Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 340
Likede indlæg: 2620

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mulan » 19. nov 2016, 14:10

Hvor meget jeg elsker denne:
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 994
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10680
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. nov 2016, 18:44

At jeg igen (!) har haft en sexdrøm om regnskabschefen. Det sker alt for tit, det bliver mere og mere nasty og det er efterhånden svært at tale med ham, uden at rødme.
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1540
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13860

Indlægaf kidkomb » 20. nov 2016, 11:28

Update på kløe-sagen:
Idag klør vores øjne ikke rigtig mere. Det gjorde de heller ikke i nat.
Ergo må det være noget vi har indtaget.
Hvad indtager man som giver voldsom kløe i øjnene? Hos os begge? :forvirret:

kidkomb skrev:Jeg undrer mig over mange ting idag :lol:

Min kæreste og jeg har i de sidste par dage haft voldsom øjenkløe.
Det er super mærkeligt. Han har noget pollen-og pelsdyrallergi, så han har prøvet det før, men jeg mindes ikke at have haft så voldsom kløe i øjnene i flere dage i træk. I nat var jeg bange for om jeg ville gnide huden om øjnene til blods.

Jeg kan simpelthen ikke gætte hvad det er.
Jeg havde tænkt at det kunne være den friske basilikum vi købte i sidste weekend, men jeg har lige gnedet to blade mellem mine fingre og derefter gnedet mig i øjet (det øje der har kløet mindst). Det er 10min siden nu og det klør stadig ikke.
Så det kan ikke være det.
Vi har kælerotter og dem kan min kæreste ikke ret godt tåle og det er heller ikke unormalt at udvikle allergi overfor sine kæletotter.
Men jeg sidder lige nu i køkkenet med hovedet nærmest inde i deres bur (og har gjort det et par timer) og mine øjne er meget bedre end de var i nat.
Kæresten siger at vi må forsøge at skifte sengetøj og støvsuge, for pollental og skimmelsvampesporer osv har meget dårlige betingelser i dette vejr, så det burde ikke være det. Og Astma- og allergiforeningen skriver at det kan være støv-allergi.
Jeg synes det er meget mærkeligt.
Jeg har det bedre i øjnene nu end i nat, så nu må vi se.
Igår var vi ude af huset hele dagen og det var ikke spor bedre at være væk fra hjemmet.
På den anden side blev det værre i nat jo.
Men det er stadig meget, meget mærkeligt at vi BEGGE to skulle få voldsom kløe i øjnene på samme tidspunkt i flere dage...?
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1569

Indlægaf Skorstenen » 20. nov 2016, 12:04

Fra eb.

ørdag aften var en kvinde fra Bredsten nær Vejle udsat for en voldsomt ubehagelig oplevelse.

Kort efter klokken 20 blev hun opsøgt i sit hjem og truet med en pistol af tunge unge mænd.

Det oplyser Sydøstjyllands Politi til Ekstra Bladet.

- Jeg kan fortælle, at en 36-årig kvinde er blevet opsøgt og truet med en pistol i sit hjem af to yngre mænd, siger vagtchef Flemming Fyrstenberg.

Bagefter forsvandt de fra stedet, men de blev fundet og anholdt af politiet ved midnatstid.

Af hensyn til efterforskningen holder politiet kortene tæt til kroppen, og derfor ønsker de ikke at oplyse, hvad de to mænd ville åbne hos kvinden.

:gruble:
4
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 495
Likede indlæg: 9034

Indlægaf Animi » 20. nov 2016, 22:18

Hvorfor jeg ikke snart lærer at indse at jeg er typen der arbejder bedst om aftenen/natten. Jeg har altid en eller anden plan at skulle sidde og skrive hele dagen, og holde fri om aftenen. Jeg burde indse at det bare er bedre for mig at holde 'fri' om dagen og ordne praktiske gøremål, for stå at skrive om aftenen. Så slipper jeg også for dårlig samvittighed, når jeg føler at jeg intet laver i løbet af dagen.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1170
Likede indlæg: 17378

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. nov 2016, 23:29

Ado skrev:At jeg igen (!) har haft en sexdrøm om regnskabschefen. Det sker alt for tit, det bliver mere og mere nasty og det er efterhånden svært at tale med ham, uden at rødme.

