Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1162
Likede indlæg: 6823

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 8. okt 2016, 14:21

paint skrev:Og så kommer det i øvrigt meget bag på mig, at der vitterligt er mennesker, som kan finde på at råbe 'Fede Kælling', efter en lettere overvægtig kvinde.

Det kan da ikke være helt normale mennesker, som kan finde på dén slags. Og så ser hun endda ikke engang voldsomt overvægtig ud.

Billede

http://politiken.dk/ibyen/klummer_ibyen ... -kaelling/

Jeg har set unge hænge ud af en bil, og så råbe af en overvægtig kvinde mens de kørte forbi, og det var ikke sproglige roser :tie:
Dumhed og fladpandethed trives desværre fint i dk også blandt såkaldt "normale" mennesker.
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11796

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. okt 2016, 14:58

Jeg husker hvordan lærerne i min barndom eeelskede det der forsøg hvor en tand puttes i cola natten over, og næste dag er tanden forsvundet.
Nu her mange år senere kan det godt undre mig at folk (Også mine gamle klassekammerater) bliver ved med at dele de filmklip om at cola kan rense toiletter, som om det var en kæmpe verdensnyhed. Det er virkelig som om alle bare glemmer det igen, og bliver sådan helt GUUUUD UHA UHA hver gang de igen mindes om det.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3458

Indlægaf dgd2007 » 8. okt 2016, 15:13

Studsgaard skrev:Hvad er en senior flyttekasse?

De siger det i en reklame.

Det er bare nogle navne, flyttekasseproducenten har givet de forskellige typer.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2398

Indlægaf paint » 8. okt 2016, 15:20

Wizzze skrev:
paint skrev:Og så kommer det i øvrigt meget bag på mig, at der vitterligt er mennesker, som kan finde på at råbe 'Fede Kælling', efter en lettere overvægtig kvinde.

Det kan da ikke være helt normale mennesker, som kan finde på dén slags. Og så ser hun endda ikke engang voldsomt overvægtig ud.

Jeg har set unge hænge ud af en bil, og så råbe af en overvægtig kvinde mens de kørte forbi, og det var ikke sproglige roser :tie:
Dumhed og fladpandethed trives desværre fint i dk også blandt såkaldt "normale" mennesker.

Utroligt. Der er åbenbart ingen grænser for fladpandetheden.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Viskelæder » 8. okt 2016, 15:24

paint skrev:
Wizzze skrev:

Utroligt. Der er åbenbart ingen grænser for fladpandetheden.

Det kom også bag på mig, da jeg læste artiklen. Og at det sker for hende så tit. Det er godt nok vildt, at der er folk, der gør sådan noget.
0
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 8. okt 2016, 15:34

At der aldrig er nogen mennesker i vaskekælderen om lørdagen. Søndag står de nærmest i kø. Det virker ikke helt logisk
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 39
Likede indlæg: 991

Indlægaf Anne Droid » 8. okt 2016, 15:36

Dirtylittledevil skrev:Jeg husker hvordan lærerne i min barndom eeelskede det der forsøg hvor en tand puttes i cola natten over, og næste dag er tanden forsvundet.
Nu her mange år senere kan det godt undre mig at folk (Også mine gamle klassekammerater) bliver ved med at dele de filmklip om at cola kan rense toiletter, som om det var en kæmpe verdensnyhed. Det er virkelig som om alle bare glemmer det igen, og bliver sådan helt GUUUUD UHA UHA hver gang de igen mindes om det.

Tænder opløses ikke i cola. De bliver mørke og skrøbelige.
Min søn havde hørt om det og ville gerne prøve, så vi puttede en af hans mælketænder i cola. Næste dag var vi ret skuffede over at tanden stadig var der. Vi lod den ligge i cola i mere end en måned og der var stadig tand tilbage.
4
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. okt 2016, 15:50

Anne Droid skrev:Tænder opløses ikke i cola. De bliver mørke og skrøbelige.
Min søn havde hørt om det og ville gerne prøve, så vi puttede en af hans mælketænder i cola. Næste dag var vi ret skuffede over at tanden stadig var der. Vi lod den ligge i cola i mere end en måned og der var stadig tand tilbage.

Så har colaen enten været stærkere dengang for 30+ år siden, eller vores lærere narrede os og fiskede tanden op :lol:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8525

Indlægaf 2SHY » 8. okt 2016, 16:11

Dirtylittledevil skrev:

Så har colaen enten været stærkere dengang for 30+ år siden, eller vores lærere narrede os og fiskede tanden op :lol:

Det er i øvrigt også testet i Mythbusters :) Tanden overlever men bliver mørk og klam
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. okt 2016, 16:21

2SHY skrev:
Dirtylittledevil skrev:

Det er i øvrigt også testet i Mythbusters :) Tanden overlever men bliver mørk og klam

Aijj tænk så snød de os nok dengang! :8: :lol:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8525

Indlægaf 2SHY » 8. okt 2016, 16:28

Dirtylittledevil skrev:
2SHY skrev:
Dirtylittledevil skrev:

Aijj tænk så snød de os nok dengang! :8: :lol:

Helt sikkert! :lol:

1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1162
Likede indlæg: 6823

Indlægaf Wizzze » 8. okt 2016, 17:15

Hvorfor en kvinde skal sidde live og direkte i nyhederne og forsvare sin sexlyst eller mangel på samme? :gruble:
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 8. okt 2016, 17:46

Wizzze skrev:Hvorfor en kvinde skal sidde live og direkte i nyhederne og forsvare sin sexlyst eller mangel på samme? :gruble:

Og de kommentarer hun får på Facebook, de hører til i upassende tråden! Som om manglende sexlyst er lig med ikke at ville have børn, familie eller et forhold. Eller at hun bare ikke har mødt den rette mand! Jeg er frivilligt barnløs, men sidstenævnte hører jeg også altid, "for det er jo ikke en normal holdning at have" :stoned:
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1720

Indlægaf Guilded_Lily » 8. okt 2016, 20:03

Moderne dans.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8432
Kontakt:

Indlægaf Ado » 8. okt 2016, 20:32

At der stadig er seere til "Vild med dans".
10
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".

Tilbage til "Generelt"