Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 851
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 8152

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dikus » 4. nov 2016, 18:36

Dirtylittledevil skrev:Om det virkelig er normalt at være så rynket som 49-årig, som sundhedslægen Charlotte Bøving er. Shit det er jo min alder om få år :gisp:

rbb.jpg

Sådan synes jeg ikke, hun ser ud på andre billeder? Kan det vlre kræften, der tærrer på hende?
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 249
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 5736

Indlægaf decibell » 4. nov 2016, 18:40

Dikus skrev:
Dirtylittledevil skrev:Om det virkelig er normalt at være så rynket som 49-årig, som sundhedslægen Charlotte Bøving er. Shit det er jo min alder om få år :gisp:

rbb.jpg

Sådan synes jeg ikke, hun ser ud på andre billeder? Kan det vlre kræften, der tærrer på hende?

Det kan i hvert fald forklare det.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 204
Likede indlæg: 3836

Indlægaf sigge » 5. nov 2016, 14:03

Om det er en ny trend blandt ekspedienter i mindre butikker, at de i stedet for bare at række posen over disken til kunden går rundt om disken og overdrager posen i hånden på kunden i en mere almindelig "bærehøjde". Det synes jeg ikke, jeg har været ude for før, men i går oplevede jeg det i to (tøj)butikker. I Matas var alt dog, som det plejer.
0
Lykke
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1565

Indlægaf Lykke » 5. nov 2016, 17:40

sigge skrev:Om det er en ny trend blandt ekspedienter i mindre butikker, at de i stedet for bare at række posen over disken til kunden går rundt om disken og overdrager posen i hånden på kunden i en mere almindelig "bærehøjde". Det synes jeg ikke, jeg har været ude for før, men i går oplevede jeg det i to (tøj)butikker. I Matas var alt dog, som det plejer.

Ved Summerbird har jeg oplevet det. Men ellers ikke. Det er egentligt lidt sjovt. Det er noget eksklusivt over det, men altså, ja, lidt unødvendigt også.
0
Brugeravatar
Ondemand
Kort karma: 24
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 1213

Indlægaf Ondemand » 5. nov 2016, 18:24

:boo:
Pind.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1941
Likede indlæg: 11123

Indlægaf Wizzze » 6. nov 2016, 00:42

Om dette mon er verdens mest geniale opdagelse?

http://www.bt.dk/foedevarer/traet-af-ja ... onssmerter

Eller om det bare er alm. Chokolade og dets allerede kendte gavnlige effekt omkring den tid på måneden? :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1078
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10462

Indlægaf Daine » 6. nov 2016, 08:04

Wizzze skrev:Om dette mon er verdens mest geniale opdagelse?

http://www.bt.dk/foedevarer/traet-af-ja ... onssmerter

Eller om det bare er alm. Chokolade og dets allerede kendte gavnlige effekt omkring den tid på måneden? :gruble:

Ideen er sikkert godt nok, men jeg ved nu ikke hvor begejstret jeg ville være for chokolade med urter i :genert: Så hellere en plade 'ren' chokolade og to panodiler.
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1609

Indlægaf Anne Droid » 6. nov 2016, 09:04

Vi havde julefrokost med en flok venner i går. En stor del af selskabet ville i byen og jeg valgte at blive hjemme og sendte kæresten afsted med de andre. Det virkede som om de undrede sig over at jeg "gav ham lov". Hvorfor skal han blive hjemme, bare fordi jeg ikke gider med i byen?
4
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1577
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14159

Indlægaf kidkomb » 6. nov 2016, 09:09

Anne Droid skrev:Vi havde julefrokost med en flok venner i går. En stor del af selskabet ville i byen og jeg valgte at blive hjemme og sendte kæresten afsted med de andre. Det virkede som om de undrede sig over at jeg "gav ham lov". Hvorfor skal han blive hjemme, bare fordi jeg ikke gider med i byen?

Ha, den får jeg også tit.
Her i huset må man gerne lave spontane aftaler og man må også gerne tage alene i byen. Både med fælles venner og med egen omgangskreds/kolleger. Og når vi er til fest/i byen, så må man også hjertens gerne blive, selvom den anden er træt og går hjem.
Jeg bliver jo nærmest kåret som helgen af nogle.
Jeg synes selv jeg er en streng kæreste faktisk. Bare på nogle andre områder, men for omverdenen har jeg jo også nærmest carte blanche til hvad som helst, for "han får bare lov at gå alene i byen".
Ja, wow. Helt ærligt, man bør sgu da ikke sidde på hinanden på den måde :nerve:
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 335
Likede indlæg: 3260

Indlægaf Guilded_Lily » 6. nov 2016, 10:26

Min mands kammerater roser også mig til skyerne. Jeg forstår det ikke. De må virkelig lære at sortere i deres kvindelige bekendtskaber, hvis de "ikke får lov til en skid".
6
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 262
Likede indlæg: 2174

Indlægaf Pityt » 6. nov 2016, 10:41

Guilded_Lily skrev:Min mands kammerater roser også mig til skyerne. Jeg forstår det ikke. De må virkelig lære at sortere i deres kvindelige bekendtskaber, hvis de "ikke får lov til en skid".

Enig.
En del af mine mandlige kollegaer er aldrig med til julefrokoster og andre firmaarrangementer fordi de ikke må for deres koner :gruble: Det er altså mærkeligt.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1577
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14159

Indlægaf kidkomb » 6. nov 2016, 11:15

Hvorfor jeg ikke kan lade være med at sige "SportSmaster".
Det hedder det jo ikke. Og jeg ved det godt. Alligevel sniger det der S sig ind hver gang *facepalm*

Er der andre end mig, der lider af det?
13
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 17909

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. nov 2016, 11:29

40+ årige som laver facebookopdateringer om havnefester og j-dag og druk og hvor fulde de skal være/har været, og poster billeder af deres fulde venner som er faldet omkuld i blomsterbed og på gulve til fester.
5
How people treat you is their karma; how you react is yours.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 383
Likede indlæg: 7196

Indlægaf Flora » 6. nov 2016, 11:31

kidkomb skrev:Hvorfor jeg ikke kan lade være med at sige "SportSmaster".
Det hedder det jo ikke. Og jeg ved det godt. Alligevel sniger det der S sig ind hver gang *facepalm*

Ja :blush:
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1078
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10462

Indlægaf Daine » 6. nov 2016, 11:37

kidkomb skrev:Hvorfor jeg ikke kan lade være med at sige "SportSmaster".

Åbenbart også mig :lol: Jeg har lige siddet og sagt det højt flere gange, og jeg tror aldrig jeg har tænkt over at der IKKE er et S i midten :D
3
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.

Tilbage til "Generelt"