Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 206
Likede indlæg: 4311

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sangius » 23. nov 2016, 07:51

Animi skrev:
Sangius skrev:Jeg undrer mig over hvem Leonard Cohen er, og om det er meget prollet at jeg ved hvem Mopper er, men ikke ham... :gruble:

Det er ham der har skrevet "Hallelujah" sangen - og det er så også det eneste jeg ved... :lol:

Den fra Shrek? Haha :D

Troede det var Rufus Wainwright eller noget i den stil.
1
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 495
Likede indlæg: 9039

Indlægaf Animi » 23. nov 2016, 07:56

Sangius skrev:
Animi skrev:
Sangius skrev:Jeg undrer mig over hvem Leonard Cohen er, og om det er meget prollet at jeg ved hvem Mopper er, men ikke ham... :gruble:

Det er ham der har skrevet "Hallelujah" sangen - og det er så også det eneste jeg ved... :lol:

Den fra Shrek? Haha :D

Troede det var Rufus Wainwright eller noget i den stil.

Ja, lige præcis :D og det tror jeg mange har troet, netop fordi den i nyere tid blev gjort kendt af Rufus Wainwright :P
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Oveditlevsen
Kort karma: 23
Likede indlæg: 585

Indlægaf Oveditlevsen » 23. nov 2016, 08:47

P3..

Hvornår blev det en forvokset lokalradio hvor lytterne ringer ind dagen lang? :gruble:

:rulle:
2
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3670

Indlægaf sigge » 23. nov 2016, 09:16

Om der er meget koldt i Aftenshowets (DR1) studie, siden Ulla Essendrop altid er fuldstændig formummet i mærkeligt, uformeligt tøj.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 918
Likede indlæg: 7066

Indlægaf ManicNinja » 23. nov 2016, 09:29

Jeg undrer mig over, at jeg stadig kan undre mig over, at jeg bliver så tudetræt-udmattet (jo, det ér et ord :P ) efter styrketræning. Jeg kender jo godt de fysiologiske processer bag. Men for pokker, jeg bliver stadig lige overrasket hver gang: I nat sov jeg som en sten i små ti timer og dejsede nærmest om ved midnat, selv om jeg først var stået op op ad formiddagen i går. :genert:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
paint
Kort karma: 191
Likede indlæg: 5857

Indlægaf paint » 23. nov 2016, 09:42

Det MÅ være Illuminati, der står bag, disse hemmelige håndtegn :nerve:

Billede

Billede

HH.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1542
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13871

Indlægaf kidkomb » 23. nov 2016, 11:19

Sangius skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg kigger på en køkkenmaskine, og tjekker så folks bedømmelser af den.
Ud af 4 bedømmelser, fortæller de 3 at dem noget a la "Den ser fin ud men jeg har ikke brugt den" og "Det var en gave så jeg har ikke pakket den ud endnu" Jamen så vent da for fanden med at bedømme den til du overhovedet har noget brugbart at sige! :sur:

Åha. Jeg kigger også på symaskine, og læste anmeldelser for en Singer. Der var 3 der havde givet sen 1 stjerne, fordi de havde købt den billigt på en eller anden international side, og så havde de fået dem med en strømforsyning der ikke passede i amerikanske stik. Ja, sikke en lortemaskine - 1 stjerne!!!

Englændere er altid gode for en fuldkommen værdiløs anmeldelse af hoteller.
"There were no cerialbowls, how are we supposed to eat breakfast?!!" -du er i Spanien din selvcentrerede bolledej, du kunne overveje om de måske spiser en anden slags morgenmad end i Emperiet Hvor Solen Aldrig Går Ned..
"There were almost no one who spoke English"
"There were no english pub!"
"The restaurant didn't serve toast in the morning, only cold buns!"

Edit; stavefejl as usual. Og der er sikkert flere...
Senest rettet af kidkomb 23. nov 2016, 20:48, rettet i alt 1 gang.
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1542
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13871

Indlægaf kidkomb » 23. nov 2016, 11:41

Samano skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg kigger på en køkkenmaskine, og tjekker så folks bedømmelser af den.
Ud af 4 bedømmelser, fortæller de 3 at dem noget a la "Den ser fin ud men jeg har ikke brugt den" og "Det var en gave så jeg har ikke pakket den ud endnu" Jamen så vent da for fanden med at bedømme den til du overhovedet har noget brugbart at sige! :sur:

Åha. Jeg kigger også på symaskine, og læste anmeldelser for en Singer. Der var 3 der havde givet sen 1 stjerne, fordi de havde købt den billigt på en eller anden international side, og så havde de fået dem med en strømforsyning der ikke passede i amerikanske stik. Ja, sikke en lortemaskine - 1 stjerne!!!

"There were no cerialbowls, how are we supposed to eat breakfast?!!" -du er i Spanien din selvcentrerede bolledej, du kunne overveje om de måske spiser end anden slags morgenmad end i Emperiet Hvor Solen Aldrig Går Ned..

Hotel anmeldelse er altid sjove. Så engang en brokke sig over morgenmadsbuffet ikke havde yoghurt. Det på trods at stedet vidst sig at have en enorm Buffet med alt andet hjerte kunne begære.

Jeg synes nu ikke der noget i vejen med at nævne at personalet ikke taler engelsk på hotellet. Kan jeg også finde på at skrive i anmeldelser så folk ved det når de vælger Hotel.

