Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 607
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 8719

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 22. sep 2016, 18:15

Fynbo skrev:
ShuruQ skrev:Jeg undrer mig over hvilket mærke de tørklæder er?

Det ligner Bilkaavisen herfra :genert:.

Som der står i annoncen, er mærket Lala Berlin.
https://www.wakakuu.com/da_dk/designers ... cgodMEgKTw

Jeg tror, annoncen er fra Føtex....

Jep, det er Føtex :)
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 22. sep 2016, 18:18

FruDulle skrev:Jeg har noget fra lala Berlin, ikke lige i den prisklasse dog. Det kan ikke forarge mig at et tørklæde kan ligge til den pris. Hvis folk vil det, så fred være med det. Det er spørgsmål om prioritet. Jeg har en stak tasker i +5000 kr klassen og det synes mange jo også er håbløst vanvittigt.

Det er ikke bare prisen jeg synes er vanvittig, det er faktisk mest prisen kombineret med at tørklædet lægget så tæt op af patisaner tørklædet, at det vel nærmest er en kopi.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 878
Likede indlæg: 4970

Indlægaf FruDulle » 22. sep 2016, 18:26

LadyFox skrev:
FruDulle skrev:Jeg har noget fra lala Berlin, ikke lige i den prisklasse dog. Det kan ikke forarge mig at et tørklæde kan ligge til den pris. Hvis folk vil det, så fred være med det. Det er spørgsmål om prioritet. Jeg har en stak tasker i +5000 kr klassen og det synes mange jo også er håbløst vanvittigt.

Det er ikke bare prisen jeg synes er vanvittig, det er faktisk mest prisen kombineret med at tørklædet lægget så tæt op af patisaner tørklædet, at det vel nærmest er en kopi.

Når man ser det bredt ud så kan man se at det en slags partisaner Tetris design, så ingen tvivl om at ja det er jo udgangspunktet. Partisaner er jo meget moderne for tiden hvor der også bliver lavet shorts, kjoler og skjorter osv i det.
Men sådan er der jo 1000vis af designs der er.
0
Whatever
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 22. sep 2016, 18:28

FruDulle skrev:
LadyFox skrev:

Når man ser det bredt ud så kan man se at det en slags partisaner Tetris design, så ingen tvivl om at ja det er jo udgangspunktet. Partisaner er jo meget moderne for tiden hvor der også bliver lavet shorts, kjoler og skjorter osv i det.

Jo. Men derfor kan jeg vel godt synes det er spøjst at folk gider at give flere tusinde kroner for et tørklæde der er så inspireret af et tørklæde der kan købes for 100 kroner.
2
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 878
Likede indlæg: 4970

Indlægaf FruDulle » 22. sep 2016, 18:33

LadyFox skrev:
FruDulle skrev:
LadyFox skrev:

Jo. Men derfor kan jeg vel godt synes det er spøjst at folk gider at give flere tusinde kroner for et tørklæde der er så inspireret af et tørklæde der kan købes for 100 kroner.

Ja bestemt. Jeg skrev også bare min mening :)

Jeg ville aldrig selv købe noget der i den grad ligner noget andet og da slet ikke til den pris.
1
Whatever
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 308
Likede indlæg: 6845

Indlægaf Fyrst Eberhard » 23. sep 2016, 09:06

Anders Foghs hjemmevideoer.

Nå, men underholdende er det i hvert fald. SKÅL!

https://m.facebook.com/andersfoghrasmus ... D&fref=nf#
2
Peace!
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1073
Likede indlæg: 7866

Indlægaf ShuruQ » 23. sep 2016, 10:01

Et opkald jeg havde fået men ikke besvaret. Kiggede og da det i farten lignede min tandlæges nummer ringede jeg tilbage men fik "pling, nummeret de har kaldt eksisterer ikke" - øeh ok, hvordan kan der så være ringet fra det nummer :gruble:?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 61
Likede indlæg: 990

Indlægaf Charly » 23. sep 2016, 11:09

Hvordan i al verden det er lykkedes mig at få dyppet mine bindebånd på min bluse ned i min te, så jeg nu er helt våd og kold foran på brystet :genert:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1102
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9904

Indlægaf 2SHY » 23. sep 2016, 11:20

At man ikke forsøger at dæmpe sin unge, når knægten råber og skriger så det kan høres i hele toget
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2253

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 23. sep 2016, 11:25

HappyPaww skrev:
2SHY skrev:
paint skrev::gruble:

Billede

Det var vel bare en pænere måde at skrive "fucking" på :slem:

Fornicating...?

Fornicating er ikke et ord der er behov for at omskrive i en lærebog.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 113
Likede indlæg: 1113

Indlægaf klumphen » 23. sep 2016, 15:20

At jeg i dag blev omtalt som "drengen" af en far(går jeg ud fra) der var ude og lære sine to sønner at cykle i trafikken.
"Nu lader vi lige drengen komme forbi" ... Der gik lidt tid inden jeg gik op for mig at det var mig der var drengen, og at han gerne ville have at jeg cyklede forbi dem.
Synes ellers ikke at jeg ser specielt ungdommelig ud i dag :gruble:
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 199
Likede indlæg: 1457

Indlægaf Æble » 23. sep 2016, 15:37

Om jeg burde få mig en hobby eller noget andet mere spændende i mit liv, når jeg flere gange har måtte tjekke Lady tråden for at se om Lady bliver fundet og hvor :gruble:
10
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 528
Likede indlæg: 2220
Kontakt:

Indlægaf Vira » 23. sep 2016, 17:37

At dumme dyr er ufatteligt sjove, hvorimod dumme mennesker bare er dumme
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 636
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 12486

Indlægaf icelady » 24. sep 2016, 10:01

Om min "mentalt udfordrede" nabo skal flytte, eller om de bare går "nu skal hytten sættes i stand"-amok :gruble:

For et par dage siden slæbte de en stor stak flyttekasser ind, i går kom de med 2 bøtter maling.

Og i dag har de pillet persienner ned. :gruble:

Derudover har en af dem, der har været til mæglingsmøder med dem fået en besked fra mæglingsmanden om, at "der indenfor 14 dage vil ske en ændring, som medfører ændrede forudsætninger for eventuelt at fortsætte mæglingsmøderne."

Tør man håbe? Nej..... meeeeeeeeeeeeeeeeen...hvis nu :cool:
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1657
Likede indlæg: 9216

Indlægaf Wizzze » 24. sep 2016, 12:33

Om det er sidst på måneden eller om det er vejret, der har været så tomt alle steder vi har været i dag? :gruble:
Synes ellers lørdage kan være en grum indkøbs- og handelsdag :tie:
1
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Generelt"