Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 882
Likede indlæg: 6801

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 22. okt 2016, 17:02

Vira skrev:Anja Fonseca. Synes pludseligt hun ser meget mærkelig ud :gruble:

Jeg har altid syntes, hun lignede en marsmand - noget med ansigtets form og afstanden mellem øjnene, tror jeg.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 882
Likede indlæg: 6801

Indlægaf ManicNinja » 22. okt 2016, 17:09

MaybeBaby skrev:
ManicNinja skrev:
Vira skrev:Anja Fonseca. Synes pludseligt hun ser meget mærkelig ud :gruble:

Jeg har altid syntes, hun lignede en marsmand - noget med ansigtets form og afstanden mellem øjnene, tror jeg.

Det har jeg også altid syntes. Troede kun det var mig.

Haha - og nu har jeg lige googlet hende og syntes så faktisk næsten, hun så smuk ud på nogle af billederne. :) Oh, well - men når jeg ser hende på skærmen, ser hun altså sær ud, synes jeg. Underlig modsætning :stoned:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 992
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 9806

Indlægaf Daine » 22. okt 2016, 17:25

Skorstenen skrev:
icelady skrev:
Skorstenen skrev:
Aspargsen skrev:
Skorstenen skrev:Man kan åbenbart ikke rigtigt finde lydbøger på cd mere :( Og jeg aner ikke om vores bil kan afspille mp3.

Jeg mindes da af bibliotekerne plejer af have en større samling
Og af diverse brænder programmer kunne lave musik cd'er

Jeg bor rigtigt langt væk fra et bibliotek desværre.

Kunne ereolen være en mulighed for dig?

https://ereolen.dk/

Jeg bruger det ikke selv, men har hørt flere der er rigtig glade for det.

Tak for forsøget, men det ser ud til, at det udelukkende er E-bøger de sælger. Jeg skal bruge bøger på cd, til at tage med i bilen på lange ture :)

Ereolen sælger ikke noget, det er bibliotekernes online udlån af e-bøger og lydbøger. Det er gratis, men udvalget af nye bøger er ikke vildt god, en del af de store forlag er ikke med. Men jeg brugte det selv en del og var fint tilfreds :)
Ellers er der jo også Mofibo og Storytel. Pt bruger jeg Mofibo og de har et rigtig godt udvalg af nye bøger på lyd - du kan afspille fra smartphone eller tablet, så det kan fint bruges i bilen. Der er også mulighed for at hente ned til offline brug :)
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 810
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 7701

Indlægaf Dikus » 22. okt 2016, 17:28

Hvem der hr bildt nogle grønlændere ind, det er okay at afsky danskere.

Men okay. Så får man da indblik i, hvordan det føles at blive udsat for racistisk opførsel :cool:
0
Brugeravatar
Queen Molly
Kort karma: 6
Likede indlæg: 131

Indlægaf Queen Molly » 22. okt 2016, 17:37

At brug af mobiltelefoner i hjemmet, kan fylde i lokalnyhederne to dage i træk.
Jeg undrer mig også over at det åbenbart er så stort et problem.
0
Glimmer
Kort karma: 8
Likede indlæg: 43

Indlægaf Glimmer » 22. okt 2016, 20:16

Jeg læser mange krimier og det har fået mig til at tænke. Er det bedst at slå en ihjel man kender eller en tilfældig på gaden
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 664
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9581

Indlægaf LadyFox » 22. okt 2016, 20:22

Glimmer skrev:Jeg læser mange krimier og det har fået mig til at tænke. Er det bedst at slå en ihjel man kender eller en tilfældig på gaden

En tilfældig på gaden - et sted hvor man ikke selv bor.. Selvfølgelig. Hvordan skulle det andet være en fordel? :gruble:
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Buffy
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1018

Indlægaf Buffy » 22. okt 2016, 21:09

Glimmer skrev:Jeg læser mange krimier og det har fået mig til at tænke. Er det bedst at slå en ihjel man kender eller en tilfældig på gaden

Det er bedst helt og lade vær...
4
Glimmer
Kort karma: 8
Likede indlæg: 43

Indlægaf Glimmer » 22. okt 2016, 21:42

LadyFox skrev:

