Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Guldfisk
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1256

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guldfisk » 21. okt 2016, 19:20

kidkomb skrev:Den der SquattyPotty, ikke? ....

Det betyder jo at høje mennesker ikke har forstoppelse så ofte som lave mennesker?
Det vil statistisk set betyde at kvinder har forstoppelse oftere end mænd.
Det betyder også at de høje mennesker, som før havde en tendens til at sidde for ret på toilettet og dermed være i fare for forstoppelse, kan takke smartphonen for at deres afføringsmønster sikkert er blevet bedre.

Det, jeg hører dig sige, er, at toiletter er lige så sexistiske som den gennemsnitlige kontor-air condition...
1
IrmaPigen
Kort karma: 194
Likede indlæg: 2488

Indlægaf IrmaPigen » 21. okt 2016, 19:39

Over hvorfor jeg bruger en fredag aften på at vaske og google opskrifter på grønlangkål :forvirret2:
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1698
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 15567

Indlægaf kidkomb » 21. okt 2016, 19:41

Guldfisk skrev:
kidkomb skrev:Den der SquattyPotty, ikke? ....

Det betyder jo at høje mennesker ikke har forstoppelse så ofte som lave mennesker?
Det vil statistisk set betyde at kvinder har forstoppelse oftere end mænd.
Det betyder også at de høje mennesker, som før havde en tendens til at sidde for ret på toilettet og dermed være i fare for forstoppelse, kan takke smartphonen for at deres afføringsmønster sikkert er blevet bedre.

Det, jeg hører dig sige, er, at toiletter er lige så sexistiske som den gennemsnitlige kontor-air condition...

Ja!
2
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 325
Likede indlæg: 4919

Indlægaf Moxy-lady » 21. okt 2016, 19:42

Om jeg er den eneste der kun læser irriterende- og nar tråden men ikke "hvornår har din kæreste sidst gjort/sagt noget sødt" i sex&samliv :D
14
Jeg kan godt finde ud af sammensatte navneord og endelser men nogle gange går det lidt stærkt og jeg opdager ikke at stavekontrollen har været på spil.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1105
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 12616
Kontakt:

Indlægaf Ado » 21. okt 2016, 19:45

Moxy-lady skrev:Om jeg er den eneste der kun læser irriterende- og nar tråden men ikke "hvornår har din kæreste sidst gjort/sagt noget sødt" i sex&samliv :D

Nope. :D
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 8301

Indlægaf ManicNinja » 21. okt 2016, 20:13

Moxy-lady skrev:Om jeg er den eneste der kun læser irriterende- og nar tråden men ikke "hvornår har din kæreste sidst gjort/sagt noget sødt" i sex&samliv :D

Nej da. Foretrækker noget underholdende eller på anden måde tankevækkende (og ja, jeg skriver underholdende, fordi der jo heldigvis i langt de fleste af tilfældene i den tråd er tale om mindre konflikter, som folk selv enten kan se det sjove i allerede i situationen eller også griner lidt af bagefter, eller som i hvert fald ikke er større end at de løses fint og dermed kan ses som tankevækkende, små historier).

Fremmede menneskers idyl er derimod normalt bare ikke ret underholdende, men dybest set egentlig kedsommelig. Derfor læser jeg ikke sødsuppe-tråden, om end jeg da under folk dejlige oplevelser med deres kærester.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Likede indlæg: 5439

Indlægaf Juki » 21. okt 2016, 20:27

Udtalen af byen Mosul :genert:

Tidligere, når den er blevet omtalt, har det været med trykket et andet sted, end journalister m.m. er begyndt på den sidste tid.
1
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1273
Likede indlæg: 19643

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. okt 2016, 20:43

Hvad der egentlig blev af "Karina fra underklassen".
0
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 528
Likede indlæg: 9906

