Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 969
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10375
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 5. nov 2015, 20:28

Apropos vin; jeg har smagt vin lidt langt over 1000,- kr, som smagte af loft. Men den vin, som jeg nakkede fra min eks. (som samlede på vin), da han havde været en røv, smagte helt vidunderligt. Prisen husker jeg ikke, men det var en god 82'er eller 86'er og den var ikke billig. Men fuck den var det hele værd.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1129
Likede indlæg: 8302

Indlægaf ShuruQ » 5. nov 2015, 20:56

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... de/5812245

'Klam barista skrev en upassende besked på min datters kaffe. Virker som svigersønsmateriale.'

Det er muligt det er mig der er mere end almindeligt tungnem men det der virker tvetydig, på den ene side er han klam og upassende, men samtidig svigersønsmateriale :gruble:.
0
رمضان مبارك
تقبل الله منا ومنكم صالح الاعمال!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1120
Likede indlæg: 16560

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. nov 2015, 21:15

ManicNinja skrev:Jeg har heller aldrig forstået pølsehorn som en middagsret. WTF? :lol: I bedste fald er de en snack. Faktisk laver jeg dem også med ekstra salt og olie i dejen og i ministørrelse med cocktailpølser i, netop fordi det er sådan, jeg opfatter dem. Absolut ikke som gyldig mad. Pølser til aftensmad - fint nok. Men sgu ikke med en eller anden kedelig gærdej omkring - og tilbehør? Nej. Mit hoved kan slet ikke håndtere billedet, må jeg tilstå.

Det er mig, der er inden i den gamle dame :D

Den ærværdige "Tante Sofie Fakkel" er hermed passeret videre til dig. Man kan desværre ikke nægte at modtage den, man må bare holde den indtil man ser en værdig ny modtager. God fornøjelse!

Billede
4
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 543
Likede indlæg: 2382
Kontakt:

Indlægaf Vira » 5. nov 2015, 22:47

Hvordan en hotdog på Statoil kan koste 29 kr. :gruble:

Gik forbi i formiddags, og der var kæmpe skilte med at nu havde de altså hotdogs, til kun 29 kr. Synes det lyder dyrt.
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1149
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10652

Indlægaf 2SHY » 5. nov 2015, 22:51

Frkvira skrev:Hvordan en hotdog på Statoil kan koste 29 kr. :gruble:

Gik forbi i formiddags, og der var kæmpe skilte med at nu havde de altså hotdogs, til kun 29 kr. Synes det lyder dyrt.

Den skal dælme være kæmpe stor før jeg vil give 29 kr for en hotdog. I Meny i Viborg kan man få dem til 12 kr hvis jeg husker ret
Senest rettet af 2SHY 5. nov 2015, 22:57, rettet i alt 1 gang.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 543
Likede indlæg: 2382
Kontakt:

Indlægaf Vira » 5. nov 2015, 22:53

2SHY skrev:
Frkvira skrev:Hvordan en hotdog på Statoil kan koste 29 kr. :gruble:

Den skal dække være kæmpe stor før jeg vil give 29 kr for en hotdog. I Meny i Viborg kan man få dem til 12 kr hvis jeg husker ret

Sidst jeg købte, ja en hapsdog vel og mærke, ikke en rigtig hotdog kostede den 13 kroner, så ja det lyder helt sindssygt
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 333
Likede indlæg: 4770

Indlægaf Lemonella » 6. nov 2015, 06:21

Ado skrev:Apropos vin; jeg har smagt vin lidt langt over 1000,- kr, som smagte af loft. Men den vin, som jeg nakkede fra min eks. (som samlede på vin), da han havde været en røv, smagte helt vidunderligt. Prisen husker jeg ikke, men det var en god 82'er eller 86'er og den var ikke billig. Men fuck den var det hele værd.