En tilfældig på gaden - et sted hvor man ikke selv bor.. Selvfølgelig. Hvordan skulle det andet være en fordel? :gruble:

Det er også det jeg hælder mest til. Min tanke går også på, kan man overhovedet slippe afsted med det. Der er efterhånden overvågning over alt, så mon ikke altid man ender med at blive fanget
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 664
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9581

Indlægaf LadyFox » 22. okt 2016, 22:33

Glimmer skrev:
LadyFox skrev:

Det er også det jeg hælder mest til. Min tanke går også på, kan man overhovedet slippe afsted med det. Der er efterhånden overvågning over alt, så mon ikke altid man ender med at blive fanget

Jeg tænker de fleste mord sker blandt folk der kender hinanden - alene det gør det bedre at gå efter en fremmed.

Og så fravælge byområder som gerningsted. Netop pga. Risiko for overvågning og vidner. Og også undgå sin egen by - hvis man er uheldig og det alligevel er vidner er det træls hvis de kan genkende en.
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16621

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. okt 2016, 23:00

Hvorfor nogen mener at udråbstegn skal flyttes længere og længere væk fra de ord man gerne vil understrege.
Nu er det ikke altid nok med det (trælse) ene mellemrum.

prik.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 113
Likede indlæg: 1545

Indlægaf Skorstenen » 23. okt 2016, 05:42

Daine skrev:
Skorstenen skrev:
icelady skrev:
Skorstenen skrev:
Aspargsen skrev:
Skorstenen skrev:Man kan åbenbart ikke rigtigt finde lydbøger på cd mere :( Og jeg aner ikke om vores bil kan afspille mp3.

Tak for forsøget, men det ser ud til, at det udelukkende er E-bøger de sælger. Jeg skal bruge bøger på cd, til at tage med i bilen på lange ture :)

Ereolen sælger ikke noget, det er bibliotekernes online udlån af e-bøger og lydbøger. Det er gratis, men udvalget af nye bøger er ikke vildt god, en del af de store forlag er ikke med. Men jeg brugte det selv en del og var fint tilfreds :)
Ellers er der jo også Mofibo og Storytel. Pt bruger jeg Mofibo og de har et rigtig godt udvalg af nye bøger på lyd - du kan afspille fra smartphone eller tablet, så det kan fint bruges i bilen. Der er også mulighed for at hente ned til offline brug :)

Tror bare ikke vi kan være 4 der kan høre det fra min iphone :gruble:

Tak for jeres hjælp. I er søde :dåne: Jeg fandt 9 stk på guloggratis for 150 kr. :klap:
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 992
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 9806

Indlægaf Daine » 23. okt 2016, 07:15

Skorstenen skrev:
Daine skrev:
Skorstenen skrev:
icelady skrev:
Skorstenen skrev:
Aspargsen skrev:

Tror bare ikke vi kan være 4 der kan høre det fra min iphone :gruble:

Tak for jeres hjælp. I er søde :dåne: Jeg fandt 9 stk på guloggratis for 150 kr. :klap:

Højtaler? Det behøver ikke være så kompliceret :)

Men fedt at du fandt en stak til billige penge, med 9 stk har du da til et stykke tid :D Ellers er muligheden vel også at få/ønske dig en afspiller til bilen der kan afspille mp3. Jeg har ikke forstand på biltilbehør, men jeg går ud fra man kan skifte det ud. Hvis du gerne vil høre nye(ere) bøger på et tidspunkt, er det en af de veje du skal gå for forlagene udgiver ikke på cd mere, det er alt for dyrt (8-15 cd'er vs 1 mp3 cd). Men altså, du har da heldigvis tid nok til at finde ud af det :D
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 971
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10331
Kontakt:

Indlægaf Ado » 23. okt 2016, 07:46

Hvor store mængder snot min krop kan blive ved med at producere.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 254
Likede indlæg: 2013

Indlægaf Pityt » 23. okt 2016, 08:31

Ado skrev:Hvor store mængder snot min krop kan blive ved med at producere.

Jeg sidder med samme undren :gruble: (Altså...i forhold til MIN krop...ikke din :lol: )
1
What's done in the dark will be brought to the light

Tilbage til "Generelt"