Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 411
Likede indlæg: 6293

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lemonella » 5. dec 2016, 17:03

Samano skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Lemonella skrev:
Samano skrev:Hvad det er der kan få sindene i kog på debatten :gruble:
Jeg har sagt mange provokerende ting på debatten i min debattid og læst mange provokerende ting.
Nogle gange er der ingen reaktioner, nogle gange får man skylder klap og andre gange går folk helt amok.
Men jeg sgu ikke set et mønster i hvornår, hvad sker :stoned:
Udover at det altid er i orden at svine hjemmeværnet :lol:
Det giver altid rygklap :klap:

Debattens veje er uransagelige. :D

Dog ved vi med sikkerhed at alle herinde ligger i top 10 procent når det gælder udvikling på det personlige plan, lovlydighed, humoristisk sans, at være nuanceret og en masse andre gode dyder :-D

Ja debatten består af overmennesker!
Der dog bliver overvægtige selvom de lever sundt.

Nu undrer jeg mig så over, hvor du får det fra. :gruble:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 411
Likede indlæg: 6293

Indlægaf Lemonella » 5. dec 2016, 17:08

Samano skrev:
Lemonella skrev:
Samano skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Lemonella skrev:
Samano skrev:Hvad det er der kan få sindene i kog på debatten :gruble:
Jeg har sagt mange provokerende ting på debatten i min debattid og læst mange provokerende ting.
Nogle gange er der ingen reaktioner, nogle gange får man skylder klap og andre gange går folk helt amok.
Men jeg sgu ikke set et mønster i hvornår, hvad sker :stoned:
Udover at det altid er i orden at svine hjemmeværnet :lol:
Det giver altid rygklap :klap:

Debattens veje er uransagelige. :D

Dog ved vi med sikkerhed at alle herinde ligger i top 10 procent når det gælder udvikling på det personlige plan, lovlydighed, humoristisk sans, at være nuanceret og en masse andre gode dyder :-D

Ja debatten består af overmennesker!
Der dog bliver overvægtige selvom de lever sundt.

Nu undrer jeg mig så over, hvor du får det fra. :gruble:

Alverdens tråde gennem tiderne.

Nåå ja selvfølgelig. Debatten afspejler jo tydeligt den virkelige verden. Eller nowet. :D
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 231
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 1151

Indlægaf HappyQ » 5. dec 2016, 17:16

Vira skrev:At jeg tidligere i dag har set en mand udenfor i shorts og kortærmet t-shirt. Jeg har skrevet nøjagtigt det samme to gange, for omkring en måned siden. Det er ikke samme mand, og det undrer mig mere og mere. Altså hvad fuck er der galt med nogen mennesker? :forvirret:

Dem har der også været en del af her i Helsingør :8:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 580
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 2947
Kontakt:

Indlægaf Vira » 5. dec 2016, 17:16

HappyQ skrev:
Vira skrev:At jeg tidligere i dag har set en mand udenfor i shorts og kortærmet t-shirt. Jeg har skrevet nøjagtigt det samme to gange, for omkring en måned siden. Det er ikke samme mand, og det undrer mig mere og mere. Altså hvad fuck er der galt med nogen mennesker? :forvirret:

Det må være en ny trend. En rigtig dårlig en af slagsen :forvirret2:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
HappyQ

Indlægaf HappyQ » 5. dec 2016, 17:18

Vira skrev:
HappyQ skrev:

Måske en slags udfordring på kollegierne, det er unge mænd mellen 20 og 30, jeg har set. :gruble:
1
Brugeravatar
Vira
Kontakt:

Indlægaf Vira » 5. dec 2016, 17:20

HappyQ skrev:
Vira skrev:
HappyQ skrev:

Måske en slags udfordring på kollegierne, det er unge mænd mellen 20 og 30, jeg har set. :gruble:

Dem jeg har set har været 40-50 år, i hvert fald ikke yngre. Det undrer mig mest fordi det er en aldersgruppe jeg ikke lige umiddelbart ville tiltænke at være med på sådan en udfordring. Så det virker bare sært :ad!: :ad!:
0
Brugeravatar
HappyQ

Indlægaf HappyQ » 5. dec 2016, 17:22

Vira skrev:
HappyQ skrev:
Vira skrev:
HappyQ skrev:

