Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Karkluden » 11. nov 2015, 15:43

ManicNinja skrev:
Karkluden skrev:Jeg undrer mig over, at man kan kalde det vaniljecreme, når der ikke er vanilje i:
http://www.elle.dk/skoenhed/sundhed/ops ... -banankage

Ja, jeg tænker meget lidt i dag :lol:

Dér kan man bare se! Jeg synes, det lyder, som om du tænkte lidt meget den dag ... :)

Det var da et rimelig flabet svar.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 11. nov 2015, 15:47

Karkluden skrev:
ManicNinja skrev:
Karkluden skrev:Jeg undrer mig over, at man kan kalde det vaniljecreme, når der ikke er vanilje i:

Dér kan man bare se! Jeg synes, det lyder, som om du tænkte lidt meget den dag ... :)

Hov! Det var nu overhovedet ikke flabet ment, Karklud - min pointe var, at det virkede, som om der var et ret stort mentalt overskud, hvis du magtede at tænke over den slags mindre ting. :)
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 11. nov 2015, 15:48

ManicNinja skrev:
Karkluden skrev:
ManicNinja skrev:

Hov! Det var nu overhovedet ikke flabet ment, Karklud - min pointe var, at det virkede, som om der var et ret stort mentalt overskud, hvis du magtede at tænke over den slags mindre ting. :)

Nå, det er jeg glad for. My bad. :)

Mjaeh, nu kører min hjerne lidt hurtigt, og jeg tænker en hel del. Jeg har ADHD, og det viser sig hos mig primært ved tankemæssig og talemæssig hyperaktivitet og dårlig motorik. Så det er sjældent et udtryk for overskud, men for at jeg har glemt min medicin den dag, eller er i overgear..
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8386
Kontakt:

Indlægaf Ado » 11. nov 2015, 16:52

Jeg undrer mig over kommentarerne til en artikel på Metro E. Om sygeplejersken, som har dræbt nogle patienter. Og hvor hun i artikles beskrives som hende med det sorte hår.
Ja ja, vi kan da godt blive enige om, at hårfarven sgu da er ret ligegyldig. Men jeg bliver sgu så lang i ansigtet over alle dem, der antyder racisme og som åbenbart automatisk går ud fra, at alle med sort hår er muslimer/indvandrere.
Så søger man altså efter problemer.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3558

Indlægaf Lemonella » 11. nov 2015, 19:05

At jeg altid sætter mig til, at se Masterchef Junior, når jeg nu godt ved, jeg sidder og småsnøfter sammen med dem der ryger ud.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 782

Indlægaf Bimmerdyret » 11. nov 2015, 19:31

Jeg undrer mig over at ingen der har læst den historie der florerer med gutten, der blev ved med at kontakte det han mente, var hans drømmepige, hvor hun så sendte et "fuck off" med foto hvor hun dyrker sex med en anden mand med sin mobil i hånden.
..ikke undrer sig over hvem der tog fotoet, for hun har klart ikke gjort det selv.
1
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 11. nov 2015, 19:35

Bimmerdyret skrev:Jeg undrer mig over at ingen der har læst den historie der florerer med gutten, der blev ved med at kontakte det han mente, var hans drømmepige, hvor hun så sendte et "fuck off" med foto hvor hun dyrker sex med en anden mand med sin mobil i hånden.
..ikke undrer sig over hvem der tog fotoet, for hun har klart ikke gjort det selv.

Selvudløser? Ja, altså ikke pigen (tøhø). Men på kameraet.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Bimmerdyret

Indlægaf Bimmerdyret » 11. nov 2015, 19:43

ManicNinja skrev:
Bimmerdyret skrev:Jeg undrer mig over at ingen der har læst den historie der florerer med gutten, der blev ved med at kontakte det han mente, var hans drømmepige, hvor hun så sendte et "fuck off" med foto hvor hun dyrker sex med en anden mand med sin mobil i hånden.

Som så styres af hendes iPhone???
Jeg synes det er et ekstremt underligt foto....

Billede
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 11. nov 2015, 19:47

Bimmerdyret skrev:
ManicNinja skrev:

Som så styres af hendes iPhone???
Jeg synes det er et ekstremt underligt foto....

Billede

Havde slet ikke set billedet, da jeg skrev før. Jeg var bare forelsket i muligheden for at få lov at bruge ordet 'selvudløser' :D
1
Brugeravatar
Bimmerdyret

Indlægaf Bimmerdyret » 11. nov 2015, 19:49

Log_Lady skrev:Måske fotograferer hun ind i et spejl?

:stoned: :stoned: :stoned:
Kæft hvor føler jeg mig dum lige nu :blush:
4
Brugeravatar
Bimmerdyret

Indlægaf Bimmerdyret » 11. nov 2015, 19:49

ManicNinja skrev:
Havde slet ikke set billedet, da jeg skrev før. Jeg var bare forelsket i muligheden for at få lov at bruge ordet 'selvudløser' :D

:whip: :banan: :banan: :banan:
0
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 11. nov 2015, 19:55

Log_Lady skrev:
Bimmerdyret skrev:
Log_Lady skrev:Måske fotograferer hun ind i et spejl?

:stoned: :stoned: :stoned:
Kæft hvor føler jeg mig dum lige nu :blush:

Altså jeg ved ikke, om det er rigtigt. :D Men det ville da forklare, hvorfor hun holder sin mobil op foran sig på den måde. :)

Det dér er klart et kneppe-spejlselfie! :D

Saftig historie, ellers. Hvor er den fra?
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 11. nov 2015, 19:57

At jeg til trods for tråden om mærkværdige observationer på datingsider i dag i både fem og ti minutter har haft helt oprigtig lyst til at tilmelde mig sådan en seriøs én af slagsen. :8:

Det kunne også have stået i Positivtråden, for det glæder mig faktisk lidt. :genert:
1
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 256
Likede indlæg: 4264

Indlægaf Flora » 11. nov 2015, 20:00

Jeg undrer mig over de sorte bjælker personerne på billedet har over øjnene. Jeg er selvfølgelig med på at det er for at camouflere dem, men er der virkelig nogen der kender de to der ikke ville kunne genkende dem fordi de har den bjælke på? Altså hvis folk alligevel er genkendelige så kan man da ligeså godt vise deres øjne og hvis man vil camouflere dem, så skal man da dække hele ansigtet.
3
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 11. nov 2015, 20:20

2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"