Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3660

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 25. okt 2016, 06:15

Hvornår jeg mon lærer, at jeg ikke kan sove en hovedpine væk. Jeg havde let hovedpine, da jeg gik i seng i går, men det lykkedes at falde i søvn alligevel. Kl. 3 vågnede jeg så med den mest drønende hovedpine, der føltes som om mit kranium var ved at implodere. Så måtte jeg op og tage smertestillende, og da de begyndte at virke, var jeg blevet så vågen, at jeg ikke fik sovet mere, inden vækkeuret ringede. Og nu har jeg ondt i hovedet igen og er træt.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 699
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13627

Indlægaf icelady » 25. okt 2016, 07:37

Dikus skrev:
icelady skrev:En forsikringsting.

I forbindelse med en brand i den blok, jeg bor i, har en af de berørte fået tilbudt (?) 180.000 af sit forsikringsselskab, mod at han tager det han vil have med, flytter og så vil de tømme lejligheden ud i en container og få det fjernet.

Men hans forsikring dækker kun op til 99.000.

Hvordan hænger det sammen? Hvis det da hænger sammen :)

Det lyder forkert? Mon ikke der er noget i forsikringsbetingelserne, han har overset!

I mine ører lyder det gakket. Men ved ikke, om forsikringsselskaber på den måde kan "købe folk ud" og dermed slippe billigere? Det må vel være billigere for dem bare at kyle alt indbo ud, fremfor at skulle igang med at rense det, der nu kan renses. :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 342
Likede indlæg: 8147

Indlægaf Fyrst Eberhard » 25. okt 2016, 07:41

Hvornår sagens alvor går op for Anders Vistisen, og hvorfor han tydeligvis endnu ikke har fattet, at ingen (udover deres kernevælgere måske) hopper på hans forsøg på at lukke sagen ved at betale en "masse" penge tilbage.

Det er ikke noget rod. Rod er det tøj, der ligger og flyder på gulvet i soveværelset. Fire års uberettiget EU-støtte er svindel og tyveri.
7
Peace!
Brugeravatar
ina
Kort karma: 221
Likede indlæg: 1333

Indlægaf ina » 25. okt 2016, 09:18

Hvorfor det altid begynder at klø i mit ansigt og hår, når jeg fjerner lort og gør rent hos hønsene.

Det må være en eller anden uskreven regel om at det skal klø, når man ikke kan klø.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 674
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9948

Indlægaf LadyFox » 25. okt 2016, 09:19

ina skrev:Hvorfor det altid begynder at klø i mit ansigt og hår, når jeg fjerner lort og gør rent hos hønsene.

Det må være en eller anden uskreven regel om at det skal klø, når man ikke kan klø.

Måske du ikke kan tåle fugle?
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 206
Likede indlæg: 4257

Indlægaf Sangius » 25. okt 2016, 09:22

LadyFox skrev:
ina skrev:Hvorfor det altid begynder at klø i mit ansigt og hår, når jeg fjerner lort og gør rent hos hønsene.

Måske du ikke kan tåle fugle?

Eller støv. Høns støver sindssyg meget :)
0
Brugeravatar
ina
Kort karma: 221
Likede indlæg: 1333

Indlægaf ina » 25. okt 2016, 09:24

Jeg kan ikke så godt tåle støv, så måske det er derfor. Det havde jeg slet ikke tænkt over, troede at det var universets måde at gøre grin med mig. :gruble:
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 25. okt 2016, 14:47

DR3-programmet: Drengene på kanten. Er det satire?
1
Peace!
Lykke
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1482

Indlægaf Lykke » 25. okt 2016, 15:07

Fyrst Eberhard skrev:DR3-programmet: Drengene på kanten. Er det satire?

