldtrøjer, rock-t-shirts, parka, skinny jeans. Jeg kan strække den til hver ting til sin tid, men den liste der, vile de have mændene til at rende rundt nøgne eller skal de klædes i grimme Bilka jeans, hyttesko tilknappet skjorte :gruble:.

http://www.msn.com/da-dk/livsstil/stil/ ... id=U206DHP
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 17. aug 2016, 04:50

catnip skrev:
Delfin skrev:

De gamle damers motto er: "Hvorfor gå over vejen, når man kan blive kørt over"
2
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3680

Indlægaf Novella » 17. aug 2016, 04:51

ShuruQ skrev:Visse af buddene her - fx de hvide sneakers, fodboldtrøjer, rock-t-shirts, parka, skinny jeans. Jeg kan strække den til hver ting til sin tid, men den liste der, vile de have mændene til at rende rundt nøgne eller skal de klædes i grimme Bilka jeans, hyttesko tilknappet skjorte :gruble:.

http://www.msn.com/da-dk/livsstil/stil/ ... id=U206DHP

Ingen parka og strikhue? :D På Venice Beach, måske? I Danmark i november tænker jeg, at det er et acceptabelt modefænomen og endda kan være ret lækkert.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3418

Indlægaf HappyPaww » 17. aug 2016, 05:11

Men skinny jeans til mænd - uanset alder - skal virkelig bare gå væk! Især dem der har snuppet en 12-årigs stræk denimleggings :tie:
Senest rettet af HappyPaww 17. aug 2016, 07:29, rettet i alt 1 gang.
8
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8440

Indlægaf 2SHY » 17. aug 2016, 05:13

HappyPaww skrev:Men skinny jeans til mænd -uanset alder - skal virkelig bare gå væk! Især dem der har snupper en 12-årigs stræk denimleggings :tie:

Skinny jeans skal bare brændes generelt if you ask me
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"