Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 733
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10744

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 27. nov 2016, 11:21

Anilara skrev:Undrer mig over hvorfor så mange fremmede tilføjer mig på snapchat via brugernavn? Altså gætter de bare folks brugernavne og prøver sig frem hos fremmede? Sker det også hos jer?

Du har ikke lagt det i spapchat tråden på Woman vel? Jeg fandt ud af at det var derfor jeg fik så mange meget unge dickpics :shock:
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2534

Indlægaf Anilara » 27. nov 2016, 11:28

LadyFox skrev:
Anilara skrev:Undrer mig over hvorfor så mange fremmede tilføjer mig på snapchat via brugernavn? Altså gætter de bare folks brugernavne og prøver sig frem hos fremmede? Sker det også hos jer?

Du har ikke lagt det i spapchat tråden på Woman vel? Jeg fandt ud af at det var derfor jeg fik så mange meget unge dickpics :shock:

I hope not! :nerve: :ad!:
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 265
Likede indlæg: 2211

Indlægaf Pityt » 27. nov 2016, 18:45

At jeg ikke bare slår over på noget andet i stedet for at sidde og hidse mig op over Nigella, det prætentiøse kvindemenneske :gruble:
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1374

Indlægaf Aspargsen » 27. nov 2016, 19:32

Facebook konkurrencer :0

Når nu TV2 Fri, skriver af man for af deltage skal uploade et billede i kommentarfeltet

Bliver så alle den der har skrevet mere og meget tekst frasorteret for ikke af opfylde deltager kravet ?
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen

Indlægaf Aspargsen » 27. nov 2016, 19:36

Delfin skrev:
Vira skrev:
Delfin skrev:
Vira skrev:
computermus skrev:
Vira skrev:Hvorfor jeg modtager sognebladet i postkassen, når jeg aldrig har været medlem af folkekirken

Hvis det er på samme måde som her hos mig, så er sognebladet/ kirkebladet inden i en af de lokale aviser. Så kan det måske være derfor.

Det er det ikke. Det kommer altid særskilt

Buddet render nok ikke rundt med en liste over døbte og udøbte i sognet

Nej men hvorfor ikke? Jeg kan ikke forstå det :lol: Der er efterhånden mange der ikke er medlem af folkekirken, det virker mærkværdigt at modtage et blad fra et trossamfund jeg aldrig har været medlem af

Jeg vil tro, det koster meget mere at lave adresseret uddeling, men det er et gæt. Måske er der også et ønske om at ramme nogle af dem/os, som aldrig kommer i kirken, selvom de/vi er døbt.

Jeg plejer bare ar arkiveret det lodret sammen med alt det andet spam i min postkasse
Men nogle gange er jeg overrasket hvordan de der reklame bude får stoppet så mange reklamer der ind :0
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1605
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14565

Indlægaf kidkomb » 27. nov 2016, 20:35

MaybeBaby skrev:
MaybeBaby skrev:Det hele er noget vrøvl, men det med black, det er vist et freudian slip :-D.

FB_IMG_1480196714103.jpg

Blev gjort opmærksom på at det kan se ud som om "black" er photoshoppet ind og det håber jeg da lidt det er og det kan sgu også godt lidt se sådan ud.

Det ville give mere mening i hvert fald.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Aspargsen

Indlægaf Aspargsen » 27. nov 2016, 21:55

MaybeBaby skrev:
kidkomb skrev:
MaybeBaby skrev:
MaybeBaby skrev:Det hele er noget vrøvl, men det med black, det er vist et freudian slip :-D.

FB_IMG_1480196714103.jpg

Blev gjort opmærksom på at det kan se ud som om "black" er photoshoppet ind og det håber jeg da lidt det er og det kan sgu også godt lidt se sådan ud.

Ja. Det andet virker for dumt, selv for ultrareligiøse amerikanere. Man ved dog aldrig.

