Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ShuruQ » 3. sep 2016, 12:52

Facebookappen på min telefon. Hver gang jeg låser telefonen op popper der et vindue op med "facebook svarer ikke", kan så lukke eller rapportere problemet. Det da så er mærkeligt er at der ingen apps er åbne, og jeg ikke forsøger at åbne Facebook, så hvorfor den besked bliver ved med at komme til trods aner jeg ikke.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 3. sep 2016, 14:35

Om SparNord's netbank er nede.

Jeg kan fint bruge alt andet på nettet, men når jeg åbner deres side står den bare og loader i et væk :gruble:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Indlægaf Smiling_Goat » 4. sep 2016, 07:21

Hvordan filmen Angry Birds er endt i handlen. Det er jo xenofobi så det batter, den handler om.

Fremmede folk kommer til byen. Hovedrollen argumenterer for, hvordan de ikke hører til, fordi de ser anderledes ud osv. Der kommer bare flere og flere af de fremmede - de vælter ind - og den eneste, der kan redde alle er "The Mighty Eagle."

The fuck?
2
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Flora » 4. sep 2016, 17:02

Hvordan Mette Blomsterberg formår at lave SÅ mange lækre kager og desserter uden at være svært overvægtig :gruble:
3
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8522

Indlægaf 2SHY » 4. sep 2016, 17:36

But why? :gruble: Kan man nu ikke længere bare skovle skrællet sammen med hånden?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9722

Indlægaf kidkomb » 4. sep 2016, 17:39

2SHY skrev:But why? :gruble: Kan man nu ikke længere bare skovle skrællet sammen med hånden?

At åbne skraldespanden og skrælle direkte derned i, hvis man ikke kan med skræller i hånden, er åbenbart også meget uoverkommeligt.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 169
Likede indlæg: 893

Indlægaf Æble » 4. sep 2016, 17:40

2SHY skrev:But why? :gruble: Kan man nu ikke længere bare skovle skrællet sammen med hånden?

Eller direkte i affaldsposen? Det der er da så meget plasticspild.
4
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9722

Indlægaf kidkomb » 4. sep 2016, 17:40

Smiling_Goat skrev:Hvordan filmen Angry Birds er endt i handlen. Det er jo xenofobi så det batter, den handler om.

Fremmede folk kommer til byen. Hovedrollen argumenterer for, hvordan de ikke hører til, fordi de ser anderledes ud osv. Der kommer bare flere og flere af de fremmede - de vælter ind - og den eneste, der kan redde alle er "The Mighty Eagle."

The fuck?

Jeg var også helt mundlam da jeg så den. Plus de lige er selvmordsbombere også :shock:
Jeg havde nærmest lyst til at holde barnet for øjene.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 143
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1459

Indlægaf vUlpeS » 4. sep 2016, 17:48

Hold da op en gang skamløst miljøgrisseri, det er da lige til at blive harm over.
0
Profesionales sin iguales, modestia aparte.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 4. sep 2016, 17:50

kidkomb skrev:

At åbne skraldespanden og skrælle direkte derned i, hvis man ikke kan med skræller i hånden, er åbenbart også meget uoverkommeligt.

Ja det tænkte jeg også. Jeg skræller selv så vidt muligt direkte i skraldespanden (i hvert fald gulerødder), så det der er virkelig sært
1

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 4. sep 2016, 17:52

Æble skrev:

Fuldstændig. Men der er da åbenbart nogen der gider betale 18 kr for det siden det kan findes i Fakta
0

Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3885

Indlægaf Delfin » 4. sep 2016, 18:13

2SHY skrev:
Æble skrev:

Fuldstændig. Men der er da åbenbart nogen der gider betale 18 kr for det siden det kan findes i Fakta

3 stk 18 kr :ticks:

Hvis man absolut vil samle det i noget, kan man vel bruge en skål eller en tom emballage
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3885

Indlægaf Delfin » 4. sep 2016, 18:15

og nu ser jeg lige, at den via billedet indirekte opfordrer til at skrælle under rindende vand :nerve:
3
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 4. sep 2016, 18:18

Delfin skrev:
2SHY skrev:
Æble skrev:

3 stk 18 kr :ticks:

Hvis man absolut vil samle det i noget, kan man vel bruge en skål eller en tom emballage

Præcis! Ej det er så overflødigt et produkt at jeg nærmest ikke kan forstå at det er havnet i handlen
1

Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 4. sep 2016, 18:18

At det først som 28 årig er gået op for mig, at det kun er nødvendigt at putte shampoo i hårrødderne.
Jeg sparer penge på shampoo, mit hår filtrer ikke længere og det bliver ikke unødvendigt beskadiget :banan:

It's a win/win sitjuæsjen.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Generelt"