Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ShuruQ » 1. sep 2016, 09:33

Pixie88 skrev:Om det nogensinde er lykkedes vejarbejdere at holde vandrør og internetkabler intakte, eller om det simpelthen er et krav i deres kontrakt, at de SKAL smadre et eller andet? Jeg synes altid de formår at ødelægge noget :lol:
For nogle uger siden røg internettet, i dag røg det varme vand.

Det minder mig om engang hvor jeg kom til at følge med i en miniserie i 6 afsnit meget sent om natten. 3 dage i træk, 2 afsnit hver nat, det var helt tilfældigt. Den fangede helt vildt den første nat, så jeg var jo nødt til at se de sidste 4 afsnit. På tredje nat da der var ca. en halv time tilbage af sidste afsnit gik TV'et i sort :stoned:, der var det også nogle vejarbejdere da havde raget et forkert sted, jeg var så negativ og jeg kan ikke finde serien for jeg kan ikke huske hvad den hed ej hellere navnene på nogle af karaktererne. Lorte vejarbejdere :evil:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 528
Likede indlæg: 2495

Indlægaf Bøtte » 1. sep 2016, 11:39

At man løber ind i en butik med det formål at komme først til træk-et-nummer-maskinen.

Butikken var tom, og jeg var næsten henne ved døren, da jeg blev overhalet af en dame, der løb ind i butikken.

Og alligevel var jeg først ude af butikken :-D
6
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11776

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. sep 2016, 11:55

Hvorfor det virker som om Chris er meget mere i fokus end hans gardiner er.

gardin.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
The more I eat the butter I feel
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 656

Indlægaf Jailbird » 1. sep 2016, 12:08

Damen foran mig i Netto-køen som købte omkring 60-70 pakker kiks (orange og blå æsker). De må satme smage godt, jeg har ikke set dem før.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6075

Indlægaf LadyFox » 1. sep 2016, 15:38

Hvornår størrelse M og str 40-42 er blevet den samme størrelse? :gruble:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9724

Indlægaf kidkomb » 1. sep 2016, 15:41

LadyFox skrev:Hvornår størrelse M og str 40-42 er blevet den samme størrelse? :gruble:

Det giver mening, hvis man springer mellem str også.
Altså 36-38 S, 40-42 M og 44-46 L
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 1. sep 2016, 15:41

Jailbird skrev:Damen foran mig i Netto-køen som købte omkring 60-70 pakker kiks (orange og blå æsker). De må satme smage godt, jeg har ikke set dem før.

Mon coupon-hunting er nået til Danmark :lol:?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 1. sep 2016, 15:44

kidkomb skrev:
LadyFox skrev:Hvornår størrelse M og str 40-42 er blevet den samme størrelse? :gruble:

Jeg ved det ikke - jeg synes bare jeg plejer at passe en medium lige så godt som jeg plejer at passe en str. 38. 40 eller 42 har aldrig siddet godt på mig.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9724

Indlægaf kidkomb » 1. sep 2016, 15:44

LadyFox skrev:
kidkomb skrev:

Jeg ved det ikke - jeg synes bare jeg plejer at passe en medium lige så godt som jeg plejer at passe en str. 38. 40 eller 42 har aldrig siddet godt på mig.

Før i tiden var det vist også mest normalt at: 36 s, 38 M og 40 L
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 1. sep 2016, 15:46

kidkomb skrev:
LadyFox skrev:
kidkomb skrev:

Før i tiden var det vist også mest normalt at: 36 s, 38 M og 40 L

Det tænkte jeg nok :D
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 348
Likede indlæg: 2379

Indlægaf achillaxedprune » 1. sep 2016, 16:12

kidkomb skrev:

Det synes jeg ikke giver mening... XS = 34, S = 36, M = 38, L = 40 og XL = 42.

Men jeg har også stødt på, at man begynder at gøre størrelserne større. Det er noget mærkeligt noget. Som om man magisk bliver mindre fordi de ændrer på størrelserne... :)
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2390

Indlægaf Juki » 1. sep 2016, 16:37

Hvorfor det er så fascinerende og giver en form for nydelse at se videoer som den her (Ca. 5 minutter inde) med en cyste der fjernes :gruble: :genert:

(Ikke for sarte sjæle)
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3481

Indlægaf FruDulle » 1. sep 2016, 18:02

FruDulle skrev:
Muspel skrev:
FruDulle skrev:
Muspel skrev:
FruDulle skrev:
Tibbler skrev:
FruDulle skrev:Radioprogrammer "Københavnermodellen". Har fulgt det more or less fra start...jeg er stadig lidt WTF

Jeg hørte også noget af det en dag. Er det "For real" eller satire? - Det kunne jeg nemlig slet ikke regne ud.

Pas

Det er satire. Men ikke ret sjovt.

Er det ikke et mix? Uanset er det virkelig mærkeligt. Og mega plat afslutning

Gud! Du har ret. Nu googlede jeg lige. Jeg var skråsikker på, det var satire. Men åbenbart ikke rigtigt. Nu er jeg med på at være mystificeret

Jeg har altid ret ;)

Kasper Nielsen har lige skrevet på fb

"Københavnermodellen på Radio 24Syv var på alle måder et vildt projekt for mig.
Mange har været i tvivl om, hvor meget det havde hold i virkeligheden. Jeg har således også fået mange beskeder der enten bakkede mig op eller svinede mig til i forbindelse med vores undervisning af de unge muslimske radikaliseringstruede mænd. Det har været fantastisk at mærke at lytterne har levet sig ind i vores projekt.
Nu er programmet slut og nu er det på tide at fortælle at programmet i bund og grund har været fiktion.
Jeg og Mads Brügger samt Mikael Bertelsen har fået ideen og den er udviklet i samarbejde med min gode ven og kollega Brian Lykke.
Brian og jeg spiller forvrængede udgaver af os selv, jeg har hovedsageligt stået for manuskriptet, der udformet som en slags rollespil - med god konsulentbistand fra Kim Lykke og vores producer, Zissel og Brian Lykke. Brian har hovedsageligt instrueret i godt samarbejde med mig og vores producer Zissel.
De unge er castet, MEN bruger helt klart dem selv i deres roller. Den "farlige" Rahil spilles således af Nedim der tidligere har været bandemedlem, men som nu er det rareste og sjoveste stykke mandfolk.
Vores fælles fjende Ulla fra Københavns antiradikaliseringsafdeling er skuespiller. Og den konverterede Mo er skuespiller.
Jeg har lært sindssygt meget af det her projekt og jeg håber at få liv til at behandle ømtålelige emner på lignende vis engang i fremtiden.
Kærligst Kasper"
0
Whatever
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4452

Indlægaf Rosa Espinosa » 1. sep 2016, 18:08

Juki skrev:Hvorfor det er så fascinerende og giver en form for nydelse at se videoer som den her (Ca. 5 minutter inde) med en cyste der fjernes :gruble: :genert:

(Ikke for sarte sjæle)

Uhhh der var meget der gemte sig. Det er en af de gode :D
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 1. sep 2016, 18:23

Jeg undrer mig over at man kan undrer sig over at der indimellem kan rode lidt når man er 2 børn og en voksen på ca. 15 kvadratmeter :gruble:?

Jeg roder og op dagligt, gør rent dagligt, men når børnene er her roder der altså lidt nogle gange, jeg ved ikke hvordan det skulle undgås på den begrænsede plads, selvom der rodes op flere gange dagligt, så roder det altså hurtigt igen.
0

Tilbage til "Generelt"