Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Whoosh » 6. nov 2015, 13:55

Når nogen på min fb venteliste har fødselsdag, får jeg en notifikation med: "X har fødselsdag, ønsk ham tillykke."

Men i dag var det:"X har fødselsdag. Send ham positive tanker."

Hvad fanden er det for noget hippiefis?
8
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 258
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Flora » 6. nov 2015, 14:15

Whoosh skrev:Når nogen på min fb venteliste har fødselsdag, får jeg en notifikation med: "X har fødselsdag, ønsk ham tillykke."

Du må godt nok være populær hvis du ligefrem har folk på venteliste på Facebook :lol:
4
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Whoosh
Moderator

Indlægaf Whoosh » 6. nov 2015, 14:54

Flora skrev:
Du må godt nok være populær hvis du ligefrem har folk på venteliste på Facebook :lol:

Der er lukket for tilgang i år. :afro:
6
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3435

Indlægaf dgd2007 » 6. nov 2015, 15:35

Whoosh skrev:Når nogen på min fb venteliste har fødselsdag, får jeg en notifikation med: "X har fødselsdag, ønsk ham tillykke."

:lol:

Billede
5
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 6. nov 2015, 15:38

Den lyder også nogle gange "Lad ham vide, at du tænker på ham." eller "Send varme tanker" :stoned:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator

Indlægaf Whoosh » 6. nov 2015, 15:49

Fru Sunshine skrev:
Den lyder også nogle gange "Lad ham vide, at du tænker på ham." eller "Send varme tanker" :stoned:

Jeg synes det bliver sådan lidt....
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. nov 2015, 16:47

Når en moderator skriver (ikke moderation) er deres navne fremhævet med fed skrift på forsiden eller er det mine øjne?

Ellers er som altid bagud :genert:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 574
Likede indlæg: 5098

Indlægaf ManicNinja » 6. nov 2015, 16:59

Dirtylittledevil skrev:
ManicNinja skrev:Jeg har heller aldrig forstået pølsehorn som en middagsret. WTF? :lol: I bedste fald er de en snack. Faktisk laver jeg dem også med ekstra salt og olie i dejen og i ministørrelse med cocktailpølser i, netop fordi det er sådan, jeg opfatter dem. Absolut ikke som gyldig mad. Pølser til aftensmad - fint nok. Men sgu ikke med en eller anden kedelig gærdej omkring - og tilbehør? Nej. Mit hoved kan slet ikke håndtere billedet, må jeg tilstå.

Det er mig, der er inden i den gamle dame :D

Den ærværdige "Tante Sofie Fakkel" er hermed passeret videre til dig. Man kan desværre ikke nægte at modtage den, man må bare holde den indtil man ser en værdig ny modtager. God fornøjelse!

Billede

Hahaha! Selv om jeg ikke ved præcist, hvad Tante Sofie-faklen dækker over, så føler jeg mig meget beæret og vil naturligvis gøre mit ypperste for at finde en værdig arv- og modtager. :D

P.s. Mulan og jeg ærgrede os i går, da vi så faklen, ret meget over, at ingen af os lige lå inde med pølser og franske hotdogbrød. Det kunne ellers være blevet til en fin symbolsk modsvarsfakkel ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8419
Kontakt:

Indlægaf Ado » 6. nov 2015, 17:38

Pigen i Go' Aften Danmark på rulletrappen: "Når man er nede med problemer, kommer man hurtigt op igen ved at lytte til Rasmus Seebach. Fordi han sange er så dybe som de er".

Dybe?
8
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Whoosh
Moderator

Indlægaf Whoosh » 6. nov 2015, 18:07

ShuruQ skrev:Når en moderator skriver (ikke moderation) er deres navne fremhævet med fed skrift på forsiden eller er det mine øjne?

Ellers er som altid bagud :genert:.

Nej, det er ikke bare dig. :kys:
På et tidspunkt var de grønne, men det skar i øjnene, så Patrick lavede det om til fed skrift i stedet.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11744

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. nov 2015, 18:09

Ado skrev:Pigen i Go' Aften Danmark på rulletrappen: "Når man er nede med problemer, kommer man hurtigt op igen ved at lytte til Rasmus Seebach. Fordi han sange er så dybe som de er".

Dybe?

Åh, at have et så ukompliceret liv, at alle problemer blegner når bare man lytter til skodmusik.
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. nov 2015, 18:13

Ado skrev:Pigen i Go' Aften Danmark på rulletrappen: "Når man er nede med problemer, kommer man hurtigt op igen ved at lytte til Rasmus Seebach. Fordi han sange er så dybe som de er".

Dybe?

Jeg vil gerne overtage hendes problemer hvis noget så intetsigende, banalt og dybdeløst som Rasmus' sange kan klare det.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2101

Indlægaf Pjeps » 6. nov 2015, 18:29

min undren er om vejarbejdere ingen faglig stolthed har, det asfalt arbejde de altid slutter af med er det rene sjusk, ujævn med kanter og huller. Det bliver værre og værre på cykelstierne efter hver opgravning. Det er for helvede nogle rimelig smalle dæk der sidder på cykler, og sådan en ujævnhed gør det bare lidt sværere at køre på cykel.
2
:ninja:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10298

Indlægaf icelady » 6. nov 2015, 19:03

Har lige set Husker du....2007.

Hvad er der egentligt sket med Jagtvej 69? Er der blevet bygget noget eller hvad?

Synes ikke nettet var den store hjælp.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 574
Likede indlæg: 5098

Indlægaf ManicNinja » 6. nov 2015, 19:06

icelady skrev:Har lige set Husker du....2007.

Hvad er der egentligt sket med Jagtvej 69? Er der blevet bygget noget eller hvad?

Synes ikke nettet var den store hjælp.

Grunden er stadig tom. Nævnte de ikke også det til sidst i programmet? Mener jeg.
Artiklen her er fra 2013, men der er vist ikke sket det store siden. Grunden var stadig tom, sidst jeg var forbi.
http://politiken.dk/indland/politik/Kommunalvalg/ECE2105727/politikere-vil-koebe-tom-grund-paa-jagtvej-69/
Senest rettet af ManicNinja 6. nov 2015, 19:09, rettet i alt 1 gang.
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"