Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5036

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fyrst Eberhard » 9. sep 2016, 22:02

... Hvorfor Milena Penkowa har behov for at være så usympatisk.

Tidligere i dag, udvandrede hun i protest fra et interview på Radio24syv, og selvom det naturligvis var uheldigt, at værterne stillede det samme spørgsmål igen og igen, tror jeg de blev forvirrede, fordi hun var så ekstremt aggressiv, arrogant og svarede fuldkommen uforståeligt på, om hun i det mindste ville gå med til at indrømme, at retten fandt det bevist, at hun havde begået dokumentfalsk. Det er ret tydeligt en bevidst strategi fra hendes side; benægt og ævl om "frifundet"

Ud fra dette korte interview, så virker det ret utroligt, at hun er/har været hjerneforsker. Hun virker ikke specielt begavet eller objektiv i det. Under alle omstændigheder, så er Penkowa meget svær at tage seriøs i nogen sammenhænge.

http://www.radio24syv.dk/programmer/rep ... arkivlink/
7
Peace!
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 811
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8350
Kontakt:

Indlægaf Ado » 10. sep 2016, 07:16

Penkowa er ualmindelig usympatisk. Det eneste levende hun er sød (oprigtig sød) overfor er hendes hund. Alle andre føler hun sig hævet over. Jeg kan virkelig ikke klare hende.
7
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 571
Likede indlæg: 5086

Indlægaf ManicNinja » 10. sep 2016, 08:32

Jeg tænker, hun er et fint og illustrativt eksempel i forhold til diskussionen om psykopatiske træk:

Hun tager ikke ansvar, men manipulerer skylden over på andre - var der ikke noget med en ung forskerspire, der havde været hendes assistent, og som var ved at få hele skylden for hendes svindelnummer?

Hun har tydeligvis følt sig hævet over gængse regler og normer

Hun er sindssygt forfængelig og kan ikke tåle nogen form for kritik eller modspil

Hun har formået at manipulere/fedte/lyve/intrigere sig til forskningsmidler og goder i forskningsverdenen, som hun dybest set ikke havde ret til, på bekostning af oprigtige og hårdtarbejdende kolleger.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5880

Indlægaf Smiling_Goat » 10. sep 2016, 09:46

Om der er andre, der oplever at gå på gaden, passe sig selv og gå forbi en person, der nidstirrer én med indædt had i blikket. Det er så dem jeg går med påtaler blikket - nogle gange opdager jeg det ikke engang selv.

Sidst var det min kæreste, der påtalte det ved at spørge, om jeg engang havde pisset den kvinde af, vi lige havde passeret, for hun så ud til at virkelig ikke kunne lide mig (jeg kendte hende ikke.)

Jeg har aldrig lagt mærke til det før, men det er sket flere gange inden for det sidste år, så jeg ved ikke, om det altid er sket, uden jeg har opdaget det. Så gad vide, om det er normalt - og i så fald, hvad går det så lige ud på? Det er folk, jeg aldrig har mødt før i mit liv, så jeg ved ikke, hvordan jeg kan vække den slags følelser. Måske ser de bare hadefulde ud fra naturens hånd? Det er i hvert fald sært.
0
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 719

Indlægaf Lykke » 10. sep 2016, 11:20

Den person som troede han havde retten over en fælles vaskemaskine fordi hans tøj var i maskinen.
Jeg bliver lidt sindssyg over sådan noget. En ledig maskine er en ledig maskine.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8454

Indlægaf 2SHY » 10. sep 2016, 16:17

Hvorfor der er de fynske regionale nyheder på TV2 i stedet for dem fra region Sjælland :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 10. sep 2016, 16:25

2SHY skrev:Hvorfor der er de fynske regionale nyheder på TV2 i stedet for dem fra region Sjælland :gruble:

De spreder vidt - jeg får dem også på den "normale" TV2-kanal her på Als, så jeg skal finde en anden installeret TV2-kanal for at se TVSyd.
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 10. sep 2016, 16:30

Guilded_Lily skrev:
2SHY skrev:Hvorfor der er de fynske regionale nyheder på TV2 i stedet for dem fra region Sjælland :gruble:

De spreder vidt - jeg får dem også på den "normale" TV2-kanal her på Als, så jeg skal finde en anden installeret TV2-kanal for at se TVSyd.

