Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8416
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 2. sep 2016, 07:41

Spjaerten skrev:
Ado skrev:
Lemonella skrev:
Ado skrev:Trolls med dårlig humor. Jeg undrer mig virkelig over, hvordan man kan sidde og tænke: "Hey, jeg opretter lige en drilletråd om min mand og lort og stoppet toilet. Det bliver spas! Gak og løjer!".

Jamen så må vi andre jo følge op på tråden og sørge for den bliver mere underholdende. :D

Men...jeg er nok bare vokset fra de tråde. :wacko:

Jeg havde ellers mistænkt dig for at være troll'en :lol:

Men er enig - de er mega trælse. Men elsker der er en der har oprettet en profil og kaldt den Esther sk og hun selv hedder Esther k, det er næsten det sjoveste deri

Min humor er langt over det der niveau. :wacko: Det der minder om en fuld træls onkel, der har hovedrollen i en revy i en landsby.
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 2. sep 2016, 07:51

Ado skrev:Trolls med dårlig humor. Jeg undrer mig virkelig over, hvordan man kan sidde og tænke: "Hey, jeg opretter lige en drilletråd om min mand og lort og stoppet toilet. Det bliver spas! Gak og løjer!".

Jeg fatter det heller ikke. Jeg synes for så vidt det er fedt nok med en troll i ny og næ, men for helvede, der nogle bedre tak.

Jeg var lige ved i går at finde en eller anden tråd hvor i jeg kunne slynge ud at jeg håbede der snart kom en troll med en virkelig gennemført agenda i stedet for det der pre-pubertære gejl.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 2. sep 2016, 08:34

Flora skrev:
Kommodedyret skrev:Hvorfor der er noget ude på min altan der kvækker som en stor fed skrubtudse, når jeg bor højt oppe?!
Hvad er det, og hvor kommer det fra??

:panik:

Kan det være du har taget en prins med hjem som du er kommet til at kysse? Sådan nogle kan vist godt udvikle sig til frøer :D

Jeg er rimelig sikker på at der ikke sidder en tronarving i våddragt ude på min altan, men det kan selvfølgelig være at han har gemt sig bag tomatplanterne :gruble:
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 258
Likede indlæg: 4268

Indlægaf Flora » 2. sep 2016, 08:46

Kommodedyret skrev:
Flora skrev:
Kommodedyret skrev:Hvorfor der er noget ude på min altan der kvækker som en stor fed skrubtudse, når jeg bor højt oppe?!
Hvad er det, og hvor kommer det fra??

:panik:

Kan det være du har taget en prins med hjem som du er kommet til at kysse? Sådan nogle kan vist godt udvikle sig til frøer :D

Jeg er rimelig sikker på at der ikke sidder en tronarving i våddragt ude på min altan, men det kan selvfølgelig være at han har gemt sig bag tomatplanterne :gruble:

Ja, de er vist særligt glade for at sidde blandt tomater, så det er slet ikke utænkeligt. Du er næsten nødt til at gå ud og checke det :D
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 2. sep 2016, 09:47

Hvordan terapeut egentlig udtales. Mange omkring mig siger "terapøjt', hvilket jeg synes lyder maks underligt - 'terapøvt' lyder bedre :cool:
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
PerXX
Kort karma: 2
Likede indlæg: 87

Indlægaf PerXX » 2. sep 2016, 09:59

Pixie88 skrev:Hvordan terapeut egentlig udtales. Mange omkring mig siger "terapøjt', hvilket jeg synes lyder maks underligt - 'terapøvt' lyder bedre :cool:

Det er også den korrekte udtale!
http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=terapeut
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3435

Indlægaf dgd2007 » 2. sep 2016, 10:05

Pixie88 skrev:Hvordan terapeut egentlig udtales. Mange omkring mig siger "terapøjt', hvilket jeg synes lyder maks underligt - 'terapøvt' lyder bedre :cool:

Ja, det andet er jo tysk. Mærkeligt, at det er dukket op igen. For mig er det noget, der hører mine bedsteforældres generation til (fødselsårgange 1895-1905). :)

Men der er jo også nogle, der udtaler "euro" (pengene) på tysk.
3
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 2. sep 2016, 10:12

dgd2007 skrev:

Ja, det andet er jo tysk. Mærkeligt, at det er dukket op igen. For mig er det noget, der hører mine bedsteforældres generation til (fødselsårgange 1895-1905). :)

Men der er jo også nogle, der udtaler "euro" (pengene) på tysk.

