Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Fynbo
Kort karma: 17
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fynbo » 22. sep 2016, 16:10

ShuruQ skrev:Jeg undrer mig over hvilket mærke de tørklæder er?

Det ligner Bilkaavisen herfra :genert:.

Som der står i annoncen, er mærket Lala Berlin.
https://www.wakakuu.com/da_dk/designers ... cgodMEgKTw

Jeg tror, annoncen er fra Føtex....
0
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3421

Indlægaf HappyPaww » 22. sep 2016, 16:21

Og snart begynder Kvickly at sælge Mulberry-tasker...!
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4231

Indlægaf Flora » 22. sep 2016, 16:23

Hmm...

Hvis man er typen der betaler flere tusind kroner for et tørklæde, så er man nok ikke typen der køber tøj i Føtex :gruble:
8
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 22. sep 2016, 16:26

Fynbo skrev:

Havde jeg egentligt set, så min formulering var dum. Jeg mente mere at jeg ikke anede hvad mærket var. Altså jeg aldrig har hørt om det og umiddelbart tænker jeg det er endnu et mærke der overlever på godtroende mennesker der er villig til at betale en fuldstændig ublu pris fordi de så kan sige mit tørklæde er fra "Lala Berlin" og de risikere at løbe en i en sådan en som mig der ville glo dumt på dem og spørge "og det skulle sige mig hvad" :genert:.

(sat på spidsen).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Fynbo
Kort karma: 17
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 154

Indlægaf Fynbo » 22. sep 2016, 16:42

ShuruQ skrev:Havde jeg egentligt set, så min formulering var dum. Jeg mente mere at jeg ikke anede hvad mærket var. Altså jeg aldrig har hørt om det og umiddelbart tænker jeg det er endnu et mærke der overlever på godtroende mennesker der er villig til at betale en fuldstændig ublu pris fordi de så kan sige mit tørklæde er fra "Lala Berlin" og de risikere at løbe en i en sådan en som mig der ville glo dumt på dem og spørge "og det skulle sige mig hvad" :genert:.
(sat på spidsen).

Ok, så er jeg med :)
Jeg kender nu heller ikke alle mærker.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 22. sep 2016, 16:56

ShuruQ skrev:
Havde jeg egentligt set, så min formulering var dum. Jeg mente mere at jeg ikke anede hvad mærket var. Altså jeg aldrig har hørt om det og umiddelbart tænker jeg det er endnu et mærke der overlever på godtroende mennesker der er villig til at betale en fuldstændig ublu pris fordi de så kan sige mit tørklæde er fra "Lala Berlin" og de risikere at løbe en i en sådan en som mig der ville glo dumt på dem og spørge "og det skulle sige mig hvad" :genert:.

(sat på spidsen).

Jeg har vist set det på en eller anden bloggers side engang, hvor det åbenbart var da shit. Det må have været et link på fb, da jeg ikke kender ret mange bloggere.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3383

Indlægaf FruDulle » 22. sep 2016, 17:33

Jeg har noget fra lala Berlin, ikke lige i den prisklasse dog. Det kan ikke forarge mig at et tørklæde kan ligge til den pris. Hvis folk vil det, så fred være med det. Det er spørgsmål om prioritet. Jeg har en stak tasker i +5000 kr klassen og det synes mange jo også er håbløst vanvittigt.
1
Whatever
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5928

Indlægaf LadyFox » 22. sep 2016, 18:15

Fynbo skrev:

Jep, det er Føtex :)
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 22. sep 2016, 18:18

FruDulle skrev:Jeg har noget fra lala Berlin, ikke lige i den prisklasse dog. Det kan ikke forarge mig at et tørklæde kan ligge til den pris. Hvis folk vil det, så fred være med det. Det er spørgsmål om prioritet. Jeg har en stak tasker i +5000 kr klassen og det synes mange jo også er håbløst vanvittigt.

Det er ikke bare prisen jeg synes er vanvittig, det er faktisk mest prisen kombineret med at tørklædet lægget så tæt op af patisaner tørklædet, at det vel nærmest er en kopi.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 22. sep 2016, 18:26

LadyFox skrev:
FruDulle skrev:Jeg har noget fra lala Berlin, ikke lige i den prisklasse dog. Det kan ikke forarge mig at et tørklæde kan ligge til den pris. Hvis folk vil det, så fred være med det. Det er spørgsmål om prioritet. Jeg har en stak tasker i +5000 kr klassen og det synes mange jo også er håbløst vanvittigt.

Det er ikke bare prisen jeg synes er vanvittig, det er faktisk mest prisen kombineret med at tørklædet lægget så tæt op af patisaner tørklædet, at det vel nærmest er en kopi.

Når man ser det bredt ud så kan man se at det en slags partisaner Tetris design, så ingen tvivl om at ja det er jo udgangspunktet. Partisaner er jo meget moderne for tiden hvor der også bliver lavet shorts, kjoler og skjorter osv i det.
Men sådan er der jo 1000vis af designs der er.
0
Whatever
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 22. sep 2016, 18:28

FruDulle skrev:
LadyFox skrev:

Når man ser det bredt ud så kan man se at det en slags partisaner Tetris design, så ingen tvivl om at ja det er jo udgangspunktet. Partisaner er jo meget moderne for tiden hvor der også bliver lavet shorts, kjoler og skjorter osv i det.

Jo. Men derfor kan jeg vel godt synes det er spøjst at folk gider at give flere tusinde kroner for et tørklæde der er så inspireret af et tørklæde der kan købes for 100 kroner.
2
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 22. sep 2016, 18:33

LadyFox skrev:
FruDulle skrev:
LadyFox skrev:

Jo. Men derfor kan jeg vel godt synes det er spøjst at folk gider at give flere tusinde kroner for et tørklæde der er så inspireret af et tørklæde der kan købes for 100 kroner.

Ja bestemt. Jeg skrev også bare min mening :)

Jeg ville aldrig selv købe noget der i den grad ligner noget andet og da slet ikke til den pris.
1
Whatever
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5032

Indlægaf Fyrst Eberhard » 23. sep 2016, 09:06

Anders Foghs hjemmevideoer.

Nå, men underholdende er det i hvert fald. SKÅL!

https://m.facebook.com/andersfoghrasmus ... D&fref=nf#
2
Peace!
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 23. sep 2016, 10:01

Et opkald jeg havde fået men ikke besvaret. Kiggede og da det i farten lignede min tandlæges nummer ringede jeg tilbage men fik "pling, nummeret de har kaldt eksisterer ikke" - øeh ok, hvordan kan der så være ringet fra det nummer :gruble:?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 51
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 23. sep 2016, 11:09

Hvordan i al verden det er lykkedes mig at få dyppet mine bindebånd på min bluse ned i min te, så jeg nu er helt våd og kold foran på brystet :genert:
0
Kan man ringe til en voksen?

Tilbage til "Generelt"