Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 248
Likede indlæg: 2652

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anilara » 3. okt 2016, 19:09

David Owe findes endnu?!
3
Brugeravatar
paint
Kort karma: 242
Likede indlæg: 8504

Indlægaf paint » 3. okt 2016, 20:13

LadyFox skrev:
paint skrev:At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.

Sådan har jeg det med Fakta! Det er en hjernebryder at sammensætte et helt måltid hvis man kun kan handle i en af vores to butikker i lokalområdet. Selv døgnnetto er bedre :shock:

Jeg har det sådan med både Netto og Fakta. Det er nogenlunde lige så inspirerende som at glo ind i en væg, hvis man skal finde på noget aftensmad.
Netto, har kylling i 17 varianter samt lidt tysk oksekød og nogle polske pølser. That's it. :sur:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 383
Likede indlæg: 1873

Indlægaf Falstria » 3. okt 2016, 20:40

paint skrev:
LadyFox skrev:
paint skrev:At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.

Sådan har jeg det med Fakta! Det er en hjernebryder at sammensætte et helt måltid hvis man kun kan handle i en af vores to butikker i lokalområdet. Selv døgnnetto er bedre :shock:

Jeg har det sådan med både Netto og Fakta. Det er nogenlunde lige så inspirerende som at glo ind i en væg, hvis man skal finde på noget aftensmad.
Netto, har kylling i 17 varianter samt lidt tysk oksekød og nogle polske pølser. That's it. :sur:

Men inden længe har de afskaffet danske BURÆG!!! Meget vigtigt!
Selvom Anima allerede er ude efter skrabeægene også.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1701
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 15602

Indlægaf kidkomb » 3. okt 2016, 21:40

Vores REMA har et ret fint udvalg af fersk kød og et omfattende udvalg af frisk fisk.
Jeg er fan.
0
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 334
Likede indlæg: 5606

Indlægaf Juki » 3. okt 2016, 22:08

Anilara skrev:David Owe findes endnu?!

Det samme gør Basshunter?? :skeptisk:

Har lige set et kort klip fra et af byens diskoteker hvor han åbenbart har optrådt. De unge mennesker der kommer der ved vel knapt nok hvem han er :gammel:
3
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 8305

Indlægaf ManicNinja » 3. okt 2016, 22:21

Falstria skrev:I skal købe noget dillekød i Fakta, det er med til at bevare bestanden af krokodiller :)

Læste det som dillerkød ...

Anyway. Hvis jeg kan være med til at bevare bestanden ved at handle et bestemt sted, såe ...
    4
    "Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
    Brugeravatar
    Falstria

Indlægaf Falstria » 3. okt 2016, 22:29

ManicNinja skrev:
      Falstria skrev:I skal købe noget dillekød i Fakta, det er med til at bevare bestanden af krokodiller :)

Anyway. Hvis jeg kan være med til at bevare bestanden ved at handle et bestemt sted, såe ...

Det gælder vist alt dillekød som sælges i DK :) det behøves ikke være fra Fakta, det er bare det eneste sted jeg har set det.

Overskuddet på krokodillefarmene går til at indsamle og udruge krokodilleæg, udsætte krokodillerne når de er vokset lidt til (minus dem der skal spises, de bliver på farmen), så flere af dem overlever og bliver gamle ude i naturen end hvis naturen havde gjort sit indhug i de små nyklækkede diller (eller dem der stadig ikke var klækket).
      Senest rettet af Falstria 3. okt 2016, 22:33, rettet i alt 1 gang.
      0
      Brugeravatar
      ManicNinja
      Kort karma: 1034
      Likede indlæg: 8305

Indlægaf ManicNinja » 3. okt 2016, 22:31

Falstria skrev:
      ManicNinja skrev:

Det gælder vist alt dillekød som sælges i DK :) det behøves ikke være fra Fakta, det er bare det eneste sted jeg har set det.