Det var om området de skrev det. Altså ikke ret mange butikker og restauranter talte engelsk. Jeg synes det er mega forkælet.
Men jeg er også i forvejen irriteret på engelske turister, fordi mange af dem er så forfærdelige. Krævende og urimelige og med meget larmende børn.
-jeg må komme de forkerte steder :lol:
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 942
Likede indlæg: 5576

Indlægaf FruDulle » 23. nov 2016, 11:44

voksne kvinder der kalder deres menstruation for lort. Det er simpelthen for kikset og rulle øjne ad agtigt.
6
Whatever
computermus
Kort karma: 60
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1222

Indlægaf computermus » 23. nov 2016, 11:58

kidkomb skrev:
Samano skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:

"There were no cerialbowls, how are we supposed to eat breakfast?!!" -du er i Spanien din selvcentrerede bolledej, du kunne overveje om de måske spiser end anden slags morgenmad end i Emperiet Hvor Solen Aldrig Går Ned..

Hotel anmeldelse er altid sjove. Så engang en brokke sig over morgenmadsbuffet ikke havde yoghurt. Det på trods at stedet vidst sig at have en enorm Buffet med alt andet hjerte kunne begære.

Jeg synes nu ikke der noget i vejen med at nævne at personalet ikke taler engelsk på hotellet. Kan jeg også finde på at skrive i anmeldelser så folk ved det når de vælger Hotel.

Det var om området de skrev det. Altså ikke ret mange butikker og restauranter talte engelsk. Jeg synes det er mega forkælet.
Men jeg er også i forvejen irriteret på engelske turister, fordi mange af dem er så forfærdelige. Krævende og urimelige og med meget larmende børn.
-jeg må komme de forkerte steder :lol:

Altså lige det med at de ikke talte engelsk på restauranter og i butikker, der ville jeg nok hvis jeg tog en charterrejse til Spanien, forvente at de kunne gøre sig forstålige på enten engelsk eller tysk, da jeg ikke selv kan et eneste ord på spansk. Jeg ville naturligvis finde ud af hvilke steder de kunne tale lidt engelsk og så ligge mine penge der.
0
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 73
Likede indlæg: 1410

Indlægaf Charly » 23. nov 2016, 12:52

Hvorfor skal folk skrive alt muligt crap, når de deltager i konkurrencer på Facebook?? Man kan vinde sådan en dims til at steame tøj med, men i stedet for bare at svare på spørgsmålet, skriver folk lange romaner: Det ville være så dejligt som enlig mor at vinde denne lækre præmie. Det ville gør det såååå meget nemmere at ordne mit og tvillingernes tøj. Bla bla bla blaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
8
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 279
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 4858

Indlægaf HappyPaww » 23. nov 2016, 13:03

kidkomb skrev:
Sangius skrev:

Synes mere det er amerikanere, der har de der fuldstændig urealistiske forventninger :tie:
På Tripadvisor tager jeg altid amerikanernes anmeldelser med et gran salt i hvert fald.
1
Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 23. nov 2016, 13:17

MaybeBaby skrev:Hunden. Jeg tog en æbleskive, hunden stod og gloede sultent efter den. Stak æbleskiven til snuden på ham imens jeg sagde "du gider da ikke spise æbleskiver". Det gjorde han dog så godt, faktisk så meget han stod og slikkede sig om munden efterfølgende og da jeg så tog en æbleskive til mig selv og gik med den gjorde han store øjne og luntede efter mig :stoned:.

Tror efterhånden jeg bør konstatere at kræet er altædende :-D.

Jeg tror da aldrig jeg har mødt en hund der ikke ville tage imod en æbleskive. :D

Min gamle kat derimod. Den spiste engang begge agurkeskiver på en leverpostejsmad, men rørte ikke leverpostejen :gruble:
1
Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 23. nov 2016, 13:22

MaybeBaby skrev:
Sangius skrev:
MaybeBaby skrev:Hunden. Jeg tog en æbleskive, hunden stod og gloede sultent efter den. Stak æbleskiven til snuden på ham imens jeg sagde "du gider da ikke spise æbleskiver". Det gjorde han dog så godt, faktisk så meget han stod og slikkede sig om munden efterfølgende og da jeg så tog en æbleskive til mig selv og gik med den gjorde han store øjne og luntede efter mig :stoned:.

Tror efterhånden jeg bør konstatere at kræet er altædende :-D.

Jeg tror da aldrig jeg har mødt en hund der ikke ville tage imod en æbleskive. :D

Min gamle kat derimod. Den spiste engang begge agurkeskiver på en leverpostejsmad, men rørte ikke leverpostejen :gruble:

Det kan godt være hunde generelt gerne vil have æbleskiver, jeg har bare aldrig før overvejet at afprøve det :-p.

En vegetar-kat :gruble:.

Har godt nok heller aldrig forsøgt mig, hvis jeg skal være ærlig. Men min hund åd lystigt gåselorte ude i haven, så tænker at en æbleskive nok også kunne glide ned :nerve:
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 191
Likede indlæg: 5857

Indlægaf paint » 23. nov 2016, 13:30

HappyPaww skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:

Synes mere det er amerikanere, der har de der fuldstændig urealistiske forventninger :tie:
På Tripadvisor tager jeg altid amerikanernes anmeldelser med et gran salt i hvert fald.

Det kan du også roligt gøre, når det drejer sig om hovedparten af engelske turister. Jeg har set advarsler fra englændere mod et bestemt hotel, fordi der kun boede tyskere og skandinaver. Endvidere var morgenmaden rædselsfuld, fordi de ikke kunne få deres små stegte pølser med baked beans til - "højst uciviliseret sted" ;)
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen

Tilbage til "Generelt"