Jeg oplever det meget hos min jævnaldrende (80'er børn) især hvis de er opvokset i en jysk forstad eller på landet. Især hvis de er fra Randers ellers omegn :gruble:

Edit: Dem jeg kender fra Randers siger også øjro!
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8416
Kontakt:

Indlægaf Ado » 2. sep 2016, 10:48

ShuruQ skrev:

Jeg fatter det heller ikke. Jeg synes for så vidt det er fedt nok med en troll i ny og næ, men for helvede, der nogle bedre tak.

Jeg var lige ved i går at finde en eller anden tråd hvor i jeg kunne slynge ud at jeg håbede der snart kom en troll med en virkelig gennemført agenda i stedet for det der pre-pubertære gejl.

Det er så plat, at jeg bliver irriteret over, at nogen er i besiddelse af så ringe humor. Vi er jo for fanden ikke en flok Slots-øl drikkende bonderøve.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 2. sep 2016, 10:50

Ado skrev:
ShuruQ skrev:

Det er så plat, at jeg bliver irriteret over, at nogen er i besiddelse af så ringe humor. Vi er jo for fanden ikke en flok Slots-øl drikkende bonderøve.

Nej det er ikke ligefrem til en comedy-award :tie:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 2. sep 2016, 10:53

ShuruQ skrev:
Ado skrev:
ShuruQ skrev:

Nej det er ikke ligefrem til en comedy-award :tie:.

Der var Chokoladedronningen og ham med sæden i syltetøjsglassene på loftet en smule mere gennemførte.
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2145

Indlægaf sigge » 2. sep 2016, 11:31

ShuruQ skrev:
Der var Chokoladedronningen og ham med sæden i syltetøjsglassene på loftet en smule mere gennemførte.

Den sidstnævnte tråd gik jeg (heldigvis!) glip af, men det får mig til at tænke på, om Ole Bornedal mon har læst med på den gamle debat og deraf fået ideen til en af de første scener i "1864". :gruble:
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 2. sep 2016, 11:36

sigge skrev:
ShuruQ skrev:

Den sidstnævnte tråd gik jeg (heldigvis!) glip af, men det får mig til at tænke på, om Ole Bornedal mon har læst med på den gamle debat og deraf fået ideen til en af de første scener i "1864". :gruble:

Den var ellers ret sjov :-D.

Men det kan da egentligt godt være, eller måske var det Ole Bornedal bag den profil :gruble:.
2
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2145

Indlægaf sigge » 2. sep 2016, 11:42

ShuruQ skrev:
sigge skrev:
ShuruQ skrev:

Den var ellers ret sjov :-D.

Men det kan da egentligt godt være, eller måske var det Ole Bornedal bag den profil :gruble:.

Nårh ja! Det var da Ole selv, der lige skulle prøve provokationsværdien af. :-D
1
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1048

Indlægaf Guldfisk » 2. sep 2016, 12:43

Ado skrev:Det er så plat, at jeg bliver irriteret over, at nogen er i besiddelse af så ringe humor. Vi er jo for fanden ikke en flok Slots-øl drikkende bonderøve.

Jeg er!
Men nyder gerne mine slots og min markudsigt uden kedelige opdigtede historier, der ikke engang kan kaste hverken grin eller en halvspændende hypotetisk debat af sig.
1

Tilbage til "Generelt"