Din reptilhjerne er ved at varme op til julefrokost måske :slem:
1
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 55
Likede indlæg: 1177

Indlægaf Aspargsen » 21. nov 2016, 00:06

At jeg ikke kan falde i søvn !!
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 342
Likede indlæg: 8151

Indlægaf Fyrst Eberhard » 21. nov 2016, 10:29

Hvordan debattens banner-reklame-algoritmer har regnet sig frem til, at jeg skulle have interesse i et foredrag med Pernille Aalund om overgangsalderen.
Under alle omstændigheder er det spot on.
5
Peace!
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 345
Likede indlæg: 5120

Indlægaf Lemonella » 21. nov 2016, 10:36

Fyrst Eberhard skrev:Hvordan debattens banner-reklame-algoritmer har regnet sig frem til, at jeg skulle have interesse i et foredrag med Pernille Aalund om overgangsalderen.

Visse ting er godt, at vide i god tid. :)
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 342
Likede indlæg: 8151

Indlægaf Fyrst Eberhard » 21. nov 2016, 11:44

Lemonella skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Hvordan debattens banner-reklame-algoritmer har regnet sig frem til, at jeg skulle have interesse i et foredrag med Pernille Aalund om overgangsalderen.

Visse ting er godt, at vide i god tid. :)

Det slår mig lige, at min kæreste var i praktik som runner på TV3 i Pernilles Univers-tiden, og hun kunne i den forbindelse fortælle, at der bag Aalunds varme og sympatiske ydre på skærmen, gemmer sig en arrogant, nedladende og bedrevidende despot, som ofte var irriteret, grænsende til vred over småting som kaffebrygning osv.

Det ved jeg bare, at jeg ikke vil kunne abstrahere fra under foredraget, så det bliver nok ikke til noget alligevel.
4
Peace!
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3660

Indlægaf sigge » 21. nov 2016, 12:10

At Bernie Ecclestone overvejer at dele Formel 1 løb op i 2 "halvlege" á 40 min. med en 40 min. pause i midten, hvor der kunne skrues på bilerne, og kørerne kunne blive interviewet osv. Det skulle ifølge ham være mere publikums-/seervenligt. Jeg er ikke overbevist.
3
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 699
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13629

Indlægaf icelady » 21. nov 2016, 13:50

Hvor længe News skal køre Breaking på forhandlingerne mellem V/K/LA :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 699
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13629

Indlægaf icelady » 21. nov 2016, 13:52

sigge skrev:At Bernie Ecclestone overvejer at dele Formel 1 løb op i 2 "halvlege" á 40 min. med en 40 min. pause i midten, hvor der kunne skrues på bilerne, og kørerne kunne blive interviewet osv. Det skulle ifølge ham være mere publikums-/seervenligt. Jeg er ikke overbevist.

Personligt ville jeg finde det dræbende kedeligt.
Løbet skal køres ad een gang.

Måske det er pres fra de nye amerikanske ejere? :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3660

Indlægaf sigge » 21. nov 2016, 14:07

icelady skrev:
sigge skrev:At Bernie Ecclestone overvejer at dele Formel 1 løb op i 2 "halvlege" á 40 min. med en 40 min. pause i midten, hvor der kunne skrues på bilerne, og kørerne kunne blive interviewet osv. Det skulle ifølge ham være mere publikums-/seervenligt. Jeg er ikke overbevist.

Personligt ville jeg finde det dræbende kedeligt.
Løbet skal køres ad een gang.

Måske det er pres fra de nye amerikanske ejere? :gruble:

Åbenbart havde det været en kæmpe seer-magnet med den der langgaber af et regnvejrsløb i Brasilien for en uge siden, og deraf har de så konkluderet, at det er det folket vil ha'. :stoned:

Jeg ville nok heller ikke komme til at se det hele, hvis det bliver sådan der. Så ville jeg nok nøjes med 2. halvleg.

Jeg synes, at en del af spændingen også ligger i at få materiellet til at holde i de der 1½-2 timer. Og hvis man kører sin frontvinge af i en duel med en konkurrent, så må man altså tilpasse din taktik til det tidstab et eventuelt ekstra pitstop vil give og ikke bare vente til pausen og skifte den "gratis". Man kan måske argumentere for, at det så vil give flere tætte dueller, hvis man får muligheden for det gratis ekstra lange pitstop, men jeg er lidt gammeldags ligesom John Nielsen: Jeg kan godt lide, at der er lidt konsekvenser, hvis en kører begår en fejl.

I øvrigt skulle ideen også hænge sammen med en generel tendens i menneskeheden til nedsat koncentrationsevne, hvor flere sportsgrene efter sigende arbejder med kortere spilleperioder af gangen.

Nå, som det nok fremgår, er jeg heller ikke fan. :genert:
1
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 55
Likede indlæg: 1177

Indlægaf Aspargsen » 21. nov 2016, 14:31

Jeg er overbevist om af det er en dårlig ide
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:

Tilbage til "Generelt"