Dem jeg har set har været 40-50 år, i hvert fald ikke yngre. Det undrer mig mest fordi det er en aldersgruppe jeg ikke lige umiddelbart ville tiltænke at være med på sådan en udfordring. Så det virker bare sært :ad!: :ad!:

Ja det lyder godt nok underligt :nerve:
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 536
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6906

Indlægaf Delfin » 5. dec 2016, 17:25

Vira skrev:Dem jeg har set har været 40-50 år, i hvert fald ikke yngre. Det undrer mig mest fordi det er en aldersgruppe jeg ikke lige umiddelbart ville tiltænke at være med på sådan en udfordring. Så det virker bare sært :ad!: :ad!:

De fleste af dem, jeg har set, har også været lidt yngre. Det ender med, jeg bliver nødt til at spørge nogle af dem, men det tør jeg nok ikke :D
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Vira
Kontakt:

Indlægaf Vira » 5. dec 2016, 17:28

Delfin skrev:
Vira skrev:Dem jeg har set har været 40-50 år, i hvert fald ikke yngre. Det undrer mig mest fordi det er en aldersgruppe jeg ikke lige umiddelbart ville tiltænke at være med på sådan en udfordring. Så det virker bare sært :ad!: :ad!:

De fleste af dem, jeg har set, har også været lidt yngre. Det ender med, jeg bliver nødt til at spørge nogle af dem, men det tør jeg nok ikke :D

Aij okay nu overvejer jeg det samme :lol:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 8305

Indlægaf ManicNinja » 5. dec 2016, 18:57

Vira skrev:
HappyQ skrev:
Vira skrev:
HappyQ skrev:

Min første tanke var dette: http://m.scoutzone.dk/system/ressourcer ... del-1-365/

Det er kendt som en gammel spejderudfordring, det dér med at gå i shorts året rundt. Men med den aldersgruppe, du her nævner, ved jeg da godt nok ikke, hvad forklaringen skulle være.
Måske er de i overgangsalderen og har fået hedetur? :P
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 536
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6906

Indlægaf Delfin » 5. dec 2016, 18:58

Hvordan jeg kan lide så meget af erindringsforskydninger, at jeg kunne tro, at forloren skildpadde smager godt :puke:
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 414
Likede indlæg: 8145

Indlægaf Flora » 5. dec 2016, 19:00

Jeg har modtaget et brev addresseret til damen der boede i min lejlighed før mig. Det er fra noget der hedder MEDIQ og der står at kommunen har meldt hende ind fordi de har bevilget hende diverse rabatter til noget sundhedsrelateret. Det undrer mig fordi damen der boede her døde umiddelbart før jeg flyttede ind og det er altså over 5 år siden :forvirret:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 604
Likede indlæg: 7816

Indlægaf dgd2007 » 5. dec 2016, 22:56

Det blev fortalt af de overlevende fra Estonia-forliset om de omkomne, at lige før de frøs ihjel, følte de åbenbart en enorm varme, smed tøjet og dansede rundt. Så det du fortæller, lyder da foruroligende :gruble:
3
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2150
Likede indlæg: 12684

Indlægaf Wizzze » 6. dec 2016, 10:57

Samano skrev:Om alle der forsøger at blive gravide bruger ligeså mange Ægløsningstest som folk her på debatten?
For så det da godt nok en dyr omgang at blive gravid.
De test koster jo en formue.

Edit: kan så se de koster en del mindre på nettet end jeg har set dem til i supermarkedet, men undrer mig stadig.

Penge er lidt ligegyldige i den sammenhæng, men ja det er ikke billigt.
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1701
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 15598

Indlægaf kidkomb » 6. dec 2016, 11:22

D.itsen skrev:Jeg undre mig over man falder over en artikel så fyldt med bullshit fra 2014. Jeg overvejede at sende den til en bekendt der elsker at rykke den slags pseudovidenskabelige pis fra hinanden, men så skulle den have været ny.

Jeg kan ikke huske det faktisk :gruble:
Jeg har et par venner på fb, som ynder at dele alt muligt. Underlødigt pseudovidenskabeligt pis indbefattet.
Jeg trykker nogle gange på dem. Jeg skal bare liiiiige se.
Men jeg bliver lige irriteret hver gang :rulle:
Der er for fanden folk der tror på hvad de læser uden at tænke sig om.
Og så undrer dataanalytikere mig i forvejen.
Nogle gange synes jeg virkelig de får nogle sære ting ud af en undersøgelse.
0
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:

Tilbage til "Generelt"