De plejer ellers altid at vise dem fra TV2 Øst :gruble: Men okay... Det er da også sket af og til at der er blevet vist fra bl.a. TV Midt-Vest i stedet for TV Nord
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 10. sep 2016, 16:39

2SHY skrev:
Guilded_Lily skrev:

De plejer ellers altid at vise dem fra TV2 Øst :gruble: Men okay... Det er da også sket af og til at der er blevet vist fra bl.a. TV Midt-Vest i stedet for TV Nord

Jeg roder tingene sammen. Det er Lorry, jeg får. Til gengæld får jeg P4 Fyn i bilen her, indtil jeg kører 1,5 km vestpå, så springer den til P4 Syd :stoned:
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 10. sep 2016, 17:13

Guilded_Lily skrev:
2SHY skrev:
Guilded_Lily skrev:

Jeg roder tingene sammen. Det er Lorry, jeg får. Til gengæld får jeg P4 Fyn i bilen her, indtil jeg kører 1,5 km vestpå, så springer den til P4 Syd :stoned:

:lol: Hvor sært!

Til gengæld kan min wake up light kun tage Radio Sydhavsøerne... og hvis jeg husker ret så også noget på tysk. Og det er ikke lige mig :genert:
0

Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 10. sep 2016, 17:22

2SHY skrev:
Guilded_Lily skrev:

:lol: Hvor sært!

Til gengæld kan min wake up light kun tage Radio Sydhavsøerne... og hvis jeg husker ret så også noget på tysk. Og det er ikke lige mig :genert:

Tysk radio stinker! Jeg skal altid kæmpe mig gennem 4-5 forskellige tyske stationer, før jeg finder en dansk.
0
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 564

Indlægaf Lulu » 10. sep 2016, 19:42

At jeg åbenbart er blevet sådan en der føler sig hævet over at bruge blinklys når jeg kører bil? :gruble:

Jeg tog mig selv i det flere gange da jeg kørte i dag.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1341

Indlægaf Sophies-mor » 10. sep 2016, 21:18

Et rødt kort.
1
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Indlægaf icelady » 10. sep 2016, 22:22

Om muslimer i DK kan fejre Pilgrimsfærden med fyrværkeri? :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3423

Indlægaf HappyPaww » 11. sep 2016, 06:31

Smiling_Goat skrev:Om der er andre, der oplever at gå på gaden, passe sig selv og gå forbi en person, der nidstirrer én med indædt had i blikket. Det er så dem jeg går med påtaler blikket - nogle gange opdager jeg det ikke engang selv.

Sidst var det min kæreste, der påtalte det ved at spørge, om jeg engang havde pisset den kvinde af, vi lige havde passeret, for hun så ud til at virkelig ikke kunne lide mig (jeg kendte hende ikke.)

Jeg har aldrig lagt mærke til det før, men det er sket flere gange inden for det sidste år, så jeg ved ikke, om det altid er sket, uden jeg har opdaget det. Så gad vide, om det er normalt - og i så fald, hvad går det så lige ud på? Det er folk, jeg aldrig har mødt før i mit liv, så jeg ved ikke, hvordan jeg kan vække den slags følelser. Måske ser de bare hadefulde ud fra naturens hånd? Det er i hvert fald sært.

Enten lider hun, som så mange andre, bare af "resting bitch face". Eller også er min teori, at du er for lækker og hun er sur over at du går rundt med en lækker fyr, når hun bare er en single, plain jane der bare er sur og bitter :D Den slags findes...
0

Tilbage til "Generelt"