Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1409

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf vUlpeS » 15. okt 2016, 21:31

decibell skrev:
vUlpeS skrev:Angående chikane i den åbne debat: Var det ikke noget med, at Keller kunne nogle tricks med global ignore i gamle dage?

Det ser meget ud som om, det udelukkende drejer sig om en enkelt (meget forstyrret) person, vi skal af med..

Altså ikke fordi jeg absolut behøver den åbne afdeling, men blot en tanke.

Den ene store fordel, jeg kan få øje på ved at have det, er at det måske kan "lokke nogen i fælden" - Altså vel at mærke nogen, der _ikke_ er Gerda, eller hvad katten, idioten hedder.

Problemet med ÅD er, at gæster uden profil ikke kan bannes eller på anden måde "kontrolleres". Vi kan kun slette deres indlæg, hvilket igen kræver, at vi ser det, eller det bliver anmeldt." Normale" trolls har vi som regel sjældent gjort noget ved, i hvert fald ikke så længe det har været harmløst og måske endda godmodigt. Der var bare ikke noget som helst godmodigt over dette, så løsningen indtil videre er at lukke ÅD.

Nåh, ja ok, jeg havde ikke set, at der allerede var taget en beslutning. - Ved nærmere eftertanke er det nok alligevel for det bedste, at lukke det med; der er jo ikke så mange ben i at oprette en profil alligevel :)
1
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4134

Indlægaf decibell » 15. okt 2016, 21:35

vUlpeS skrev:
decibell skrev:
vUlpeS skrev:Angående chikane i den åbne debat: Var det ikke noget med, at Keller kunne nogle tricks med global ignore i gamle dage?

Det ser meget ud som om, det udelukkende drejer sig om en enkelt (meget forstyrret) person, vi skal af med..

Altså ikke fordi jeg absolut behøver den åbne afdeling, men blot en tanke.

Den ene store fordel, jeg kan få øje på ved at have det, er at det måske kan "lokke nogen i fælden" - Altså vel at mærke nogen, der _ikke_ er Gerda, eller hvad katten, idioten hedder.

Problemet med ÅD er, at gæster uden profil ikke kan bannes eller på anden måde "kontrolleres". Vi kan kun slette deres indlæg, hvilket igen kræver, at vi ser det, eller det bliver anmeldt." Normale" trolls har vi som regel sjældent gjort noget ved, i hvert fald ikke så længe det har været harmløst og måske endda godmodigt. Der var bare ikke noget som helst godmodigt over dette, så løsningen indtil videre er at lukke ÅD.

Nåh, ja ok, jeg havde ikke set, at der allerede var taget en beslutning. - Ved nærmere eftertanke er det nok alligevel for det bedste, at lukke det med; der er jo ikke så mange ben i at oprette en profil alligevel :)

Det er midlertidigt lukket, i hvert fald. Så må vi se, om der falder ro over tingene, så det en dag kan genåbnes. Det kan også være, det slet ikke sker, fordi ingen savner det. :)

Når folk har oprettet profiler, kan vi i det mindste bedre reagere, men ja, hvis folk vil trolle, stopper det nok ikke, at de skal oprette sig.
3
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 15. okt 2016, 21:37

Jamen, jeg undrer mig da bare over hvordan studerende får ting til at hænge sammen.... Altså, hvis man er fuldtidsstuderende og gerne vil i praktik/frivilligt arbejde - da det ville være en rigtig god oplevelse. Det er 30 timer om ugen. Ulønnet. I enten et halvt eller et helt år. Da det er ulønnet, må man så arbejde ved siden af.
Jeg synes bare det bliver så meget. Måske er det bare mig. Jeg ved det ikke. :tie:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2338

Indlægaf paint » 15. okt 2016, 23:05

Revolutionary way to stop snoring
Stop Snoring Guaranteed - Snoring Eliminator :gruble:
Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1409