Indlægaf Animi » 21. okt 2016, 20:43

Jeg forstår ikke de der videoer med "Nu går vi ud på gaden og siger ting folk ofte skriver/deler på Facebook og ser folks reaktioner."
For Facebook/de sociale medier er jo ikke "virkeligheden" på samme måde, og derfor er det bare mere tilladt at poste ligegyldige trivielle ting. Så jeg synes bare ikke det giver mening det der med "nu skal vi vise hvor fjollede ting vi skriver på facebook." Ja, og? Det er facebook, jeg har lov til at skrive alle de fjollede/ligegyldige ting som man normalt ikke ville gå rundt og sige i virkeligheden.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 130
Likede indlæg: 1746

Indlægaf Skorstenen » 21. okt 2016, 20:57

Man kan åbenbart ikke rigtigt finde lydbøger på cd mere :( Og jeg aner ikke om vores bil kan afspille mp3.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 603
Likede indlæg: 7779

Indlægaf dgd2007 » 21. okt 2016, 21:07

Juki skrev:Udtalen af byen Mosul :genert:

Tidligere, når den er blevet omtalt, har det været med trykket et andet sted, end journalister m.m. er begyndt på den sidste tid.

Hvordan gør de det da nu? (Jeg ser det mest fra udenlandsk tv).

Jeg ville mene, at den klassiske danske udtale er "mo-SUL", og den lokale er vist nærmere "MU-sel". (Den engelsk/amerikanske er selvfølgelig "MÅG-sel" :)
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 532
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6864

Indlægaf Delfin » 22. okt 2016, 00:30

Animi skrev:Jeg forstår ikke de der videoer med "Nu går vi ud på gaden og siger ting folk ofte skriver/deler på Facebook og ser folks reaktioner."
For Facebook/de sociale medier er jo ikke "virkeligheden" på samme måde, og derfor er det bare mere tilladt at poste ligegyldige trivielle ting. Så jeg synes bare ikke det giver mening det der med "nu skal vi vise hvor fjollede ting vi skriver på facebook." Ja, og? Det er facebook, jeg har lov til at skrive alle de fjollede/ligegyldige ting som man normalt ikke ville gå rundt og sige i virkeligheden.

Samtidig med at de stiller sig op på gaden og "poster det" til vildt fremmede mennesker, hvor man på sin fb jo skriver det til en vennegruppe, som dog må formodes at være bare en smule interesseret i hinandens liv, siden de gider være på fb sammen.
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Aspargsen
Bortvist
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Aspargsen » 22. okt 2016, 02:06

Skorstenen skrev:Man kan åbenbart ikke rigtigt finde lydbøger på cd mere :( Og jeg aner ikke om vores bil kan afspille mp3.

Jeg mindes da af bibliotekerne plejer af have en større samling
Og af diverse brænder programmer kunne lave musik cd'er
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 130
Likede indlæg: 1746

Indlægaf Skorstenen » 22. okt 2016, 05:44

Aspargsen skrev:
Skorstenen skrev:Man kan åbenbart ikke rigtigt finde lydbøger på cd mere :( Og jeg aner ikke om vores bil kan afspille mp3.

Jeg mindes da af bibliotekerne plejer af have en større samling
Og af diverse brænder programmer kunne lave musik cd'er

Jeg bor rigtigt langt væk fra et bibliotek desværre.
0
Brugeravatar
Juki
Likede indlæg: 5439

Indlægaf Juki » 22. okt 2016, 10:38

dgd2007 skrev:
Juki skrev:Udtalen af byen Mosul :genert:

Hvordan gør de det da nu? (Jeg ser det mest fra udenlandsk tv).

Jeg ville mene, at den klassiske danske udtale er "mo-SUL", og den lokale er vist nærmere "MU-sel". (Den engelsk/amerikanske er selvfølgelig "MÅG-sel" :)

Åh, jeg er så dårlig til at gengive det på skrift, men tidligere er det blevet udtalt Mo-sul, altså blødt, men nu siger de MÅ(S)-Sul, på en mere hård måde.

Ved ikke om det gav meget mening :stoned:
0
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede

Tilbage til "Generelt"