Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 120
Likede indlæg: 816

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Falstria » 3. okt 2016, 18:42

I skal købe noget dillekød i Fakta, det er med til at bevare bestanden af krokodiller :)
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 569
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 8212

Indlægaf LadyFox » 3. okt 2016, 18:54

Falstria skrev:
LadyFox skrev:
Falstria skrev:
LadyFox skrev:
paint skrev:At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.

Sådan har jeg det med Fakta! Det er en hjernebryder at sammensætte et helt måltid hvis man kun kan handle i en af vores to butikker i lokalområdet. Selv døgnnetto er bedre :shock:

Det var Fakta der kom på banen med Krokodille kød, Zebra kød osv. Det skal de have noget credit for :)

Det har Fakta i hvert fald ikke her.. :D

Er du sikker?

De har lukket butikken her i foråret, så jeg har ikke handlet i fakta i nogle måneder, men de havde eksotisk kød på frost i foråret og de fik det efter nytår 2014 mener jeg.

Det er jeg temmelig sikker på. Medmindre de gemmer det virkelig godt.
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Falstria

Indlægaf Falstria » 3. okt 2016, 18:57

LadyFox skrev:
Falstria skrev:
LadyFox skrev:
Falstria skrev:
LadyFox skrev:
paint skrev:At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.

Sådan har jeg det med Fakta! Det er en hjernebryder at sammensætte et helt måltid hvis man kun kan handle i en af vores to butikker i lokalområdet. Selv døgnnetto er bedre :shock:

Det var Fakta der kom på banen med Krokodille kød, Zebra kød osv. Det skal de have noget credit for :)

Det har Fakta i hvert fald ikke her.. :D

Er du sikker?

De har lukket butikken her i foråret, så jeg har ikke handlet i fakta i nogle måneder, men de havde eksotisk kød på frost i foråret og de fik det efter nytår 2014 mener jeg.

Det er jeg temmelig sikker på. Medmindre de gemmer det virkelig godt.

Det er måske bare hurtigere udsolgt på dine breddegrader så :-D Jeg oplevede det som at de havde det hele året, indtil de lukkede butikken.
1
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 201
Likede indlæg: 2196

Indlægaf Anilara » 3. okt 2016, 19:09

David Owe findes endnu?!
3
Brugeravatar
paint
Kort karma: 148
Likede indlæg: 3868

Indlægaf paint » 3. okt 2016, 20:13

LadyFox skrev:

Det lettede.

Jeg har det sådan med både Netto og Fakta. Det er nogenlunde lige så inspirerende som at glo ind i en væg, hvis man skal finde på noget aftensmad.
Netto, har kylling i 17 varianter samt lidt tysk oksekød og nogle polske pølser. That's it. :sur:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Falstria

Indlægaf Falstria » 3. okt 2016, 20:40

paint skrev:
LadyFox skrev:

Det lettede.

Jeg har det sådan med både Netto og Fakta. Det er nogenlunde lige så inspirerende som at glo ind i en væg, hvis man skal finde på noget aftensmad.
Netto, har kylling i 17 varianter samt lidt tysk oksekød og nogle polske pølser. That's it. :sur:

Men inden længe har de afskaffet danske BURÆG!!! Meget vigtigt!
Selvom Anima allerede er ude efter skrabeægene også.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1351
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 11800

Indlægaf kidkomb » 3. okt 2016, 21:40

Vores REMA har et ret fint udvalg af fersk kød og et omfattende udvalg af frisk fisk.
Jeg er fan.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 212
Likede indlæg: 3118

Indlægaf Juki » 3. okt 2016, 22:08

Anilara skrev:David Owe findes endnu?!

Det samme gør Basshunter?? :skeptisk:

Har lige set et kort klip fra et af byens diskoteker hvor han åbenbart har optrådt. De unge mennesker der kommer der ved vel knapt nok hvem han er :gammel:
3
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 702
Likede indlæg: 5723

Indlægaf ManicNinja » 3. okt 2016, 22:21

Falstria skrev:I skal købe noget dillekød i Fakta, det er med til at bevare bestanden af krokodiller :)

Læste det som dillerkød ...

Anyway. Hvis jeg kan være med til at bevare bestanden ved at handle et bestemt sted, såe ...
    4
    "Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
    Brugeravatar
    Falstria

Indlægaf Falstria » 3. okt 2016, 22:29

ManicNinja skrev:
      Falstria skrev:I skal købe noget dillekød i Fakta, det er med til at bevare bestanden af krokodiller :)

Anyway. Hvis jeg kan være med til at bevare bestanden ved at handle et bestemt sted, såe ...

Det gælder vist alt dillekød som sælges i DK :) det behøves ikke være fra Fakta, det er bare det eneste sted jeg har set det.

Overskuddet på krokodillefarmene går til at indsamle og udruge krokodilleæg, udsætte krokodillerne når de er vokset lidt til (minus dem der skal spises, de bliver på farmen), så flere af dem overlever og bliver gamle ude i naturen end hvis naturen havde gjort sit indhug i de små nyklækkede diller (eller dem der stadig ikke var klækket).
      Senest rettet af Falstria 3. okt 2016, 22:33, rettet i alt 1 gang.
      0
      Brugeravatar
      ManicNinja
      Kort karma: 702
      Likede indlæg: 5723

Indlægaf ManicNinja » 3. okt 2016, 22:31

Falstria skrev:
      ManicNinja skrev:

Det gælder vist alt dillekød som sælges i DK :) det behøves ikke være fra Fakta, det er bare det eneste sted jeg har set det.

Overskuddet går til at indsamle og udruge krokodilleæg, udsætte krokodillerne når de er vokset lidt til, så flere af dem overlever og bliver gamle ude i naturen.

Vi snakker nok en liiiille smule forbi hinanden ... :lol:
        3
        "Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
        Brugeravatar
        Falstria

Indlægaf Falstria » 3. okt 2016, 22:35

ManicNinja skrev:
        Falstria skrev:
        ManicNinja skrev:

Overskuddet går til at indsamle og udruge krokodilleæg, udsætte krokodillerne når de er vokset lidt til, så flere af dem overlever og bliver gamle ude i naturen.

Vi snakker nok en liiiille smule forbi hinanden ... :lol:

Du er slem nu! :lol:
          0
          Brugeravatar
          Fru Sunshine
          Kort karma: 1110
          Geografisk sted: Vendsyssel
          Likede indlæg: 10472

Indlægaf Fru Sunshine » 4. okt 2016, 04:18

At der virkelig er nogen - også herinde - der ikke kender til Svinkløv Badehotel.
          2
          "Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
          Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
          Brugeravatar
          Sangius
          Kort karma: 169
          Likede indlæg: 3033

Indlægaf Sangius » 4. okt 2016, 05:32

Fru Sunshine skrev:At der virkelig er nogen - også herinde - der ikke kender til Svinkløv Badehotel.

Før eller efter det brændte?
          5
          Brugeravatar
          Tricolette
          Geografisk sted: Himmerland
          Likede indlæg: 985

Indlægaf Tricolette » 4. okt 2016, 06:12

[url]l[/url]
          Sangius skrev:
          Fru Sunshine skrev:At der virkelig er nogen - også herinde - der ikke kender til Svinkløv Badehotel.

Før eller efter det brændte?

Før det brændte.
          Det har været et meget attraktivt badehotel og et af de få tilbageværende helt autentiske - hvis ikke det eneste.
          Serien Badehotellet har hente meget inspiration der, desuden er flere af udendørsscenerne optaget omkring Svinkløv Badehotel.
          2

Tilbage til "Generelt"