Jeg gjorde det samme da jeg blev skilt. Jeg snuppede et par flasker Chateauneuf-du-Pape vine til en ca. pris på 800 kr.
En aften, hjemme i min nye lejlighed, åbner jeg sådan en flaske til en pizza kæresten og jeg har bestilt. Min ældste søn kommer forbi og kigger med store forskrækkede øjne på flasken og pizzaen og udbryder "I drikker sgu da ikke den dyre vin til pizza"? Jo da og det smagte ganske fortræffeligt. :lol:
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Whoosh
Likede indlæg: 2956

Indlægaf Whoosh » 6. nov 2015, 13:55

Når nogen på min fb venteliste har fødselsdag, får jeg en notifikation med: "X har fødselsdag, ønsk ham tillykke."

Men i dag var det:"X har fødselsdag. Send ham positive tanker."

Hvad fanden er det for noget hippiefis?
8
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 356
Likede indlæg: 6480

Indlægaf Flora » 6. nov 2015, 14:15

Whoosh skrev:Når nogen på min fb venteliste har fødselsdag, får jeg en notifikation med: "X har fødselsdag, ønsk ham tillykke."

Du må godt nok være populær hvis du ligefrem har folk på venteliste på Facebook :lol:
4
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Whoosh

Indlægaf Whoosh » 6. nov 2015, 14:54

Flora skrev:
Du må godt nok være populær hvis du ligefrem har folk på venteliste på Facebook :lol:

Der er lukket for tilgang i år. :afro:
6
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 498
Likede indlæg: 5548

Indlægaf dgd2007 » 6. nov 2015, 15:35

Whoosh skrev:Når nogen på min fb venteliste har fødselsdag, får jeg en notifikation med: "X har fødselsdag, ønsk ham tillykke."

:lol:

Billede
5
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10493

Indlægaf Fru Sunshine » 6. nov 2015, 15:38

Den lyder også nogle gange "Lad ham vide, at du tænker på ham." eller "Send varme tanker" :stoned:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Whoosh

Indlægaf Whoosh » 6. nov 2015, 15:49

Fru Sunshine skrev:
Den lyder også nogle gange "Lad ham vide, at du tænker på ham." eller "Send varme tanker" :stoned:

Jeg synes det bliver sådan lidt....
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1129
Likede indlæg: 8302

Indlægaf ShuruQ » 6. nov 2015, 16:47

Når en moderator skriver (ikke moderation) er deres navne fremhævet med fed skrift på forsiden eller er det mine øjne?

Ellers er som altid bagud :genert:.
0
رمضان مبارك
تقبل الله منا ومنكم صالح الاعمال!
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 867
Likede indlæg: 6695

Indlægaf ManicNinja » 6. nov 2015, 16:59

Dirtylittledevil skrev:
ManicNinja skrev:Jeg har heller aldrig forstået pølsehorn som en middagsret. WTF? :lol: I bedste fald er de en snack. Faktisk laver jeg dem også med ekstra salt og olie i dejen og i ministørrelse med cocktailpølser i, netop fordi det er sådan, jeg opfatter dem. Absolut ikke som gyldig mad. Pølser til aftensmad - fint nok. Men sgu ikke med en eller anden kedelig gærdej omkring - og tilbehør? Nej. Mit hoved kan slet ikke håndtere billedet, må jeg tilstå.

Det er mig, der er inden i den gamle dame :D

Den ærværdige "Tante Sofie Fakkel" er hermed passeret videre til dig. Man kan desværre ikke nægte at modtage den, man må bare holde den indtil man ser en værdig ny modtager. God fornøjelse!

Billede

Hahaha! Selv om jeg ikke ved præcist, hvad Tante Sofie-faklen dækker over, så føler jeg mig meget beæret og vil naturligvis gøre mit ypperste for at finde en værdig arv- og modtager. :D

P.s. Mulan og jeg ærgrede os i går, da vi så faklen, ret meget over, at ingen af os lige lå inde med pølser og franske hotdogbrød. Det kunne ellers være blevet til en fin symbolsk modsvarsfakkel ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"