Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8419
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 2. sep 2016, 12:56

Guldfisk skrev:
Ado skrev:Det er så plat, at jeg bliver irriteret over, at nogen er i besiddelse af så ringe humor. Vi er jo for fanden ikke en flok Slots-øl drikkende bonderøve.

Jeg er!
Men nyder gerne mine slots og min markudsigt uden kedelige opdigtede historier, der ikke engang kan kaste hverken grin eller en halvspændende hypotetisk debat af sig.

Men så er du heller ikke den trælse Slots-type. :P
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1156
Likede indlæg: 6803

Indlægaf Wizzze » 2. sep 2016, 13:21

Mon den "ferie" gav minder nok til resten af livet? Det må man håbe, siden det ser ud til der ikke kommer flere :gruble:

http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-09-02 ... aa-livstid

:tie:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2371

Indlægaf achillaxedprune » 2. sep 2016, 13:32

ShuruQ skrev:Der var Chokoladedronningen og ham med sæden i syltetøjsglassene på loftet en smule mere gennemførte.

Ingen af dem var trolls, så vidt jeg ved. Nok derfor de var bedre. :-p
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 2. sep 2016, 13:40

achillaxedprune skrev:
ShuruQ skrev:Der var Chokoladedronningen og ham med sæden i syltetøjsglassene på loftet en smule mere gennemførte.

Ingen af dem var trolls, så vidt jeg ved. Nok derfor de var bedre. :-p

Ahr okay. Godt så :lol:.

Men uden at tage munden for fuld tror jeg omvendt godt jeg kan konstatere at der trods alt har været trolls herinde der var bedre til deres kram end hende Esther og den stakkel Frode med racermave :-p.

Dog troll eller ej, så var det temmelig gennemført at hende med nettoposen kaldte sig chokoladedronningen, det passede i hvert fald som fod i hose.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1156
Likede indlæg: 6803

Indlægaf Wizzze » 2. sep 2016, 13:42

ShuruQ skrev:
Ado skrev:
ShuruQ skrev:
Ado skrev:Trolls med dårlig humor. Jeg undrer mig virkelig over, hvordan man kan sidde og tænke: "Hey, jeg opretter lige en drilletråd om min mand og lort og stoppet toilet. Det bliver spas! Gak og løjer!".

Jeg fatter det heller ikke. Jeg synes for så vidt det er fedt nok med en troll i ny og næ, men for helvede, der nogle bedre tak.

Jeg var lige ved i går at finde en eller anden tråd hvor i jeg kunne slynge ud at jeg håbede der snart kom en troll med en virkelig gennemført agenda i stedet for det der pre-pubertære gejl.

Det er så plat, at jeg bliver irriteret over, at nogen er i besiddelse af så ringe humor. Vi er jo for fanden ikke en flok Slots-øl drikkende bonderøve.

Nej det er ikke ligefrem til en comedy-award :tie:.

Eftersom Jonatan Spang vandt, så vil jeg ellers sige, det er lige til en award :devil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 2. sep 2016, 13:45

Wizzze skrev:
ShuruQ skrev:
Ado skrev:
ShuruQ skrev:
Ado skrev:Trolls med dårlig humor. Jeg undrer mig virkelig over, hvordan man kan sidde og tænke: "Hey, jeg opretter lige en drilletråd om min mand og lort og stoppet toilet. Det bliver spas! Gak og løjer!".

Jeg fatter det heller ikke. Jeg synes for så vidt det er fedt nok med en troll i ny og næ, men for helvede, der nogle bedre tak.

Jeg var lige ved i går at finde en eller anden tråd hvor i jeg kunne slynge ud at jeg håbede der snart kom en troll med en virkelig gennemført agenda i stedet for det der pre-pubertære gejl.

Det er så plat, at jeg bliver irriteret over, at nogen er i besiddelse af så ringe humor. Vi er jo for fanden ikke en flok Slots-øl drikkende bonderøve.

Nej det er ikke ligefrem til en comedy-award :tie:.

Eftersom Jonatan Spang vandt, så vil jeg ellers sige, det er lige til en award :devil:

I det hele taget, ik' :genert:. Så er det der Zulu Comedy Award en gang bræk, for et par år siden da Rasmus Bjerg var vært, jeg har aldrig kedet mig så meget som da jeg så det show. Jo, måske da jeg påtvang mig selv at se Breaking the waves :tie:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 567

Indlægaf Lulu » 2. sep 2016, 13:53

Om min chef er blevet syg.