Ville Black så ikke stå nederst ?
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 218
Likede indlæg: 4254

Indlægaf sigge » 28. nov 2016, 07:34

Pityt skrev:At jeg ikke bare slår over på noget andet i stedet for at sidde og hidse mig op over Nigella, det prætentiøse kvindemenneske :gruble:

Jeg undrede mig til gengæld over, hvad der er sket med hendes ansigt. Jeg kunne ikke sætte fingeren på det, men hun så bare anderledes ud. Sikkert noget botox/filler et eller andet.
1
Brugeravatar
Aspargsen

Indlægaf Aspargsen » 28. nov 2016, 07:37

MaybeBaby skrev:
Aspargsen skrev:
MaybeBaby skrev:
kidkomb skrev:
MaybeBaby skrev:

FB_IMG_1480196714103.jpg

Ja. Det andet virker for dumt, selv for ultrareligiøse amerikanere. Man ved dog aldrig.

Ville Black så ikke stå nederst ?

Hvis det var photoshoppet? Ikke nødvendigvis, rækkefølgen af bogstaverne er jo det samme, da det skal henvise til "LGBT" ( lesbian, gay, bisexual, and transgender). Eller misforstår jeg dig :)?

Den detalje havde jeg slet ikke lagt mærke til :genert:
0
Oveditlevsen
Kort karma: 23
Likede indlæg: 583

Indlægaf Oveditlevsen » 28. nov 2016, 09:18

At det kan komme bag på nogle at blå fløj vil skære i velfærden :gruble: :stoned:
2
Sjo
Kort karma: 63
Likede indlæg: 1010

Indlægaf Sjo » 28. nov 2016, 09:36

Folks behov for at tilsvine politikere, som de ikke er enige med. Jeg kan nok bedre tage folk alvorligt, hvis de ikke kaldte politikere båtnakker og idioter.
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 517
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6449

Indlægaf Delfin » 28. nov 2016, 13:06

Danskerne skal arbejde længere, fordi de generelt lever længere. Den nye regering vil således komme med et oplæg om senere tilbagetrækning fra arbejdsmarkedet. »Vi vil bede dem, der kan, om at blive lidt længere tid på arbejdsmarkedet. Personer, som er nedslidte, vil fortsat have gode muligheder for at trække sig tilbage,« skriver trekløver-partierne.

"Fortsat have". A hva for en fisk? :gruble:
4
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 28. nov 2016, 13:18

Nu starter de med at salami et stykke af SU'en, men dimmitendsatsen kommer sikkert næste gang
0
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 28. nov 2016, 13:29

Samano skrev:
Delfin skrev:Nu starter de med at salami et stykke af SU'en, men dimmitendsatsen kommer sikkert næste gang

Den har de allerede skåret på ved sidste dagpengeforlig
Nu snakkede jeg også om at arbejde med problemet og ikke bare skære ned :lol:

Det vidste jeg egentlig godt, men mit generelle indtryk er, at de tror alting løses ved økonomisk pisk og gulerod :D
0
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 158
Likede indlæg: 805

Indlægaf Avino » 28. nov 2016, 15:26

Delfin skrev:Danskerne skal arbejde længere, fordi de generelt lever længere. Den nye regering vil således komme med et oplæg om senere tilbagetrækning fra arbejdsmarkedet. »Vi vil bede dem, der kan, om at blive lidt længere tid på arbejdsmarkedet. Personer, som er nedslidte, vil fortsat have gode muligheder for at trække sig tilbage,« skriver trekløver-partierne.

"Fortsat have". A hva for en fisk? :gruble:

Også jeg undrer mig :ad!:
Vi gamle, som har arbejdet siden 18hundrede hvidkål, har ikke en chanche. Havde det heller ikke før den nye regering.
Jeg kunne ønske mig, at de blev slået med en våd- ulækker fisk , midt i ansigtet.
De aner ikke, hvad der foregår ude på arbejdsmarkedet.
Jeg græmmes
4

Tilbage til "Generelt"