Det svæver vist i vinden. Det er ret underligt hvad det lige går ud på.
1
Brugeravatar
paint
Kort karma: 191
Likede indlæg: 5830

Indlægaf paint » 25. okt 2016, 15:52

Over disse danske ord:

multiplikationsudregningstabelshæfteopbevaringsreolsproduktionsfacilitet (77 bogstaver)

Og i den lidt mindre ambitiøse afdeling:

Speciallægepraksisplanlægningsstabiliseringsperiode (51 bogstaver)
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 383
Likede indlæg: 6363

Indlægaf Persnikedy » 25. okt 2016, 16:11

Hvor sulten efter en sensation er tv3 lige?
Ser lidt af det der Krimicentralen der køre på tv3 nu. Og de snakke om et dødsfald med en kvinde some r fundet på en mark og at politiet siger at de ikek tror der er sket en forbrydelse og ingen beviser på forbrydelse er...
Kvindelig vært: Men det betyder da ikke at der ikke er sket en forbrydelse vel?

:rulle:
4
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 25. okt 2016, 16:30

vUlpeS skrev:Apropos TV, så har det længe undret mig, at DR ikke forlængst har udvidet deres tidligere programserie med det helt oplagte "Proktologer Uden Grænser".

Det er nok af frygt for, at TV2 plagierer konceptet og kalder det 'Vild med endetarmsproblematikker'.
0
Peace!
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 25. okt 2016, 17:48

vUlpeS skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
vUlpeS skrev:Apropos TV, så har det længe undret mig, at DR ikke forlængst har udvidet deres tidligere programserie med det helt oplagte "Proktologer Uden Grænser".

Det er nok af frygt for, at TV2 plagierer konceptet og kalder det 'Vild med endetarmsproblematikker'.

Åh, gud, jeg får nogle rigtig grimme billeder af kendte, som fumler rundt med instrumenterne, på nethinden nu, hvilket leder mig til:

Hvilke kendisser skal vi invitere? Jeg tænker umiddelbart, at det skal være nogen, der er vant til at dele baller ud. Partiformænd, topchefer osv. Med vedhæng.

Min line-up ser foreløbig således ud:

Jørgen Leth
Peter "Ass"chenfeldt
Thomas Blachman
Chili Klaus
Thomas Heurlin
Peter Tanev

Alle mistænker jeg dem for at gemme på en hidtil ukendt side af sig selv, som vi, i den bedste sendetid, bør give den opmærksomhed den fortjener.
0
Peace!
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 25. okt 2016, 19:34

vUlpeS skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
vUlpeS skrev:
Fyrst Eberhard skrev:

Åh, gud, jeg får nogle rigtig grimme billeder af kendte, som fumler rundt med instrumenterne, på nethinden nu, hvilket leder mig til:

Hvilke kendisser skal vi invitere? Jeg tænker umiddelbart, at det skal være nogen, der er vant til at dele baller ud. Partiformænd, topchefer osv. Med vedhæng.

Min line-up ser foreløbig således ud:

Jørgen Leth
Peter "Ass"chenfeldt
Thomas Blachman
Chili Klaus
Thomas Heurlin
Peter Tanev

Alle mistænker jeg dem for at gemme på en hidtil ukendt side af sig selv, som vi, i den bedste sendetid, bør give den opmærksomhed den fortjener.

Jeg forestiller mig, at det ville være godt, hvis vi tilføjer sådan en vært med ekstra megen peps." Kim Schumacher-agtig" var det første, der faldt mig ind, må herren være mig nådig.

At finde en vært står du for. Bliver det problematisk, er Clement altid klar på en værtstjans.

Har man i øvrigt nogensinde fundet ud af, om der var hold i rygterne om Kim Schumachers sagnomspundne tatovering på ballerne?
0
Peace!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 699
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13627

Indlægaf icelady » 25. okt 2016, 21:14

Medier....

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-10-25-hele-danmarks-poelsedronning-er-doed-var-kult-i-tyskland

Overskrift: "Hele Danmarks Pølsedronning er død"

Læser man så videre: "Sønderjyllands berømte pølsedame" & "Hendes pølsekiosk havde, i hvert fald i Nordtyskland, ry for at servere Danmarks bedste hotdogs"

Så vil jeg mene, det er noget af en tilsnigelse at sige, hun var Danmarks Pølsedronning.

Det samme da det der badehotel brændte: "National katastrofe". Mon ikke der er ting der med mere rette kunne kaldes en national katastrofe :gruble:
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"