Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 944
Likede indlæg: 7367

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 17. nov 2016, 15:59

Juki skrev:Hvorfor kvinder med for mange kilo på kroppen bliver til "piger", fx som i "tøj til store piger" :stoned:

Har også undret mig - kan ikke fordrage det. Mon ikke det er et forsøg på paradoksalt nok at gøre den store kvinde lidt mindre, fordi idealet for kvinder er at være lille? Altså, hvis en pige er stor, kan det lige gå. Men en kvinde, der i sagens natur både er fuldvoksen og så OGSÅ stor ... Uhauha.

:stoned:
Senest rettet af ManicNinja 17. nov 2016, 16:02, rettet i alt 1 gang.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 261
Likede indlæg: 3919

Indlægaf Juki » 17. nov 2016, 16:17

ManicNinja skrev:
Juki skrev:Hvorfor kvinder med for mange kilo på kroppen bliver til "piger", fx som i "tøj til store piger" :stoned:

Har også undret mig - kan ikke fordrage det. Mon ikke det er et forsøg på paradoksalt nok at gøre den store kvinde lidt mindre, fordi idealet for kvinder er at være lille? Altså, hvis en pige er stor, kan det lige gå. Men en kvinde, der i sagens natur både er fuldvoksen og så OGSÅ stor ... Uhauha.

:stoned:

Måske.. Jeg synes bare det virker som en måde at fralægge sig "ansvaret", fordi en pige er noget lille og uskyldigt noget :tie:
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 211
Likede indlæg: 4434

Indlægaf Sangius » 17. nov 2016, 16:19

paint skrev:Jeg tror aldrig jeg har set dette instrument. Ved nærmere eftertanke, har jeg nok ikke lyst til at se det :gruble:

Billede

Og så lige forcefully...
4
Brugeravatar
paint
Kort karma: 205
Likede indlæg: 6412

Indlægaf paint » 17. nov 2016, 17:56

Sangius skrev:
paint skrev:Jeg tror aldrig jeg har set dette instrument. Ved nærmere eftertanke, har jeg nok ikke lyst til at se det :gruble:

Billede

Og så lige forcefully...

Man må håbe at det ikke er helt symfoniorkester, der 'blæser' i instrumentet. ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1609

Indlægaf Anne Droid » 17. nov 2016, 18:12

paint skrev:
Sangius skrev:

Billede

Og så lige forcefully...

Man må håbe at det ikke er helt symfoniorkester, der 'blæser' i instrumentet. ;)

Hvis det er, kan man vel sige at det swinger?
4
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 135
Likede indlæg: 909

Indlægaf sortkaffe » 17. nov 2016, 18:59

Anne Droid skrev:
paint skrev:
Sangius skrev:

Billede

Og så lige forcefully...

Hvis det er, kan man vel sige at det swinger?

øj så får swingerklub en helt ny betydning
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 508
Likede indlæg: 9379

Indlægaf Animi » 17. nov 2016, 22:31

Titlen "Prinsesser fra Blokken" - mere fordi jeg aldrig nogensinde har hørt nogen omtale Vestegnen for Blokken før :gruble: Jeg ved ikke om det er sådan lidt J.Lo inspireret :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 18. nov 2016, 10:58

Jeg læser Forbandede Barndom af Sapran Hassna, og det undrer mig virkelig hvordan en kommune kan modtage flere forskellige underretninger af forskellige fagfolk, og stadigvæk ikke reagere på det. Ikke engang da en læge underretter at han mistænker seksuelt misbrug, sker der noget.
Jeg får helt ondt i maven ved tanken om det :(
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 290

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 18. nov 2016, 13:11

Jeg undrer mig over at der ikke er flere der er klar over hvor stor jævndøgn er, hvis man måler fra et punkt A og længe nok.:gruble:
0
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
paint
Kort karma: 205
Likede indlæg: 6412

Indlægaf paint » 18. nov 2016, 14:20

Animi skrev:Titlen "Prinsesser fra Blokken" - mere fordi jeg aldrig nogensinde har hørt nogen omtale Vestegnen for Blokken før :gruble: Jeg ved ikke om det er sådan lidt J.Lo inspireret :lol:

Mon ikke der menes én af 'blokkene' derude? (og der er mange af dem) ;)

Billede

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 18. nov 2016, 14:48

paint skrev:
Animi skrev:Titlen "Prinsesser fra Blokken" - mere fordi jeg aldrig nogensinde har hørt nogen omtale Vestegnen for Blokken før :gruble: Jeg ved ikke om det er sådan lidt J.Lo inspireret :lol:

Måske - men det handler jo om flere forskellige piger, fra forskellige steder på Vestegnen, derfor synes jeg det er lidt spøjst at samlet kalde det 'Blokken' - mest fordi jeg aldrig selv har omtalt det, eller hørt andre omtale det sådan før :lol:
0
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 103
Likede indlæg: 2883

Indlægaf Tibbler » 18. nov 2016, 14:55

Animi skrev:
paint skrev:

Måske - men det handler jo om flere forskellige piger, fra forskellige steder på Vestegnen, derfor synes jeg det er lidt spøjst at samlet kalde det 'Blokken' - mest fordi jeg aldrig selv har omtalt det, eller hørt andre omtale det sådan før :lol:

Måske er det for at understrege, at pigerne er fra socialt boligbyggeri, og ikke fra fx. et villakvarter.
2
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 18. nov 2016, 15:06

Tibbler skrev:Måske er det for at understrege, at pigerne er fra socialt boligbyggeri, og ikke fra fx. et villakvarter.

Ja det kan da sagtens være :)

Lidt misvisende vil det dog være så, da deres typer også findes i villakvarterene herude :P Men det behøver programmet jo selvfølgelig ikke at vide :D
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 708
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10239

Indlægaf LadyFox » 18. nov 2016, 16:25

Hvordan man kan have en gnaver i sin kjole uden at opdage det med det samme :gruble:
http://www.bt.dk/udland/hun-havde-sin-n ... adden-lugt
2
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 121
Likede indlæg: 1864

Indlægaf zembra1986 » 18. nov 2016, 16:54

Hvor Tuborg's ikoniske julereklame bliver af? Jeg har ikke set den en eneste gang på tv endnu :(

2

Tilbage til "Generelt"