Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ShuruQ » 3. okt 2016, 11:12

LadyFox skrev:
Ondemand skrev:At man sætter en sur gammel mand til at anmelde en Justin Bieber koncert ..

Tænk engang, det har jeg også undret mig over :)

Jeg undrer mig over at man i det hele taget sætter Thomas Treo til at anmelde noget som helst. Manden er jo evigt mavesur, jeg mindes vitterligt ikke han har anmeldt noget som helst positivt, måske småting, men det drukner i det negative helhedsbillede. Han ville passe bedre i en af rollerne i en dansk version af "Grumpy old men" :tie:.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2354

Indlægaf Juki » 3. okt 2016, 11:17

Wizzze skrev:
FruDulle skrev:Det her super tilbud i min Bilka

Jeg er mere interesseret i skiltet i baggrunden, har de B&J til nogen-og-tredive kroner?? Det er jo et røverkøb, hvorfor er det ikke forside historie alle steder? :D

Føtex og Netto har også nogle Ben & Jerry's varianter på tilbud til 39 kr i denne uge :slem: Ved Føtex og Bilka gælder det vist resten af måneden :D
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3380

Indlægaf FruDulle » 3. okt 2016, 11:19

Wizzze skrev:

Jeg er mere interesseret i skiltet i baggrunden, har de B&J til nogen-og-tredive kroner?? Det er jo et røverkøb, hvorfor er det ikke forside historie alle steder? :D

Hvad ved jeg. Jeg spiser kun biodynamisk vegansk tofuis som den speltkusse jeg er... :blush2:
1
Whatever
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 345

Indlægaf OsCoccygis » 3. okt 2016, 11:27

Wizzze skrev:

Oktober måneds prishugi Bilka og Føtex, 39 kr. Så du kan nå at spise masser af is og købe et lager :D
2
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4095

Indlægaf Persnikedy » 3. okt 2016, 11:35

Jeg under mig over hvorfor folk er så besatte af b&j, det smager jo ikke godt
11
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 3. okt 2016, 12:11

Taget i betragtning hvor lille et (møg)dyr fluen er så undrer mængden af blod mig når man klasker kræene :gruble:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 3. okt 2016, 12:21

Bevares, det har da gjort ondt og selvfølgelig har hun fingeren hårdt i klemme i klemme, men det lyder jo som hendes liv hang i en tynd tråd - proportioner tak :rulle:.

http://www.tvguide.dk/nyheder/lindsay-l ... =left-main
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6722

Indlægaf Wizzze » 3. okt 2016, 12:48

Persnikedy skrev:Jeg under mig over hvorfor folk er så besatte af b&j, det smager jo ikke godt

JO DET GØR! :P
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3380

Indlægaf FruDulle » 3. okt 2016, 12:59

At vores tidligere at pair bliver ved med at snyde. Har lige fået endnu en mail fra endnu en pige som hun har snydt på ved at sælge noget og ikke sende det. Der ligger en god bunke politianmeldelser på hende efterhånden.
0
Whatever
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 809
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8292
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. okt 2016, 13:19

Oveditlevsen skrev:
Ado skrev:At alle mænd på Tinder enten har virkelig stort overskæg og et profilbillede, som ligner et selfie, de selv bliver overrasket over - og at resten alle har kameramand med, når de cykler eller løber.
Hvor er manden, der sidder helt afslappet og smiler?

Han er nok sammen med kvinden der ikke hopper retarderet, har taget en selfie med duckface eller har taget et billede af sine ben på en strand.

Nå ja. :D
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 809
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8292
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. okt 2016, 13:22

Persnikedy skrev:Jeg under mig over hvorfor folk er så besatte af b&j, det smager jo ikke godt

Enig! Jeg forstår det virkelig heller ikke. Altså, det er jo virkelig bare ekstremt hvinende sødt.
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4095

Indlægaf Persnikedy » 3. okt 2016, 14:25

Wizzze skrev:

JO DET GØR! :P

NEJ DET GØR EJ. Det smager rodet og forvirrende. Vaniljeis skal ikke ødelægges af guldfiske kiks eller skumfiduser
3
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2335

Indlægaf paint » 3. okt 2016, 14:39

At Netto, tilsyneladende, har så relativt mange kunder som de har. Jeg synes det er noget af den mest røvsyge forretning, man kan komme ind i. Uinspirerende, kedelig og altid det samme, lille og skrabede udvalg.

Det lettede.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2354

Indlægaf Juki » 3. okt 2016, 14:40

Hvorfor man ikke kan høre musik på sit TV via sin Chromecast og Spotify, uden at skulle have et premium abonnement til sidstnævnte Billede Der er jo reklamer alligevel.

Jeg undrer mig især over det fordi det har virket upåklageligt indtil for ca. en ½ time siden, selvom jeg ikke har haft premium abonnement i nogle måneder efterhånden :gruble:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2335

Indlægaf paint » 3. okt 2016, 14:43

Juki skrev:Hvorfor man ikke kan høre musik på sit TV via sin Chromecast og Spotify, uden at skulle have et premium abonnement til sidstnævnte Billede Der er jo reklamer alligevel.

Jeg undrer mig især over det fordi det har virket upåklageligt indtil for ca. en ½ time siden, selvom jeg ikke har haft premium abonnement i nogle måneder efterhånden :gruble:

Jeg kan høre 718 radiokanaler på mit TV, helt uden Chromecast eller Spotity. Selv én eller anden Nord Slesvigsk lokalradio (jeg bor i København) :fløjt:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen

Tilbage til "Generelt"