Indlægaf vUlpeS » 15. okt 2016, 23:35

paint skrev:Revolutionary way to stop snoring
Stop Snoring Guaranteed - Snoring Eliminator :gruble:
Billede

The bane of apnea?
0
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5033

Indlægaf ManicNinja » 15. okt 2016, 23:46

Paint: :lol:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5866

Indlægaf Dikus » 16. okt 2016, 00:01

Sevii skrev:Jamen, jeg undrer mig da bare over hvordan studerende får ting til at hænge sammen.... Altså, hvis man er fuldtidsstuderende og gerne vil i praktik/frivilligt arbejde - da det ville være en rigtig god oplevelse. Det er 30 timer om ugen. Ulønnet. I enten et halvt eller et helt år. Da det er ulønnet, må man så arbejde ved siden af.
Jeg synes bare det bliver så meget. Måske er det bare mig. Jeg ved det ikke. :tie:

Altså praktik+studie+arbejde?

Vil tro de fleste tager ulønnet praktik ved siden af studie og så lever af SU?
Og ellers har ulønnet praktik og arbejde ved siden af?
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2364

Indlægaf Juki » 16. okt 2016, 06:32

Hvorfor kokkene i fx Go' morgen Danmark skal være så energiske på sådan en irriterende wannabe-Nikolaj-Kirk-back-in-the-days-agtig-måde :stoned:
3
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 16. okt 2016, 08:52

Dikus skrev:
Sevii skrev:Jamen, jeg undrer mig da bare over hvordan studerende får ting til at hænge sammen.... Altså, hvis man er fuldtidsstuderende og gerne vil i praktik/frivilligt arbejde - da det ville være en rigtig god oplevelse. Det er 30 timer om ugen. Ulønnet. I enten et halvt eller et helt år. Da det er ulønnet, må man så arbejde ved siden af.

Altså praktik+studie+arbejde?

Vil tro de fleste tager ulønnet praktik ved siden af studie og så lever af SU?
Og ellers har ulønnet praktik og arbejde ved siden af?

Det var det jeg mente. :)
Ja, det kan godt være. Det er bare svært at leve for sin SU. Og tit hvis man skal tage den praktik, vil de gerne have man studerer - og er et bestemt sted i sit studie. Jeg kan bare ikke helt se hvordan man som studerende skal få det til at hænge sammen. Jeg kan hvertfald ikke.
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10257

Indlægaf icelady » 16. okt 2016, 09:54

Når den 4. eller 5. i et opslag hvor spørgsmålet lyder "Kan rødvin blive for gammel?" svarer "Ikke herhjemme"...tihi fnis.

Det er jo ikke sjovt.

Og synes generelt det er pissetræls at folk skal skrive det samme i et opslag, som 190 folk har skrevet tidligere.

Gad vide om folk ikke læser kommentarerne eller bare skriver, fordi "så får jeg da vist jeg også ved noget." :gruble:
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 345

Indlægaf OsCoccygis » 16. okt 2016, 10:37

Om der findes kvindelige PET folk? :gruble: Jeg har indtil videre kun mødt mandlige
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11683

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. okt 2016, 10:53

Om i dag bare er en totalt begivenhedsløs dag, siden dette kunne være den næst-højest placerede nyhed på EBs forside...

kedelig.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2364

Indlægaf Juki » 16. okt 2016, 10:55

Dirtylittledevil skrev:Om i dag bare er en totalt begivenhedsløs dag, siden dette kunne være den næst-højest placerede nyhed på EBs forside...

kedelig.jpg

:lol: :stoned:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 16. okt 2016, 11:25

OsCoccygis skrev:Om der findes kvindelige PET folk? :gruble: Jeg har indtil videre kun mødt mandlige

De fyrede et par kvindelige PET-chefer i skandalen i 2013.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 480
Likede indlæg: 1568

Indlægaf Spjaerten » 16. okt 2016, 12:54

Hvor mange kartofler af mellemstørrelse skal der til for at ramme 1/2 kg?
(Min vægt er gået i stykker :whine: )
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Generelt"