Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ShuruQ » 3. nov 2015, 16:51

Hvad TT-dag er?

Min mand spurgte mig og jeg aner det ikke og på Google finder jeg godt nok snak om TT-dag men ikke om hvad det er.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 3. nov 2015, 18:10

At folk foreslår "skinkesalat på rugbrød med tynde skiver rødløg", når en spørger om forslag til en salat som tilbehør til maden.. Det er sgu da lidt mærkeligt.
5
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3404

Indlægaf dgd2007 » 3. nov 2015, 20:05

ShuruQ skrev:Hvad TT-dag er?

Min mand spurgte mig og jeg aner det ikke og på Google finder jeg godt nok snak om TT-dag men ikke om hvad det er.

Hvis man googler TT day meaning eller TT dag betydning, får man en milliard forslag.
Men i hvilken forbindelse har I set det?
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 3. nov 2015, 20:10

dgd2007 skrev:
ShuruQ skrev:Hvad TT-dag er?

Hvis man googler TT day meaning eller TT dag betydning, får man en milliard forslag.
Men i hvilken forbindelse har I set det?

Der dukker nemlig alle mulige mærkelige ting op. Modeljernbanernes dag, taco tirsdag og alskens andet. Jeg ved det ikke, min mand spurgte hvad det var fordi fordi lagde billeder op og akkompagnerede dem med et "Glædelig TT-dag". Jeg er ikke selv stødt på nogle af disse opslag så er lidt på bar bund.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1428

Indlægaf Dime » 3. nov 2015, 20:11

Jeg har set en masse om Toast Tirsdag... kunne det være det?
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1428

Indlægaf Dime » 3. nov 2015, 20:22

0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 3. nov 2015, 20:29

Syg Abe skrev:https://www.facebook.com/events/1631695967087468/

Tak :).

Selvom jeg stadig synes det er ret mærkeligt. Hvordan er det mon opstået?
0
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 3. nov 2015, 21:56

At voksne mennesker har en enkeltseng. Jeg er helt farvet af, at jeg formår at falde ud af min 1.40-seng af og til, fordi jeg karter rundt, og at jeg siden jeg var 11 år som minimum har haft en 1.20-seng, men damn, jeg synes sgu, det er lidt weird.
Og jeg bor altså i en lille lejlighed på 32 kvm.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 259
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2083

Indlægaf Pjeps » 3. nov 2015, 22:01

Jeg undrer mig stadig over hvor stille her er her i kvarteret, når dert kun 500 m herfra hvor jeg boede før, var et støjhelvede hver eneste fucking dag og aften.
0
:ninja:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 388
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3829

Indlægaf Delfin » 3. nov 2015, 23:04

At nogle mennesker har fået den ide, at det er tilladt at ryge e-cigaretter i s-toget. Det luger altså af syntetisk frugt, hvis du skulle være i tvivl.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Indlægaf 2SHY » 3. nov 2015, 23:09

Jeg har tit undret mig over at nogle ikke pakker sine varer i poser når de er ved båndet og enten først pakker det ude ved bilen eller bare putter varerne løse ned i bilen. Fair nok hvis man er kommet afsted uden indkøbsposer, men ellers tænker jeg da at det må være dobbeltarbejde? :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2132

Indlægaf sigge » 4. nov 2015, 09:43

Hvorfor man ikke slukker for varmepladen på kaffemaskinen, når man sætter kanden med 1,5 mm kaffe i bunden tilbage på maskinen? Nu har jeg to gange i dag slukket kaffemaskinen på mit arbejde, og jeg drikker ikke engang kaffe, men jeg ved, at der ikke kommer nogen forbi og hælder den ynkelige lille slat op i deres kop, når der står en helt fyldt kande ved siden af. Mænd, altså :rulle:
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2268

Indlægaf didas » 4. nov 2015, 11:54

sigge skrev:Hvorfor man ikke slukker for varmepladen på kaffemaskinen, når man sætter kanden med 1,5 mm kaffe i bunden tilbage på maskinen? Nu har jeg to gange i dag slukket kaffemaskinen på mit arbejde, og jeg drikker ikke engang kaffe, men jeg ved, at der ikke kommer nogen forbi og hælder den ynkelige lille slat op i deres kop, når der står en helt fyldt kande ved siden af. Mænd, altså :rulle:

Her kan de godt finde ud af at slukke kaffemaskinen, nu mangler de bare at lære at slå brættet ned, når de har været på lokum :rulle: En ting er, hvad de gør derhjemme, det er jeg helt ligeglad med, men vi sidder altså på et kontor, hvor kunder også nogle gange skal bruge toilettet og så ser det bare ikke skide lækkert ud at komme ud til et opslået bræt. Og nogle gange er der ekstra "bonus" med tispletter på gulvet rundt om kummen, fordi det åbenbart også er svært at ryste ordentligt af, når man er færdig. Fandeme en mærkelig opførsel af voksne mænd...
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2132

Indlægaf sigge » 4. nov 2015, 14:48

didas skrev:
sigge skrev:Hvorfor man ikke slukker for varmepladen på kaffemaskinen, når man sætter kanden med 1,5 mm kaffe i bunden tilbage på maskinen? Nu har jeg to gange i dag slukket kaffemaskinen på mit arbejde, og jeg drikker ikke engang kaffe, men jeg ved, at der ikke kommer nogen forbi og hælder den ynkelige lille slat op i deres kop, når der står en helt fyldt kande ved siden af. Mænd, altså :rulle:

Her kan de godt finde ud af at slukke kaffemaskinen, nu mangler de bare at lære at slå brættet ned, når de har været på lokum :rulle: En ting er, hvad de gør derhjemme, det er jeg helt ligeglad med, men vi sidder altså på et kontor, hvor kunder også nogle gange skal bruge toilettet og så ser det bare ikke skide lækkert ud at komme ud til et opslået bræt. Og nogle gange er der ekstra "bonus" med tispletter på gulvet rundt om kummen, fordi det åbenbart også er svært at ryste ordentligt af, når man er færdig. Fandeme en mærkelig opførsel af voksne mænd...

Her har vi fået ekstra rengøring af toiletter (resten af kontoret bliver kun gjort rent to gange om ugen), fordi der jævnligt var gule pletter på kanten kummen - og selvfølgelig opslået bræt. Og det syntes vi (kvinder) heller ikke rigtigt, at vi kunne byde eksterne samarbejdsparter - endsige os selv. :tie:
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 4. nov 2015, 23:18

Som i ved virker notifikationerne ikke altid herinde.

For nogle dage siden snart quotede Aima mig i en tråd, jeg fik en notifikation derom med det samme. Men pludselig her til aften fik jeg en notifikation om det samme. samme indlæg og intet nyt :-D.
0

Tilbage til "Generelt"