Overskuddet går til at indsamle og udruge krokodilleæg, udsætte krokodillerne når de er vokset lidt til, så flere af dem overlever og bliver gamle ude i naturen.

Vi snakker nok en liiiille smule forbi hinanden ... :lol:
        3
        "Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
        Brugeravatar
        Falstria

Indlægaf Falstria » 3. okt 2016, 22:35

ManicNinja skrev:
        Falstria skrev:
        ManicNinja skrev:

Overskuddet går til at indsamle og udruge krokodilleæg, udsætte krokodillerne når de er vokset lidt til, så flere af dem overlever og bliver gamle ude i naturen.

Vi snakker nok en liiiille smule forbi hinanden ... :lol:

Du er slem nu! :lol:
          0
          Brugeravatar
          Fru Sunshine
          Kort karma: 1114
          Geografisk sted: Vendsyssel
          Likede indlæg: 10260

Indlægaf Fru Sunshine » 4. okt 2016, 04:18

At der virkelig er nogen - også herinde - der ikke kender til Svinkløv Badehotel.
          2
          "Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
          Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
          Brugeravatar
          Sangius
          Kort karma: 243
          Likede indlæg: 5290

Indlægaf Sangius » 4. okt 2016, 05:32

Fru Sunshine skrev:At der virkelig er nogen - også herinde - der ikke kender til Svinkløv Badehotel.

Før eller efter det brændte?
          4
          Brugeravatar
          Tricolette
          Kort karma: 160
          Geografisk sted: Himmerland
          Likede indlæg: 1712

Indlægaf Tricolette » 4. okt 2016, 06:12

[url]l[/url]
          Sangius skrev:
          Fru Sunshine skrev:At der virkelig er nogen - også herinde - der ikke kender til Svinkløv Badehotel.

Før det brændte.
          Det har været et meget attraktivt badehotel og et af de få tilbageværende helt autentiske - hvis ikke det eneste.
          Serien Badehotellet har hente meget inspiration der, desuden er flere af udendørsscenerne optaget omkring Svinkløv Badehotel.
          2
          Brugeravatar
          Fru Sunshine
          Kort karma: 1114
          Geografisk sted: Vendsyssel
          Likede indlæg: 10260

Indlægaf Fru Sunshine » 4. okt 2016, 07:05

Sangius skrev:

Før.
          Tricolette sagde resten.
          0
          "Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
          Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
          Ficus
          Kort karma: 115
          Likede indlæg: 1652

Indlægaf Ficus » 4. okt 2016, 07:11

Jeg havde hørt navnet før det brændte, men derudover kendte jeg ikke noget til det. Ligesom jeg heller ikke kender Badehotellet, før jeg lige googlede det.

Jeg undrer mig over at min chef er kommet sent på arbejde i en uge nu, med undskyldning at der var trafik. Vi bor 200 meter fra hinanden... Jeg ser aldrig noget af den trafik :-D
          1
          Brugeravatar
          LadyFox
          Kort karma: 814
          Geografisk sted: Kbh
          Likede indlæg: 12230

Indlægaf LadyFox » 4. okt 2016, 07:48

Tricolette skrev:[url]l[/url]
          Sangius skrev:

Før det brændte.
          Det har været et meget attraktivt badehotel og et af de få tilbageværende helt autentiske - hvis ikke det eneste.
          Serien Badehotellet har hente meget inspiration der, desuden er flere af udendørsscenerne optaget omkring Svinkløv Badehotel.

Vel fordi vi ikke alle sammen kan gå op i danske badehoteller, og serier herom?
          Hvis det at besøge et dansk badehotel ikke har været aktuelt, og man ikke bruger sine weekender med at se serier på DR hvor skulle man så kende til det fra?
          15
          "It was the beginning of the greatest Christmas ever. Little food. No presents. But there was a snowman in their basement."

Tilbage til "Generelt"