Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Puffi » 9. nov 2015, 12:02

Hvorfor jeg ikke kan huske det, jeg undrede mig over, da jeg stod ude i køkkenet for ikke mindre end 3 minutter siden :stoned: :lol:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 9. nov 2015, 12:08

Ha, nu husker jeg det!

Hvordan man vasker en pande op i opvaskemaskinen? Altså, hvordan man placerer den dernede. Jeg vasker så meget som muligt op i opvaskemaskinen. Hvis det ikke kan klare at komme deri, skal det ikke bo herhjemme og så ryger det ud. Eneste undtagelse er mine knive, mine stegegryder og så panderne fordi jeg simpelthen ikke kan se hvordan de rent praktisk skal placeres så de bliver rene. Aner faktisk heller ikke om de kan holde til det, men det er så endnu en undren.
0
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 9. nov 2015, 12:14

Skumfidusen skrev:
Hvis du har en ordentlig maskine, så kan du bare ligge den fladt oven på andre ting. Mine ligger gerne oven på glas og kopper osv og det fungerer fint. Men det vil nok ikke virke i alle maskiner.

Hmm :gruble: Det kan jeg ikke lige se for mig i min, der er vist ikke plads nok i den øverste kurv til at det kan lade sig gøre. Men måske den kan ligge ovenpå skåle/gryder i venstre side af bunden (ja OCD-damen her har bestemte pladser til ting i maskinen :genert: og rykker også rundt på det hvis andre liiige skal hjælpe :genert: ).
0
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 9. nov 2015, 12:18

Skumfidusen skrev:
Puffi skrev:Hmm :gruble: Det kan jeg ikke lige se for mig i min, der er vist ikke plads nok i den øverste kurv til at det kan lade sig gøre. Men måske den kan ligge ovenpå skåle/gryder i venstre side af bunden (ja OCD-damen her har bestemte pladser til ting i maskinen :genert: og rykker også rundt på det hvis andre liiige skal hjælpe :genert: ).

Jeg er Midtsjællandsk mester i at proppe maskinen og kan fint få ting til at stå oven på hinanden. Det kan godt være det ser lidt rodet ud for det utrænede øje, men når min eks opgivende påstod at NU kunne der ikke komme mere i så jeg plads til mindst 30% mere. Så med lidt behændig nørklen rager den ikke ret meget op over hvad man placerer den oven på. Tro på det! Du kan godt. Bare du bærer viljen i hjertet.

Tak for tilliden! :blomst: :pompom:
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9620

Indlægaf kidkomb » 9. nov 2015, 12:35

Ado skrev:Spassere, som mener Adeles vægt er mere vigtigt, end hendes talent. Ej, men hvor tænker jeg dog lavt om sådanne mennesker.

Hehe, buuuurn :banan:
Billede
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8443

Indlægaf 2SHY » 9. nov 2015, 12:40

Ado skrev:Spassere, som mener Adeles vægt er mere vigtigt, end hendes talent. Ej, men hvor tænker jeg dog lavt om sådanne mennesker.

Personligt ville jeg slå ihjel for at ligne hende. Jeg synes hun har en flot krop selvom hun ikke er en størrelse streg i luften
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 809
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8292
Kontakt:

Indlægaf Ado » 9. nov 2015, 13:00

2SHY skrev:

Personligt ville jeg slå ihjel for at ligne hende. Jeg synes hun har en flot krop selvom hun ikke er en størrelse streg i luften

Jeg synes også hun er vanvttig smuk. Men selv om hun så vejede 450 kg. burde det jo stadig være hendes talent og ikke tøjstørrelse, der betød noget.
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 9. nov 2015, 13:01

Skumfidusen skrev:
Det kan godt være det ser lidt rodet ud for det utrænede øje, men når min eks opgivende påstod at NU kunne der ikke komme mere i så jeg plads til mindst 30% mere.

Jeg vil hellere stå og spille opvaskertetris i fem minutter, end vaske den kop op i hånden, der ikke er plads til. :-D

Det undrer jeg mig lidt over. :lol:
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3508

Indlægaf Lemonella » 9. nov 2015, 13:40

Nu sidder jeg så her og undrer mig over, om jeg er den eneste, der synes det er smadder-hyggeligt, at vaske op i hånden. :gruble:
Måske jeg bare er underlig, men jeg hygger mig også når jeg står og stryger. :blush:
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 9. nov 2015, 15:46

Det her svar, da jeg i en email havde spurgt om priser mm på konvertering fra video til DVD:

Screenshot_2015-11-09-16-46-31.png

Kurderens? Jeg fatter nærmest kun halvdelen af hvad hun skriver.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 9. nov 2015, 17:09

Lemonella skrev:Nu sidder jeg så her og undrer mig over, om jeg er den eneste, der synes det er smadder-hyggeligt, at vaske op i hånden. :gruble:
Måske jeg bare er underlig, men jeg hygger mig også når jeg står og stryger. :blush:

Jeg synes også det er sygt hyggeligt, vasker op hver dag. Desværre tager det kun 10 minutter :(
1
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Indlægaf Flora » 9. nov 2015, 17:14

kidkomb skrev:Det her svar, da jeg i en email havde spurgt om priser mm på konvertering fra video til DVD:

Er det et udenlandsk firma? Det kunne godt ligne noget Google Translate :gruble:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 9. nov 2015, 17:16

Flora skrev:
kidkomb skrev:Det her svar, da jeg i en email havde spurgt om priser mm på konvertering fra video til DVD:

Er det et udenlandsk firma? Det kunne godt ligne noget Google Translate :gruble:

Nej, det er helt dansk, ligger i Herlev og billedet af Sofie viser en lyshåret, sød pige.... Som åbenbart ikke er helt skarp til at formulere sig :lol:
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Indlægaf Flora » 9. nov 2015, 17:19

kidkomb skrev:
Flora skrev:

Nej, det er helt dansk, ligger i Herlev og billedet af Sofie viser en lyshåret, sød pige.... Som åbenbart ikke er helt skarp til at formulere sig :lol:

Ja, så er det lidt sært :lol:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3399

Indlægaf dgd2007 » 9. nov 2015, 17:35

Flora skrev:Er det et udenlandsk firma? Det kunne godt ligne noget Google Translate :gruble:

"Kurderens" kunne også godt ligne sådan noget, min telefon kunne finde på at skrive i et ubevogtet øjeblik ;)
0

Tilbage til "Generelt"