Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 69
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 1065

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 7. nov 2016, 12:39

En nyansat jeg har mødt 2 gange på de 4 dage hun har været ansat, og begge gange var hun meget nedringet (som i 10 cm kavalergang).
Jeg forstår simpelthen ikke hvad der får kvinder til at mene, at den slags er passende på en arbejdsplads. Jeg synes det, på lige fod med alt for kort nederdel, virker dybt uprofessionelt.
1
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 562
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 2683
Kontakt:

Indlægaf Vira » 7. nov 2016, 13:44

At jeg lige har set en mand i shorts, sandaler og t-shirt. Udenfor vel at mærke :ad!:
3
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10977

Indlægaf 2SHY » 7. nov 2016, 17:51

Vira skrev:At jeg lige har set en mand i shorts, sandaler og t-shirt. Udenfor vel at mærke :ad!:

Sådan en så jeg i Føtex i dag :8: og senere ude på parkeringspladsen :tie:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 562
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 2683
Kontakt:

Indlægaf Vira » 7. nov 2016, 18:39

2SHY skrev:
Vira skrev:At jeg lige har set en mand i shorts, sandaler og t-shirt. Udenfor vel at mærke :ad!:

Jeg fatter det simpelthen ikke, jeg tænker at det er da lige før det er livsfarligt at blive så kold :ad!:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10977

Indlægaf 2SHY » 7. nov 2016, 18:45

Vira skrev:
2SHY skrev:

Jeg fatter det simpelthen ikke, jeg tænker at det er da lige før det er livsfarligt at blive så kold :ad!:

Jeg har været så meget pakket ind som jeg kunne på arbejde og har pisse frosset. Alle har pisse frosset. Lige nu overvejer jeg at stille mig under bruseren for at få varmen. Jeg begriber ikke at nogen kan holde varmen kun i t-shirt, shorts og H2O badesandaler! :gisp:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 874
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 8509

Indlægaf Dikus » 7. nov 2016, 19:16

NejJegErIkkeAsiat skrev:En nyansat jeg har mødt 2 gange på de 4 dage hun har været ansat, og begge gange var hun meget nedringet (som i 10 cm kavalergang).
Jeg forstår simpelthen ikke hvad der får kvinder til at mene, at den slags er passende på en arbejdsplads. Jeg synes det, på lige fod med alt for kort nederdel, virker dybt uprofessionelt.

Hvad er 10 cm kavalergang?

Det er jo bare bryster og meget tøj til kvinder er lavet, så de ikke bliver gemt væk
0
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1374

Indlægaf Aspargsen » 8. nov 2016, 09:24

Personer der laver indlæg med "Det må da være dejligt hvis du ikke har større problemer"
ikke bare her men på facebook, og alle andre steder hvor man har mulighed for af skrive en kommentar
3
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 684
Likede indlæg: 3949

Indlægaf Bøtte » 8. nov 2016, 09:41

Den ene rengøringsdame i min datters børnehave. Hun snakker i telefon konstant og snakker ikke specielt pænt til børnene, når de larmer lidt (vel fordi hun så ikke kan høre hvad den anden siger).

Jeg tror aldrig, jeg har set hende uden en telefon i hånden og hun er bestemt ikke særlig effektiv.
Forstår simpelthen ikke hvorfor de øvrige rengøringsdamer bare accepterer det?
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1223
Likede indlæg: 18386

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2016, 13:15

At et lillebitte prik i en finger, ikke engang nok til at der kommer en dråbe blod ud, kan være rigtig ømt og sviende i så mange dage, at man næsten får overbevist sig selv om at det ville være hurtigere overstået, hvis fingeren bare blev amputeret én gang for alle.
5
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 69
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 1065

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 8. nov 2016, 13:24

De romanlange mails formanden for vores ejerforening skriver til folk, når han er på krigsstien...og det er han tit.
Han har en tendens til at rage uklar med alle, og mit indtryk er at ingen kan fordrage ham.
Nu sidder jeg selv i bestyrelsen og har et fint forhold til ham. Men når folk bryder reglerne bare det mindste, så bliver der sendt mails med laaange foredrag om hvad folk har gjort forkert og hvilke paragraffer der er overtrådt og hvilke konsekvenser det har :rulle:
Fyren der solgte os vores lejlighed, var så uvenner med formanden at han brækkede hans sidespejl af bilen.
En anden mødte op til generalforsamlingen bare for at kalde formanden alverdens grimme ting.
Nu nægter en lejer så at udlevere nøgle til formanden ifm. noget VVS arbejde i alle lejligheder, og vil kun udlevere den til mig.

Det er ikke fordi de her mennesker er uskyldige, men man kunne måske ta' dialogen på en mere diplomatisk måde, end de her lange meget anklagende mails. Det ville nok kunne betale sig i længden.
0
Frk._Strawberry
Kort karma: 65
Likede indlæg: 545

Indlægaf Frk._Strawberry » 8. nov 2016, 15:05

Min svigermor.

Fred være med, at hun skriver en alenlang Facebook-statusopdatering om at hendes hund har været til dyrelægen med en betændt skjoldbruskkirtel, men at hun også lige bruger opdateringen til at skrive, at dyrelægeregningen er så dyr, at der ikke er råd til julegaver til min kæreste og jeg undrer mig godt nok en del - kunne man ikke tage den del privat? Åbenbart ikke, når man er min svigermor..
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1223
Likede indlæg: 18386

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. nov 2016, 10:38

Om jeg mon ligner en stor farlig overfaldsmand :D
Jeg var ude at gå i går efter mørkets frembrud. Et stykke foran mig gik en ung dame. Hun kiggede sig tilbage mindst 20 gange og gik mere og mere panisk hurtigt, ja nærmest småløb til sidst. Jeg var den eneste anden på gaden, og jeg prøvede at svinge med min hestehale så hun kunne se at jeg også var hunkøn men jeg må åbenbart have set truende ud i stedet :D
0
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 557
Likede indlæg: 6903

Indlægaf dgd2007 » 9. nov 2016, 11:47

Dirtylittledevil skrev:Om jeg mon ligner en stor farlig overfaldsmand :D
Jeg var ude at gå i går efter mørkets frembrud. Et stykke foran mig gik en ung dame. Hun kiggede sig tilbage mindst 20 gange og gik mere og mere panisk hurtigt, ja nærmest småløb til sidst. Jeg var den eneste anden på gaden, og jeg prøvede at svinge med min hestehale så hun kunne se at jeg også var hunkøn men jeg må åbenbart have set truende ud i stedet :D

Det er da også rimeligt skræmmende at være alene på en mørk vej med en, der går og svinger med sin hestehale :fløjt:
5
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 218
Likede indlæg: 4240

Indlægaf sigge » 9. nov 2016, 11:51

Hvilken af de oplistede desserter, billedet illustrerer?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Aviva
Kort karma: 17
Likede indlæg: 166

Indlægaf Aviva » 9. nov 2016, 12:06

At jeg ikke kan logge ind på min ellos side, fordi jeg har valgt at have hemmelig/beskyttet adresse.

-så sparer jeg da de penge
1
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL

Tilbage til "Generelt"