Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3457

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyPaww » 1. okt 2016, 10:17

2SHY skrev:Hvorfor kassebåndet i den anden ende er ikke eksisterende i Aldi og Lidl butikkerne. Det er virkelig mærkeligt med det det første vildt lange kassebånd og efter ekspedienten har bippet varerne, så ender hun med at må til at stable varerne for at få plads til dem

Jeg tror meningen er, at man skal skynde sig at kyle tingene tilbage i sin vogn, og så skal man pakke dem ved pakkebordet i stedet for ved kassen for at spare tid. Men ja, det fingerer bare ikke når størstedelen af kunderne pakker varerne ved kassen...
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8525

Indlægaf 2SHY » 1. okt 2016, 10:21

HappyPaww skrev:
2SHY skrev:Hvorfor kassebåndet i den anden ende er ikke eksisterende i Aldi og Lidl butikkerne. Det er virkelig mærkeligt med det det første vildt lange kassebånd og efter ekspedienten har bippet varerne, så ender hun med at må til at stable varerne for at få plads til dem

Jeg tror meningen er, at man skal skynde sig at kyle tingene tilbage i sin vogn, og så skal man pakke dem ved pakkebordet i stedet for ved kassen for at spare tid. Men ja, det fingerer bare ikke når størstedelen af kunderne pakker varerne ved kassen...

Det kan jeg godt se ideen i. Men som du selv siger så pakker de fleste (mig selv incl) ved kassen og det er så der det skrider.

Jeg undrer mig så lidt over dem der først putter varerne i poser ude ved bilen i stedet for at pakke inde i butikken. Det virker også sært for mig
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 1. okt 2016, 11:30

Prisen på panodil hot
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2401

Indlægaf paint » 1. okt 2016, 12:43

Hvad sådan en eh...frugt, mon hedder? :gruble:

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3890

Indlægaf Delfin » 1. okt 2016, 12:56

HappyPaww skrev:

Jeg får hverdagsstress af det, og det går da helt galt ved storindkøb, når ekspedienten begynder at køre varer igennem, før man er færdig med at lægge op i den anden ende. Vores LIDL har heldigvis almindelige kasselinjer, men den er stadig gal i Aldi, så der køber jeg sjældent andet end toiletpapir.
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 1. okt 2016, 13:03

Det er for at lokke kunderne til at tage en vogn i stedet for en kurv = større salg
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 320
Likede indlæg: 3458

Indlægaf dgd2007 » 1. okt 2016, 13:45

HappyPaww skrev:

Gør man sådan i nogle lande? :gruble:
Det må jo være for at de så kan klare sig med færre kassemedarbejdere. Men de gør det da mere besværligt for kunderne. Så skal man jo lægge det ned i vognen en gang til og tage dem op en gang til, hvis jeg forstår dig rigtigt. :genert:
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 1. okt 2016, 14:13

At man kan udtale ordet "okapi" på 2 måder :gruble:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 320
Likede indlæg: 3458

Indlægaf dgd2007 » 1. okt 2016, 14:54

Pityt skrev:At man kan udtale ordet "okapi" på 2 måder :gruble:

Hvad er "den anden måde"? :)
o-KA-pi eller sådan noget?

EDIT: nå ja, du har ret. Jeg slog det lige op: ordnet.dk. Men det har jeg nu aldrig hørt.
1
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 135
Likede indlæg: 1567

Indlægaf Bad Samaritan » 1. okt 2016, 16:51

Hvordan jeg kan være så pisse-retarderet at tage fejl af aftersun og solcreme. Av, av, fucking av! :(
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2335

Indlægaf Studsgaard » 1. okt 2016, 17:00

En 12 årig pige der samler kähler vaser
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 1. okt 2016, 17:24

Animi skrev:Nogen gange undrer jeg mig over kvindetøjs design. Tit er det som om, det ikke er designet med tanke på at der skal være en bh inden under

Det er vel fordi at de bruger anorektiske modeller, som er helt flade foran?
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5781

Indlægaf Animi » 1. okt 2016, 17:27

Advocatus-Diaboli skrev:
Animi skrev:Nogen gange undrer jeg mig over kvindetøjs design. Tit er det som om, det ikke er designet med tanke på at der skal være en bh inden under

Det er vel fordi at de bruger anorektiske modeller, som er helt flade foran?

Næh, det tror jeg nu ikke, for det ses også ved tøj lavet specifikt til større kvinder.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 1. okt 2016, 17:40

LadyFox skrev:
Vira skrev:Hvor mange af de der små klistermærker på frugt der egentligt bliver spist om året. Har selv lige været ved at spise to styks

Jeg undrer mig over hvorfor det overhovedet er nødvendigt med klistermærker på frugt?

Fordi frugt ofte sælges stykvis uden at være pakket ind i emballage, hvor man ellers kan sætte reklamer og logo.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 1. okt 2016, 17:42

Om kvinden her har været på et eller andet bevidsthedshæmmende stof og i givet fald hvilket :gruble:?

http://ekstrabladet.dk/112/kvinde-fange ... et/6327128
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"