Han ringede op kl 15.40 og skulle snakke de sidste opgaver igennem, og sagde samtidig med ok nu lukker jeg øjnene og sender det af sted.

Han er arbejdsnarkoman der har svært ved at folk gerne vil gå kl 16 når de har fri kombineret med kontrolfreak der altid skal sørge for at han får sat det sidste punktum så han kan sige han har været med til at lave opgaven der skal sendes ud.
0
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 2. sep 2016, 15:55

Hvorfor der ikke er sikkerhedsseler i busserne, og hvorfor buschaufførene kører uden sele ?(i hvert fald her hvor jeg bor)
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6027

Indlægaf LadyFox » 2. sep 2016, 16:16

Hvorfor man ikke kan købe en enkelt squash-grønsag i den netto der er her hvor min veninde bor. Der er kun pakker med to.

Det giver da mere mening at sælge dem pr. Styk, og så kunne dem der skal bruge to jo bare købe to enkelte i stedet.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 258
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Flora » 2. sep 2016, 17:54

LadyFox skrev:Hvorfor man ikke kan købe en enkelt squash-grønsag i den netto der er her hvor min veninde bor. Der er kun pakker med to.

Det giver da mere mening at sælge dem pr. Styk, og så kunne dem der skal bruge to jo bare købe to enkelte i stedet.

Ja, for køber. Men butikken vil da sikkert hellere sælge to end en og så er de nok ligeglade med om du spiser nr. to eller smider den ud når den bliver for gammel ;)
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 2. sep 2016, 17:59

Flora skrev:
LadyFox skrev:Hvorfor man ikke kan købe en enkelt squash-grønsag i den netto der er her hvor min veninde bor. Der er kun pakker med to.

Ja, for køber. Men butikken vil da sikkert hellere sælge to end en og så er de nok ligeglade med om du spiser nr. to eller smider den ud når den bliver for gammel ;)

Bortset fra jeg valgte ikke at købe nogen Squash, for jeg kan ikke forsvarer at købe noget helt bevidst om at jeg vil ende med at smide halvdelen eller mere ud.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 258
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Flora » 2. sep 2016, 18:07

LadyFox skrev:
Flora skrev:

Bortset fra jeg valgte ikke at købe nogen Squash, for jeg kan ikke forsvarer at købe noget helt bevidst om at jeg vil ende med at smide halvdelen eller mere ud.

Nej, det ville jeg heller ikke. Men jeg tænker mange køber de to fordi de nu engang står og skal bruge en og så regner de med de nok skal få brugt den anden også. Og så har jo butikken jo solgt det dobbelte af hvad kunden kom efter. Tror bare det er det der er årsagen.

Men jeg er da helt enig med dig i at de burde sælge dem enkeltvis også :)
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 2. sep 2016, 18:21

Flora skrev:
LadyFox skrev:
Flora skrev:

Nej, det ville jeg heller ikke. Men jeg tænker mange køber de to fordi de nu engang står og skal bruge en og så regner de med de nok skal få brugt den anden også. Og så har jo butikken jo solgt det dobbelte af hvad kunden kom efter. Tror bare det er det der er årsagen.

Men jeg er da helt enig med dig i at de burde sælge dem enkeltvis også :)

Ja, var de smarte kunne de jo bare sælge en single Squash en krone dyrerer end hvis man købte to styks. Så havde det nok gået op alligevel. :)
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10298

Indlægaf icelady » 3. sep 2016, 09:32

Hvorfor jeg på FB pludselig ikke kan bruge søgefunktionen mere i grupper?

Kan søge på mit eget navn, og selvom jeg har lavet både opslag og kommenteret andres opslag, kommer der intet frem.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 613
Likede indlæg: 3423

Indlægaf FruDulle » 3. sep 2016, 09:43

Vores tidligere au pair som tog røven på os, ikke er blevet klog af skade. Nu er der nogle piger som har kontaktet mig som også er blevet snydt af hende og der er nu en politianmeldelse på vej. Håber at hun kommer ned med nakken! Karma is a bitch!!!
0
Whatever

Tilbage til "Generelt"